ספרים חדשים !

 אוריה מאת אבנר עובד


במעגלי החיים הצפופים שבעיר הגדולה, בתוך שגרה ים-תיכונית מיוזעת, נרקמים קשרים אקראיים, המובילים לדרמות רוויות יצרים, מהן שמתרחשות בחדרי ישיבות אשר במגדלי הזכוכית, ומהן סביב שולחן השבת המשפחתי בתוך המסגרת השבטית.
בערב הדלקת נר שמיני של חנוכה נקבצו ובאו בני משפחתם המורחבת של תמר ואוריה, לאירוע החגיגי בביתם. אור הנרות חדר והאיר דרך סדק צר נגיעות שהובילו להפרת האיזון, שאפיין את חייהם, ובהמשך הניעו להתנגשות אדירה ובלתי נמנעת, שהוליכה לדרמה מסעירה.
זו צפנה בחובה שרשרת אירועים, שאיש מהדמויות המורכבות שבסיפור לא העלה על דעתו.
בשפה עשירה, צבעונית וקולחת מביא המחבר את הסיפור המרתק, המתרחש על רקע החיים הרוחשים בחברה הישראלית העכשווית, רווית המתחים ועתירת הקצוות. 

חלפו כעשר שנים מאז יצא לאור ספרו הראשון של אבנר עובד "שאלה של זהות", עד להוצאת ספרו השני, הנוכחי, "אוריה". בין לבין נכתבו שני ספרים נוספים בהוצאה עצמית: ספר השירים "לכתוב, כי אני ממשיך", וספר נוסף, "הערסל", על אודות אגדת החרם הראשון בקרב בני נוער.
אבנר עובד יליד הארץ, אב לשלושה, מהנדס, בוגר הטכניון בחיפה. 

לרכישה ליחצו  כאן

מתכון לעוגיות שבורות מאת טלי ברייר



נפש פגועה, מיוסרת ושותתת דם, ללא פילטרים וללא עכבות, מביאה עצמה ונשים רבות אחרות לידי ביטוי בשירים מטלטלים מאין כמוהם, שיכולים לשמש השראה ואף להוות נחמה.

המשוררת, שהתמודדה עם אנורקסיה ופגיעה מינית מתמשכת, משמיעה את קולה במסע שיריה, במילים מרגשות עד דמעות, שיש בהן תהליך של ריפוי, עבור עצמה ועבור הקוראים. אף שהשירים כנים מאוד ונוקבים, יש בספר גם מידה לא מועטה של אופטימיות והבטחה להתגברות.

זהו ספר שירה סוחף, מלא בטראומה ובכאב ועם זאת מרפא, מנחם ומעצים.

פרק ראשון

מתכון לעוגיות שבורות
קַח שְׁתֵּי יָדַיִם
בְּעָצְמָה צוֹרַחַת שֶׁקֶט
שְׁבֹר יַלְדָּה 
לְחֲלָקִים, לְתוֹךְ קְעָרָה
סְדוּקָה וְזוֹלֶגֶת דִּמְעָה.

לרכישה ליחצו  כאן


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה