ספרים חדשים

 פצועה מאת אילנה ויסבך



הסיפור מגולל את סיפורה של משפחה בת חמש נפשות, הנאלצת להתמודד עם פציעתו של האב בפעולה קרבית. 

בני המשפחה  מנסים בדרכם להתמודד עם המצב, תוך גישוש אחר הדרך הנכונה להחזיר את האב, את הבעל, למקום בו היו לפני הפציעה. הכעס, העצב, והחיפוש אחר הקרבה, מהווים רקע בחיי היום יום שלהם. 
מערכות היחסים מתחדדות כאשר מאורעות מן העבר משפיעים על ההווה ומחוללים קשיים בזוגיות, במערכות בין-אישיות, ובנורמה החברתית שהתקבעה בחברה הישראלית.
על רקע זאת נבדקים גבולות היחסים שבין הפצוע הנכה, המקבל את טיפולה של אשתו כנתון מובן מאליו, בעוד מידת ההקרבה שלה נמדדת גם על ידי החברה, דרך ציפיות המשפחה ממנה והציפיות שלה מעצמה. מערכת היחסים חושפת תהליכים בין בני הזוג, שסופם לוט בערפל.
האם ניתן להחזיר את חייו של האב וחיי המשפחה לנקודה בה הם נגדעו?

אילנה וייסבך רוקמת ביד אומן דרמה משפחתית רגישה, סוחפת, נוגעת ללב עד מאוד ומטלטלת, שאף נטועה בכאב הישראלי המוכר זה שנים.
זהו ספרה השני של אילנה וייסבך, ילידת הארץ, הכותבת זה שנים למגירה, 
בעברה מורה להיסטוריה ואזרחות בבית הספר הריאלי בחיפה, פעילה בהתנדבויות חברתיות רבות, בעיקר עם נוער במצוקה. ספרה הראשון, "לקרוע מסך", יצא בשנת 2013 בהוצאת סטימצקי  והיה מועמד לפרס רמת-גן לספרות.

לרכישה ליחצו כאן


בין הזמנים מאת איריס לאופר



ילד אני
ילד אני
ברישום זמנו העתיק 
של העולם.
זְמַנִּי כאן ראשוני
וצעדיי קטנטנים,
יוצא אני למסעי
ובכל חוויותיי קסם,
תמימות ופליאה.
ליבי פתוח לשיעורי החיים,
הכול חדש מבעד לעיניי הצעירות.
אין בהבנתי עבר, 
אין בתפיסתי עתיד,
תודעתי נוכחת 
בכל רגע ורגע.
ילד אני.

הספר בין הזמנים הינו קובץ שירים ומסרים העוסקים במסע חיינו ובזמנים היוצרים יחדיו את מארג החיים: זמן מסע, זמן תודעה וזמן קסם.
בכתיבה עדינה ומענגת טווה איריס לאופר את אירועי חיינו היום-יומיים ולצידם המופלא והמשמעותי, רגעים קסומים, חלומות ופנטזיות – כל אלה יחדיו יוצרים את מהותנו האנושית. 
אלו שירים שיש לצרוך במנות קטנות, ובכל פעם לאפשר למילותיהם זמן לחלחל ולגעת בנפש, להסב נחת, להעלות שאלה ולהציע נחמה. 
ניתן גם לפתוח את הספר באופן אקראי ולחוות את השיר או המסר שהתקבל תוך בחינת חיבורם למסע חייו ולעולמו האישי של קורא.

לרכישה ליחצו כאן


מי אני?  מאת אלנה יומה




שינוי אמיתי מתחיל בשאילת השאלות הנכונות, שאלות המכוונות אותי בדיוק למקום שאליו אני רוצה להגיע, שאלות שמפילות לי אסימונים מחשבתיים על כל החוזקות שלי, החולשות שעליי לחזק, האמונות שעוצרות אותי ואלה המקדמות אותי שבע רמות למעלה, שאלות המכוונות אותי לאדיר ולעוצמתי שבי וכאלה שפותרות לי בלבול של שנים שאספתי בדרך. 
כשאני עוצר לרגע לשאול את השאלות הנכונות, המחשבה מתבהרת ונוצר סדר מחשבתי שמתוכו נולדת צלילות, ואני יכול לדעת איך אני ממשיך מכאן הלאה ומה אני באמת רוצה ליצור בחיים שלי.
“השאלות הנכונות“ הן שאלות שהתשובות שלהן דוחפות אותי לפעולה ומפילות חומות של ספקות בעצמי, משחררות הרבה מטענים ישנים ועוזרות לי לראות את עצמי ואת עולמי באור חיובי הרבה יותר.
התשובות לשאלות האלה כבר נמצאות בתוכי, והספר הזה הוא המצפן שלי אליהן. בעזרתו סוף-סוף אוכל לנווט אל מה שקורה בתוכי, לפתור את החידות העוצרות אותי מלאהוב את עצמי בדיוק כמו שנועדתי להיות, לחזק חלקים בי שאני כבר אוהב בעצמי ולהוסיף שדרוגים לכל השזירה הייחודית הזאת שנקראת “אני“.

“הייעוד שלי בעולם הזה הוא לעורר את העולם לגן עדן עלי אדמות, והצעד הראשון שלי הוא לחבר את האדם לעצמו, הרי בו נמצא השער אל העדן הזה.“    
אלנה יומה, nlpיסטית, מורה רוחנית, אומנית יוצרת.

לרכישה ליחצו כאן


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה