האור שבפנייך אומר ג"רנטיק!

גיל 50  כבר עברתי. והתבוננתי במראה וחשבתי איך פניי השתנו להם במשך השנים. הסתכלתי לתוך עניי. וראיתי שהגיע הזמן לנסות איך אני מחדשת את עור הפנים. ללא ניתוחים. וללא טיפולים פולשניים. וכך בדקתי את חברת ג"רנטיק.

החלטתי ליום האשה ללכת לפנק את פניי. וכך הגעתי לקוסמטיקאית שהיא אחות במקצועה.שמה אנה והיא כבר בתחום הקוסמטיקה כבר 12 שנים.
אישה נאה חייכנית עם סבר פנים נאות קבלה את פניי ואת גופי למה הכוונה?...........
היא מספרת שהיא לא ישר מסתכלת על פנים וישר מטפלת היא קודם משוחחת איתך להכיר את התנהגותך ואת אורח חייך . למשל שאלות על תזונה עישון מתי ואיך את אוכלת. היא נותנת טיפים לתזונה נכונה מה מתאים לך באופן אישי.

אלה קיבלה אותי עם הארות והערות לגבי תזונה וטיפול. התחייבתי בפניה להיות ממושמעת והיא התחייבה שהעור רק יאמר תודה. אחרי טיפול שהיא נתנה לי במשך שעתיים. נחתי שמעתי מוסיקה וכשחלפו להם שעתיים . קמתי וראיתי פנים מוארות כולם שאלו מה עשית בפנים?............


על החברה:ג'רנטיק היא חברה צרפתית בינלאומית. שיטת ג'רנטיק שונה משיטת הקוסמטיקה הקונבנציונלית. השיטה הקונבנציונלית מטפלת בסימפטומים, בעוד שבג'רנטיק מטפלים בשורש הבעיה, מה שפותר בסופו של דבר גם את הסימפטומים.
הגישה של ג'רנטיק אומרת שככל שהבעיה קשה יותר, כך נשתמש בפחות חומרים. בניגוד לקוסמטיקה שאנחנו רגילים אליה, שבה ככל שהבעיה קשה יותר כך מעמיסים על העור יותר חומרים. מאוד אהבתי את הגישה הזו, היא מרגישה לי נכונה מאוד, כי הגוף צריך להתמודד עם הבעיה עצמה, וברגע שמעמיסים חומרים, הגוף יצטרך להתמודד גם איתם, ופחות משאבים שלו יעברו לטיפול בבעיה.
החברה הוקמה לפני כ-43 שנים בעולם, ע"י מר אלברט לה פורט, שהיה ביולוג, והרחיב את ההתמחות שלו לביוכימיה והומאופתיה, מאחר והפריע לו שבכל שיטות הטיפול, גם ברפואה, מתייחסים לסימפטום ולא לגורם הבעיה.
השיטה מבוססת על 30 שנות מחקר שלו, בהם חקר תאי גוף שונים במצב בריא ובמצב חולה, והשווה ביניהם. המחקר ממשיך כל הזמן, גם בימים אלו.

שיטת הטיפול ב'גרנטיק מבוססת על שיטת הסלולוטראפיה – תורת התא. שיטת הסלולותרפיה היא רפואה טבעית המבוססת על החדרת אלמנטים חיוניים לגוף האדם, שיותר ויותר קשה למצוא אותם בתזונה המתועשת שלנו, כמו חומצות אמינו, ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט.










דמיינו לעצמכם תכשירי טיפוח הפועלים ברמת תאי העור, ומאפשרים להם להתחדש ולרפא את עצמם. מוצרים הכוללים ידע מדעי שנאסף במשך מעל 45 שנה הנוגע לתהליכי הזדקנות תאי העור, כדי להוביל לתוצאות משמעותיות וברות קיימא, הנשענות על הבנה עמוקה של ההבדל בין עור בוגר לעור צעיר. במעבדות GERnetic לא מדמיינים אלא חוקרים, לומדים, מבינים ומצטיינים בפיתוח מוצרים, לתיקון מצב העור ולתחזוקתו של עור צעיר ובריא. מדע זה נקרא ביולוגיה תאית יישומית (סלולותרפיה), המבוססת על ההרמוניה והיכולת של הגוף להתאושש ולרפא את עצמו, כאשר תאי העור מקבלים אלמנטים תזונתיים חיוניים נכונים.  החברה מיישמת מדע זה כדי ליצור נוסחאות מדויקות המגיעות באופן ממוקד לתאים ספציפיים, כדי להזינם באופן מידי ולעודד ריפוי טבעי ומראה עור צעיר ובריא.






טיפולי פנים

שלב 1 - ניקוי, טיהור והכנת עור הפנים - לג'רנטיק שיטת ניקוי יסודית הכוללת מוצרים מסירי איפור, מסירי זיהומים ותאי עור מתים, וכן תכשירים הפועלים לחיטוי לעומק נקבוביות התא, להמסת קומודונים והפרשות יתר של בלוטות החלב. בסיום הטיפול העור נותר נקי, מאוזן, רענן ומוכן לספיגת מרכיבי הזנה חיוניים.

טיפול הזנה עשיר ומשלים - מעבדות ג'רנטיק פיתחו מגוון טיפולים לעור הפנים, קוקטייל בריאות אמיתי לחיזוק, לעירור ולהגנה על העור, המשיג תוצאות יוצאות דופן.
טיפול בעור שמנוני - GERnetic מציעה טיפולים ייעודיים עבור עור שמן שתכליתם ניקוי, טיהור, איזון, ריסון פעילות היתר של בלוטות החלב, סגירת נקבוביות, הרגעה ושיכוך של אדמומית משמעותית על פני העור. בנוסף הרכבם העשיר והמיוחד של התכשירים מותיר את עור הפנים חלק, רענן, ועם לחות טבעית מאוזנת.

טיפול לאזור העיניים - GERnetic  פיתחה שיטת טיפולים ומוצרים ייעודיים לאזור העיניים, התורמים ביעילות למלחמה בסימני הזמן ובהזדקנות העור

טיפול בפיגמנטציה ובכתמים -  GERnetic  מציעה טיפול ייעודי בפיגמנטציה, להבהרה של כל סוגי הכתמים בעור הפנים והגוף, כולל העקשניים ביותר, ואף למניעת הופעתם. והבונוס - כשהכתם נעלם, אפשר להפסיק להשתמש בתכשירים (זאת בניגוד לשימוש במוצרים מתחרים). הטיפול טבעי לחלוטין, משפיע על המלנין, מאט את תהליך הכתמת העור, מבהיר אותו ומעניק לו גוון זוהר יותר. הטיפול כולל תכשירים המתאימים לכל סוגי העור, לכל הגילאים ואף לנשים בהיריון

טיפולי גוף
טיפול בסימני מתיחה - ג'רנטיק מציעה טיפול גוף ייחודי לחיטוב ולמיצוק הגוף, הכולל קרמים להזנה, חידוש ותיקון, המעוררים את פעילות התאים ומחזקים את מנגנוני ההגנה של העור. הקרמים המונעים ומטפלים בסימני מתיחה, מכילים רכיבים פעילים בעלי כוח יוצא דופן, המזינים את התאים, ממריצים את ייצור הקולגן והאלסטין בעור ואת בנייתן המחודשת של הרקמות, ומבטיחים את גמישות העור.

טיפול בעור החזה - הטיפול שמציעה ג'רנטיק לעור החזה כולל תמציות צמחים בעלות סגולות מיצוק, המחדשות את הרקמות התומכות של עור החזה, אמפולות ביולוגית מרוכזות, לטיפול במקרים הקשים ביותר, בעור חזה של נשים מבוגרות, או במקרים של עור רפוי ומדולדל, וקרמים לחיזוק עור החזה ולאיזון המערכת הפיזיולוגית של האישה.

טיפול בצלוליט - ג'רנטיק מציעה טיפול ייעודי ב"עור תפוז" (צלוליט), הכולל הזנה ושיקום רקמות העור, ניקוז והמרצת מחזור הדם, הקלה על תחושת "רגליים כבדות", וסיוע בהעלמת צלוליט והצטברות נוזלים.

טיפולים לגבר 
גברים רבים סובלים מסבוראה, שמנוניות בעור, עודף בלוטות חלב, קמטים עמוקים בעור הפנים יובש והיעדר לחות, בעיקר בהיעדר תזונה נכונה, מתח נפשי, ופגעי מזג האוויר. לאחר שאלון ואבחון אישי ומקצועי של קוסמטיקאית (כולל אבחון תזונתי), GERnetic מתאימה את הטיפול הנכון, הרכב התכשירים ומינונם באופן אינדיבידואלי לכל גבר, לאיזון תאי העור ולהזנתם ברכיבים חיוניים.

כל הטיפולים הנ"ל מוצעים כטיפול הכרות מלא, המאפשר ללקוח להכיר ולהתרשם ממידת האפקטיביות של הטיפול כבר אחרי מפגש אחד.
טופלתי בידי alla kern cosmetic מלוד מרחוב תלמים 22 דירה 4 ממליצה בחום טלפון 0504614446











תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה