מאוזנר מציגה נשיות רומנטית קיץ 2017

יום האישה הבינלאומי נחגג השנה בבית האופנה "מאוזנר" במפגן של כבוד, אהבה והוקרה לנשים הישראליות, על ההישגים  המרשמים בכל תחומי החיים.  "השנה, אנו גאים להשיק את קולקציית קיץ 2017 בסנכרון עם יום האישה הבינלאומי, ולא בכדי" מציינת רבקה מאוזנר, המעצבת הראשית והבעלים במשותף. " אנו מעלים על נס, את פועלן של נשים אמיצות, לאורך ההיסטוריה  ובוחרים  לציין  בכך את תרומתנו  להתפתחות האופנה הנשית הישראלית ולהטמעת קוד לבוש נשי, דווקא בצילומי השקת קולקציית קיץ 2017".
הקולקציה הינה הומאז' לאופנה הנשית הישראלית, ולעובדה ש"מאוזנר " חוגגת  42 שנות פעילות  ומיתוג כאופנה עילית. 
ההקפדה על בדים איכותיים, תיפור מוקפד, יכולות גימור מוצר נדירות, שימוש בטכניקות הדפס  בלעדיות, ושימוש  עשיר בדייטלים, התאפשר הודות להעברת מחלקת הייצור של בית האופנה למזרח. העיצוב, הפיקוח הקפדני על כל שלבי הייצור והמהדורות המוגבלות  מראש, נותרו על כנם כחלק מאינטגרלי מהDNA- של  "מאוזנר".
הקולקציה הינה מחווה לדיוות המיתולוגיות: סופיה לורן, גרייס קלי וג'קלין קנדי שהיו המוזות של  מעצבי בית האופנה והיוו את מקורות ההשראה. הלוקיישן  מתכתב" היטב עם רוח הקולקציה והנוסטלגיה שאותה היא נושאת. הימים הם שנות ה- 50 וה-60 של המאה הקודמת. בימים בהם היה כבוד  גדול לקימורים הנשיים. ימים שכוחה של אישה התבטא דווקא ברכותה
ואכן, מהתבוננות בפריטי הקולקציה, עולה תמונה של "מסר מהודק". מחד: נשיות חזקה ובוטחת מאידך: נשיות רכה ורומנטית. האופן בו הצליחו ב"מאוזנר"  "לקשור" בקינסטטיות מופלאה ,יש לציין, בין  הפכים-משלימים, מעידה על איזון והרמוניה. 
הרמוניה מגדירה היטב גם את עבודת הצוות שאמון על צילומי הקולקציה. הסטיילינג, האיפור והשיער, הם מלאכת מחשבת שמסונכרנת היטב עם  פריטי הקולקציה:  כך לדוגמא, פלטת צבעי האיפור מותאמת לרוח אותם ימים ולגווני הקולקציה: פודרה בהירה וניוד.  הלוקיישן והריהוט הענתיק  מפיחים חיים ונוסטלגיה  ו"מתכתבים"  בסינרגיה, על הפקת האופנה המרגשת, ניצחה בכישרון יסמין מאוזנר-קוטליצקי, או בכינויה:הסמנכ"לית התזזיתית.



מעט על הקולקציה
כשהמוזה שורה על הדיווה

מאוזנר מציגה נשיות רומנטית
קיץ 2017
מותג העל  "מאוזנר"  מציג  השנה קולקציה מעניינת במיוחד עם טוויסט רומנטי: תחרות, הדפסי מים אימפרסיוניסטים,  מוטיבים של אמנות נאיבית, רקמות ושפע דייטלים  גויסו בהצלחה לכדי קולקציה מגובשת  ועשירה  מבית היוצר של "מאוזנר".
ביד אמונה ובוטחת, רקחו צוות המעצבים  קולקציה הרמונית שמתאפיינת  בשמירה על איזון: קחו לדוגמא את השיפון,



בקלות ניתן לחרוג בשימוש בו ולהפוך את הפריט למוגזם  וקלישאתי. ב"מאוזנר", השתמשו בו כבתבלין, ו"ניקדו"  במינונים נכונים את שרוולי החולצות בשיפון. התוצאה יותר ממרתקת: פריט לאספניות אופנה.  
בתפריט העונה: עליוניות תחרה, שמלות סקסיות, חצאיות בבד עשיר, ג'קטים ג'נס בגזרה מחויטת, מכנסיים  מסוכסכים" עם הנעליים- שיוצרים עניין "ומתח" בין סיומת המכנס והנעל, מכנסי דריל קלאסיים  מבדי כותנה משולבים בלייקרה  עם השקעה ניכרת בדייטלים, חולצות  טריקו משולבות תחרה עם הדפסים , רקמות ותיורים נדירים! חצאיות מכנס אוברסייז,  ולקינוח: צעיפי מבד מודל וויסקוזה.
מקורות ההשראה:  3 הדיוות הנצחיות: סופיה לורן, גרייס קלי וג'קלין קנדי.
קטגוריות: מחויט-סופיה לורן: מחויט עם קריצה סקסית. שמלות צרות, שמלות תחרה, חצאיות עפרון עם ג'קט תחרה מחויט תואם ועליוניות ייחודיות.
גרייס קלי-פריטי אוברסייז בחלקים העליונים עם חצאיות צרות.
ג'קלין קנדי-טריקו אצילי עם שרוולי שיפון, תחרה סקסית לשעות הערב,  וחולצות טריקו עם עלי כותרת בדו-מימד.
שנות ה-60: צבעי מים, מכנסי דריל, חצאיות קלוש עשירות בבד, מכנסיים ארוכים, מכנסי 7/8 , חצאיות-מכנס.
מרינה סטייל:  אופנת החופש של "מאוזנר": ג'ינסים אווריריים, חולצות טריקו  בשילוב תחרה עם הדפסים  בטכניקה מיוחדת- גם על התחרות, מכנסי דריל באורך 7/8 ומלא וחולצות עם הדפסים מעולם המים.
קולקציית קפסולה: יסמין מאוזנר-קוטלצקי, סמנכ"לית  ובתם של בני  הזוג מאוזנר, מפתיעה העונה עם קולקציית קפסולה ייחודית  לנשים במידות קטנות. בשונה משאר הקולקציה שמגיעה עד מידות פלאס סייז, קולקציית  הקפסולה שעוצבה על ידי יסמין, פונה לנשים עם מבנה גוף כשל יסמין-מבנה גוף צנום. ובשפת העם: PETITE . יסמין היא זו שתדגמן את קולקציית הקפסולה ואין לנו אלא לברך על הרוח החדשה שהיא מביאה עמה לבית האופנה.  בתפריט הקפסולה: תחרות גיפיור עם טוויסט שובב.
פלטת צבעים: פודרה בהירה, ניוד, אפרסקים, צבעי קורל, תות בהיר, ירוק טורקיז, כחול רויאל, אדום, סגול בז' ושחור.
מהדורות לאספניות בלבד: המהדורות מוגבלות מראש ! כל הקודמת זוכה!
דייטלים: "אלוקים נמצא בפרטים הקטנים": בכפתרה, בתפורים, בהדפסים בעבודת-יד, בשילוב בין טריקו, תחרה והדפסים באותה חולצה! החולצה אינה רק בגד כי אם יצירת אמנות עם "נפח" וסיפור.
הכי מתאים: למסגר ולתלות בסלון. כיצירת אמנות.
מידות:  חלקים עליונים :s-xl, חלקים תחתונים 36-46 ושמלות s-xl

מחירים: אוברולים – 999 , ג׳קט- 699-999, גופיה- 249, חולצה 299-769, חולצה t 269-499 , חצאית 499-599, טוניקה 699, מכנס 569-679, עליונית 399-899, צעיף 149-299, שמלה 699-1199

להשיג ברשת בוטיקי "מאוזנר" בפריסה ארצית .

קרדיטים:
קוסנפט קריאטיבי ויח"צ: גולן נהרדעא
צילום: דביר כחלון
סטיילינג: ראובן כהן 
שיער: שגיא דהרי
איפור: הלן אמויאל 
לוקשיין: צולם במלון הרויאל ביץ' בפנטהאוז היקר ביותר בחוף הים בתל אביב.
תודה  לחברת ORANIM גב' שירה אורן נחמיאס על שיתוף הפעולה והאירוח המלבב.

אתר החברה: www.mausner.co.il





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה