החג הזה כולו חג פעמי

די נמאס לי להיות סינדרלה בחגים ולעמוד כל היום להדיח כלים היות ואנו שומרי מסורת לא יכולים להדיח במדיח כלים בחגים ואז כל הכלים נופלים עלי ועל גיסתי  אז החלטנו השנה עוברים לחד פעמי ובזכות שופרסל קיבלנו והוספנו עוד שיהיה מספיק לשולחן החג  ותראו איזה שולחן לתפארת ונהנינו לשבת ולא להדיח כלים חוץ מהסירים  שלא היו חד פעמי כל החג הזה היה חג פעמי.

כלים חד פעמיים אינם עוד נחלתם של החוגגים ימי הולדת בלבד. כיום זמינים בשוק מגוון כלים חד פעמיים  ששיפרו את תדמיתו של ציוד הפיקניק האהוב. הכלים השתכללו בשנים האחרונות, והיום הם יוצרים אווירה לא פחות מהאוכל שמוגש עליהם. כלים חד פעמיים משמשים כיום לאפייה והגשת משקאות ומזון בחדרי אוכל, שירותי קייטרינג ומסעדות. העיצובים המרהיבים וקלות השימוש בהם הופכים אותם לפתרונות זמינים וקלים במגוון מצבים:



אם אתם עורכים מסיבה גדולה בבית או בגן ציבורי, ואינכם רוצים להיות מוטרדים בטרחת הניקיון, ניתן לרכוש סט כלים חד פעמי שמהווה השילוב המושלם בין פונקציונאליות לאסתטיקה. בסט כלים חד פעמי כל המוצרים מעוצבים באותו הסגנון ותורמים ליצירת אווירה נעימה ומזמינה בחגיגות פרטיות.   ועכשיו בכניסה לתקופת החגים אין הנאה מזו שלא צריך לריב מי ידיח את הכלים כי אנחנו שומרי מסורת גם אם יש מדיח זה לא עוזר לנו בגלל היותינו דתיים. אז שופרסל הפתיע אותנו ונתן לנו מתנה מדהימה אפילו לארוחה אחת זה כבר יעשה את שלו  אנחנו נמשיך להשתמש בכלים חד פעמיים כאלה יפים  שחבל לזרוק אותם לפח.

בארון המיטבח מונחים להם בשלווה כל הצלחות מכל מיני סטים למינהם ואף פעם זה לא מספיק וזה נראה לא יפה ואסטתי להניח צלחות בכל מיני צבעים כשאתם מניחים חד פעמי אין סוף לדמיון והכל אותו דבר זה מראה מאוד אלגנטי ואסטתי .


תודה לבורא עולם שהמצאת את הכלים החד פעמי.

  תראו כמה זה לא אסטתי 

 ועכשיו כמה יפה ואסטתי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה