ספרים חדשים !

אהבה כמעט הורגת  מאת סנדי כהן



 הספר "אהבה כמעט הורגת" הוא פרי אהבה – פרי אהבה של אהבת הזולת, כבוד לזולת, שכתבה נערה בת ארבע עשרה בשל סבל מתמשך בעקבות חרם כיתתי קשה שעברה. הספר משקף היבטים חברתיים מעיניה של בת עשרה, ובו התייחסות לנושאים מהותיים, הבריונות החמורה בבתי הספר, הקושי החברתי שאיתו מתמודדים נערים ונערות פחות מקובלים, עד כדי אי הגעה לבית הספר. סנדי כהן מקצינה את אותם היבטים בספר ומספרת סיפור דרך אודי ולונה, בני השש עשרה, אוהבים, ומתמודדים עם שנאתה וקנאתה העזה של רוני, בת כיתתם.

הספר מעביר מסע מטלטל את הקורא, שלכאורה, קורא מצב כמעט בלתי אפשרי,  כאשר לכל אורך הספר היא גם מעבירה מסרים אופטימיים. הספר משלב עצות של לונה, גיבורת הספר, חלקן בדיעבד וחלקן מעיניה של סנדי עצמה.

מתוך הספר: "לונה התארגנה ונראתה מושלם. היא הגיעה עשרים דקות מוקדם יותר, וראתה את אודי מתנשק עם החברה הכי טובה שלה בכיתה, אותה החברה שאמרה ללונה שהוא לא בשבילה.

לרכישה ליחצו כאן


טריפ מאת מתן מנו



שנות העשרים של בן אדם הן, כנראה, השנים הכי מעצבות בחייו. מצד אחד אנחנו כבר לא ילדים, מצד שני אנחנו בטח לא מבוגרים. יש תקופות שבהן אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים, ויש כאלה שבהן אין לנו מושג. 
באופן אישי, התחלתי את העשור הזה רווק, על מדים, כשאני בטוח שאני יודע הכול על החיים. אני מסיים אותו נשוי, אבא ועם הבנה שאני עוד לא יודע כלום.
באחד העשורים הכי מבלבלים בחיים, אני מקווה שהספר הזה יעזור, אפילו קצת, להתמודד עם האתגרים שיבואו.
הראש שלי מוצף במחשבות על החיים. 
שפכתי אותן על דף, הדף הפך לספר.
אתם מוזמנים לטייל בתוך הראש שלי...

לרכישה ליחצו כאן

סימני הזמן מאת חיה מזרחי



החיים שלנו מהירים, משתנים, משנים, דינמיים. 
בכל פעם מחדש אנחנו מעצבים את עצמנו ומוחקים, 
בונים גרסה חדשה ומחליפים. 

אנחנו סופגים עלבונות, 
מכילים אין-ספור צלקות. 
כל קמט וקמט מראה את העבר. 
כל מבט מסתכל על חלום. 
אלו הם סימני הזמן. 

מטרותינו הן לפקוח את העיניים ולראות אותם,  לבחור להתמודד. 

סימני הזמן” בנוי מקטעי כתיבה קצרים, שירים וסיפורים בנושאים שונים.
ארבעה נושאים עיקריים זוכים בו לתשומת לב מיוחדת, והם הכוח להיות אנושי בעולם החדש, הטכנולוגי והקר לעיתים; דימוי עצמי ואהבה עצמית; אהבה, שיברונות לב ופרידות; וכן סיום – היכולת להתמודד עם סוף ועם דברים שלא ניתן להשיבם לאחור.
הקטעים והשירים כתובים בשפה נפלאה, קולחת, סוחפת ובעיקר אותנטית. זהו מסע בנבכי הנפש המעורר הזדהות ורגש כן על הדברים הקטנים בחיינו.

לרכישה ליחצו כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה