מרק תימני אסלי !

הכנת חילבה ומרק תימני ממוצר השנה עוף טוב


שלום קוראים יקרים היום לאחר בקשות רבות בהיותי נשואה לתימני שואלים אותי איך מכינים חילבה טובה ואיך מכינים מרק תמני. אז הנה מתכון מצולם שהביאו לי השינוי שאני עושה מוסיפה לו סחוג תמני לפי הטעם .והחדשות  שלא צריך לחכות בתור  לקצב שיביא לכם עוף טרי כי במדפים במקררים של כל סופר תמצאו עופות וחלקי עוף טרי אכותי טעים ניסיתי ויצא ממש טעים.זו סדרה שזכתה במוצר השנה .במקום לחכות ולבזבז זמן יקר אני ישנה שינת צהריים יש לי פתאום זמן פנוי ולכן הכנתי מרק טעים אכותי כמו שסבתא היתה אומרת מרק עוף בריא לאכול בחורף ומחמם את הלב ועכשיו שהחורף בפתח אין על המרק התימני של חמתי התמניה שלימדה אותי להכין הרי אני נשואה לבעל התמיני הייתי חייבת ללמוד להכין מרק טוב ועכשיו גם מעוף טוב שמזכיר את העופות שחמתי הייתה קונה 10 עופות והייתה יושבת מורטת את העופות ומכשירה אותם כי היא רצתה עופות טריים לא ששכבו חודשים במקרר ועכשיו זו הבשורה ממש הכי טרי שיש איזה כיף לאכול ולהנות מעופות בריאים טעימים ומוכנים בין רגע אפילו יש עופות שאין להם את העור למי שלא אוהב  את העור במרק .




האיכות של המוצרים מובטחת גם הודות לשיטת "השליטה הרציפה" של החברה. שיטה שיתרונותיה הם פיקוח צמוד על כל שלבי הכנת המוצר, החל משלב המדגרה והלולים, דרך הכנת המוצר, הקפדה על איכות ועמידה בתקנים המחמירים ביותר כגון תקן HACCP (באישור השירותים הוטרינאריים ובאישור משרד החקלאות האמריקאי) וISO9000- (תקן המכון לבקרה ואיכות) וכלה בהפצה.

 ליחצו על הכפתור  הכנת חילבה






  מתכון למרק תימני





2 בצלים גדולים

2 כפות כוסברה יבשה

3 כפות חוואיג’

חצי כפית מלח

8 שוקיים של עוף טוב

10 כרעיים של עוף טוב

4 כנפיים של עוף טוב

7 תפו"א חתוכים לרבעים

צרור כוסברה טרייה

2 כפות אבקת מרק עוף אוסם

2 כפות קמח
אופן ההכנה



1. שמים בסיר בצל  מוסיפים את הכוסברה היבשה, החוואיג’ והמלח. מערבבים היטב וממלאים את הסיר במים עד חציו.



2. במקביל בסיר נוסף, מרתיחים את חלקי העוף ומנקים את הקצף והלכלוך שמצטבר למעלה.



3. מעבירים את חלקי העוף הנקיים, בעזרת מלקחיים אל הסיר הראשון שבו מתבשלים התבלינים. נפטרים מהמים של הסיר השני.



4. מוסיפים לסיר עם העוף את תפוחי האדמה, הבצל השלם וצרור הכוסברה. ממלאים אל הסיר במים כמעט עד הסוף. מביאים לרתיחה, מנמיכים את הלהבה ומבשלים 45 דקות.



5. מערבבים בקערה קטנה את אבקת מרק העוף עם הקמח. וכרבע שעה לפני שמסיימים לבשל את המרק מוסיפים את התערובת תוך בחישה למרק, להסמכה.



מגישים את המרק חם כשלצידו חילבה, רסק, חריף, ירקות חתוכים, גרגר וחלה או לחוח.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה