ספר הבבושקה הגדול! מתנה לחנוכה גם משחק וגם ספר!



איזה הפתעה ציפתה לנכדה שלי. הבאתי לה את הספר שהוא בצורת בבושקה ,שיחקה הסתכלה ופתאום גילתה שבתוך הספר הגדול יש עוד ספר בנוני ועוד אחד קטן ממש כמו בבובת הבבושקה שהבובות אחד בתוך השני כך גם שלושת הספרים .הספר כל כך מענין מלמד את הילדים .על מושגים כמו גדול בנוני קטן. ממש מתנה שווה במיוחד גם משחק וגם ספרים המלצה למתנת חג החנוכה הקרב ובא.


קטנה בינונית גדולה 'ספר הבבושקה הגדול'

חדש בסדרת "גם וגם" - בהוצאת קלסיקלטת





המסורת לא משתנה כשמדובר בדמי חנוכה. בכל שנה מצפים הילדים למתנות חג ולדמי חנוכה. עם זאת, מכיוון שבגילאים הנמוכים, משמעותו וערכו של הכסף לא תמיד ברור עדיין, מתנת חג מקורית ומשעשעת תשמח את ילדכם הרבה יותר מכל צרור מטבעות...
ואם אתם מתלבטים בין ספר למשחק, ספר חדש מסדרת 'גם וגם' של קלסיקלטת יוכל לענות על שני הצרכים גם יחד.
ספר הבבושקה הגדול  שיוצא לאור בימים אלה, כולל שלושה ספרים דמויי בובות בבושקה המשולבים זה בזה, ומשלימים זה את זה.
שלושת הספרים כוללים שלושה סיפורים משעשעים, הממחישים את שלושת מושגי היסוד:
גדול בינוני וקטן.







כתבה: שירי צוק.    איירה: מאיה שלייפר.
הספר הינו חלק מסדרת הספרים "גם וגם" בהוצאת קלסיקלטת, אשר משלבת בין ספרי ילדים למשחק, במטרה להוסיף גירויים לילד הקורא ולפתח אצלו עניין בקריאת ספרים. הספר פותח בעזרתם של מומחים ואנשי מקצוע, ביחד עם שאר מוצרי החברה קלסיקלטת, אשר שמה לה למטרה לעודד קריאה בקרב הדורות הצעירים ולהכניס תכנים חינוכיים ומפתחים לעולם הילדים התרבותי. מי שנמנה בין מפתחי סדרת הספרים "גם וגם" הוא מוטי אבירם, שביים, בין היתר, את רחוב סומסום, פרפר נחמד הבית של פיסטוק וזהו-זה, וכתב את "המדריך הגדול לכתיבת תסריטים לילדים".   
מחיר קטלוגי: 89.9 שקלים.
ניתן להשיג: בחנויות הספרים, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ, רשתות המזון, ובאתר הבית שכתובתו: http://www.clasikaletet.co.il

קלסיקלטת הינה חברה מובילה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי תוכן איכותי ומהנה לילדים בישראל.   החברה הפיקה הפקות מקור המיועדות לקהל הישראלי, ועיבדה לסרטים כמה מהקלאסיקות הספרותיות המוכרות ביותר, כגון: "אליעזר והגזר", "מעשה בחמישה בלונים" ועוד רבים. החברה בעשור האחרון פועלת בתחום ספרי המשחק לילדים, מפתחת ומוציאה לאור ספרי משחק לילדים המאופיינים בחדשנות ויזואלית ותוכן אינטראקטיביים. ובכל שנה מפיקה, מייצרת ומפיצה עשרות ספרים הנמכרים במאות אלפי עותקים. החברה משווקת את מוצריה בכל רחבי הארץ ולכל המגזרים, ב-1000 נקודות מכירה שונות: ברשתות ספרים, ברשתות המזון, והחנויות הגדולות. החברה בבעלות מייסדיה מרק ואילנה עמוס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה