הזהב בסוהו החדש של תל אביב

חלל האירועים "סוקה תל אביב" פתח את שעריו על יסודות מפעל הזהב בסוהו החדש של תל אביב

חלל האירועים החכם משלב בין שיא הטכנולוגיה ועיצוב לאותנטיות תעשייתית

"סוקה תל אביב" מזמין אתכם להתאהב בחלל אירועים חדש, ייחודי ואנין מבית "קבוצת סוקה", המציע חווית בילוי אורבנית של ניגודים, בלב קריית האומנויות והלופטים הציוריים של הסוהו החדש בדרום תל אביב. הבחירה ב"סוקה תל אביב" מבטיחה מסע משותף ומרתק החל מהמפגש הראשון ועד תום האירוע, עבור קהל יעד המעריך חווית אירוח מוקפדת בחלל המשלב עוצמה ואותנטיות תעשייתית בנשימה אחת.

הכניסה מהסמטה התמימה בה שוכנת "סוקה תל אביב", לא מכינה את הבאים להפתעה שמעניקה מנהרת גישה ירוקה של מגוון צמחים מטפסים, שביל רענן הסותר את שמלות הבטון של הבניין. החלל הרחב בעל התקרה החשופה, בו פעל החל מסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת מפעל לזיקוק ועיבוד זהב, אותר לאחר שנים של חיפושים למציאת אתר  גולמי ותעשייתי, שבתהליך יצירתי יהפוך ליהלום אורבני.

אלפי שעות עבודה הושקעו בעבודה מאומצת וזהירה לגילוי וחשיפה של התקרה וחלק מהקירות במבנה המקורי. בנוסף, יובאו מבלגיה, אבנים שהוזמנו במיוחד ממבנים עתיקים שפורקו, כדי לחזק את הצביון התעשייתי של המקום. תאורה חמה ומלטפת, הבוקעת מתוך גופי תאורה מתכתיים שהוכנו בעבודת יד, מציפה את החלל בגווני זהב רכים.
האולם המרכזי, מרוצף כולו עץ שעובד מגושי עץ עתיקים שהורכבו ושובצו בחלל בו פעלו לוחות ענק של מכבשים לייצור והטבעה של תבניות הזהב. העגלות שהיו מובילות את יציקות הזהב הפכו לעמדות אירוח והאזור בו עוצבו יציקות הזהב הפך למטבח פתוח, עשוי מאבן ועץ. במקום הושארה אחת מהכספות המקוריות בה נשמר הזהב שיוצר, זכר ל"תקופת הזהב" של המבנה.

תהליך זיקוק הזהב התבצע במרפסות המחופות כיום במאות מטרים של חלונות בלגיים, המעניקים תחושת ניתוק מהסביבה, המתגברת עת נשמעים צלצולים ענוגים מהכנסייה הרוסית והגן הזאולוגי הפסטורלי, הנשקף מכל זווית דרך החלונות במתחם. במרפסות הסובבות את המתחם נשתלה גינה ירוקה צמחייה גבוהה ומטפסים, המשולבים  עם הצמחייה של הגן הזואולוגי שממול והתוצאה  חיבור לירוק ולטבע.

בסוקה תל אביב שולבה טכנולוגיה מתקדמת ביותר, אשר הופכת אותו לחלל אירועים חכם. האולם כולל תאורה ממוחשבת והקרנה המתבצעת על 3 מקרנים ו- 16 מסכי פלזמות המותקנים בתוך עמודי הברזל הפרוסים לאורך האולם, משתלבים בעדינות בעיצוב הכללי ומעניקים חווית צפייה משופרת מכל נקודה. במקום מתאפשר גם שידור אירועים בין לאומי, גם הדודה בחו"ל יכולה לצפות באירוע בשידור חי ולא לפספס את רגעי הקסם.  מערכת ההגברה - L-ACOUSTICS- הינה מהמתקדמות והמשוכללות בעולם וייחודית גם בארץ.
המטבח בסוקה תל אביב הינו מטבח קצה והקייטרינג יתחלף לפי בחירת הלקוח תקציבו וטעמו. בשלב זה עובדות במקום 4 חברות קייטרינג: מגי ותולי, מעשייה, נחלאות וקסם הקרמל.


סוקה תל אביב הינו חלל שיתרונותיו הבולטים הוא האפשרות להתאים את עצמו לכל סוג אירוע: מאירועים קטנים ואינטימיים ועד אירועים רבי משתתפים. המקום מתאים במיוחד להפקת אירועי קונספט: השקות, תערוכות ותצוגות אופנה וכן אירועים פרטיים, חתונות עסקיים ומסיבות וכל זאת באווירה ייחודית ושירות בלתי מתפשר, שיהפכו כל אירוע לבלתי נשכח. "סוקה תל אביב", מביאה לעיר את החזון והבשורה, היצירה והאמנות של הפרטים הקטנים שהובילו את שי ובלינדה ישראל כשהקימו את קבוצת "סוקה" (וינו סוקה-מסעדת שף כשרה בהרצליה פיתוח, וילה סוקה-מתחם לאירועים בבני ציון) לפני 11 שנים לתחום האירוח והאירועים המיוחדים.



"סוקה תל אביב", שוקן 27 תל אביב (הכניסה מרחוב שביל המרץ)  073-2480313





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה