הפעילויות והאירועים הכי מיוחדים לחופשת סוכות



מחפשים אטרקציות מיוחדות לכל המשפחה בסוכות? מעוניינים בנופש מהנה במלונות שווים?


ריכזנו עבורכם שלל הצעות לפעילויות, אטרקציות ומקומות 

מהנים ואיכותיים שיש לבילוי וחוויה משפחתית

חלקם חינם חלקם בתשלום

 אז צאו לבלות בישראל עם כל המשפחה והכי חשוב, שימרו על עצמכם!


* בפעם הראשונה בישראל - תערוכת מציאות רבודה בגן הבוטני * פסטיבל 'רמלה עיר עולם' * סוד הגנים - משחקי בריחה בגני רמת הנדיב * כנסו לקצב - מוזיאון ידידי ישראל * החלקה על הקרח בתחנה הראשונה בירושלים *  כלייזמרים במוזיאון חצר הישוב הישן בירושלים  * מלונות ומסעדות 


חווייה ובילוי לכל המשפחה


לראות את הבלתי נראה'- מציאות רבודה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים

תערוכה בינלאומית חדשה 

מה בתכנית? התערוכה הגדולה ביותר של עבודות אמנות עכשווית שנוצרו בטכנולוגית מציאות רבודה (AR) שנראתה בישראל, תוצג בו זמנית ב-12 גנים בוטניים ברחבי העולם, שיתוף פעולה בינלאומי ראשון מסוגו שכולו פרי יוזמה של הגן הבוטני ירושלים, קרן אאוטסט ובתמיכת הקרן לירושלים.

13 אמנים ישראליים ובינלאומיים מובילים משתתפים בתערוכה שתפתח כאמור בו זמנית ב-12 גנים בוטניים ברחבי העולם. הצפייה בעבודות תהיה באמצעות אפליקציה ייעודית לתערוכה SEEING THE INVISIBLE שאותה יורידו המבקרים בתערוכה למכשיר הנייד או לאייפד (מומלץ להורדה לפני ההגעה לגן), תוך שיטוט במרחבי הגן הבוטני היפהפה. רוב העבודות גדולות מימדים ועוסקות בנושאים הקשורים לטבע, סביבה, קיימות, והמפגש בין העולם הפיזי והדיגיטלי. 

לצד התערוכה יתקיימו מידי יום בחוה"מ מגוון פעילויות לילדים: הכנת עציצים מנייר ממוחזר וזריעת פרחי בר מאוסף הזרעים של הגן אותו יוכלו לקחת הביתה, להוסיף "רובד למציאות" - לצייר על שקף ולמקם אותו בפינות הגן המדמה עבודה במציאות רבודה ממש כמו התערוכה, בנוסף יתקיימו משימות ופעילויות שיחברו את הילדים לטבע. כל ביצוע משימה תלווה בחותמת מהמדריכים.

מומלץ להוריד את אפליקציית התערוכה "seeing the invisible" לפני ההגעה לגן. זמינה בISTORE ובגוגל פליי. בנוסף, כדי להעצים את החוויה יש להגיע עם מכשיר נייד או אייפד טעון במלואו כולל אוזניות.

מתי? הפתיחה 22.9 חוה"מ סוכות נעילה - אוגוסט 2022  

איפה? הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים 

גילאים: לכל המשפחה.  

עלות:  התערוכה והפעילות לילדים כלולים בכרטיס הכניסה: מבוגר/ילד  40 ש”ח, מחזיקי כרטיס ירושלמי: 28 ₪ חייל / סטודנט / גמלאי: 25 ₪ הכניסה חינם לילדים ירושלמים עד גיל 18 בהצגת תעודת זהות או בליווי אחד ההורים

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים מראש: בימות  6226*. לפרטים נוספים הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתר


 

 

 

 

 

 

 

 

 

פסטיבל רמלה עיר עולם 2021

מה בתכנית?  אלה לי להב, טיק טוק שואו, משפחת ספיר, הפרויקט של רביבו, טברנה עם ירון אילן שתועבר בשידור חי בערוץ 24 ועוד יקחו חלק השנה בפסטיבל רמלה עיר עולם שהפך לחגיגה רב תרבותית של מוסיקה, מחול, תיירות וקולינריה מידי שנה. מגוון פעילויות לבני נוער, ילדים ולכל המשפחה יתקיימו במהלך שלושת ימי הפסטיבל: הצגות ומופעים לילדים ביניהם יובל המבולבל, הצגת התיאטרון 'ראש המועצה' עם נורמן עיסא ויעל לבנטל, מופעי מחול, תערוכת מאכלי עדות, מופע אור-קולי חדש בבריכת הקשתות עם זמרת האופרה איילת כהן, אושפיזין בסוכת ראש העיר מיכאל וידל, קונצרט בערבית, שמחת בית השואבה עם היוצרים יניב בן משיח וישי לפידות, קרקס קווקזי, 'בצל הזוהר' מופע משיריו של זוהר ארגוב וטקס הנצחת כיכר על שמו, מופע בוכרי והודי, סיורים באתריה ההיסטורים של העיר ועוד. מרבית האירועים יועברו און ליין.

מתי? חוה"מ 22-24.9.2021

איפה? רחבי העיר רמלה  

עלות: רוב האירועים חינם חלקם בתשלום סמלי של 10 ₪   

גילאים: 3-63. הכניסה בהצגת תו ירוק 

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים: באתר  http://ramle-festival.co.il/


סוד הגנים - משחק בריחה קצת אחר ברמת הנדיב 

מה בתכנית? אם אתם אוהבי אקשן, פיצוח כתב סתרים וצופנים מורכבים? שימו לב למשחק הבריחה הזה! 

בפעילות המותאמת לכל המשפחה מוזמנים הילדים לעזור למדען שהגיע לגנים היישר משנת 2055 בתקווה להציל את כדורי הארץ רגע לפי שיהיה מאוחר מדי. בדרך להצלת האנושות יהנו הילדים והמבוגרים ממרחב פתוח המוקף 70 דונמים של טבע ירוק קסום ופסטורלי, יפגשו דמויות מפתיעות ברחבי הגן יפעלו במשחק מדליק הטומן בחובו אקשן, מספרי טלפון סודיים, צפנים מורכבים, כתב סתרים ועוד.  האם יצליחו לגלות את הסוד? משך פעילות- כשעתיים. נגיש לעגלות וכסאות גלגלים. 

מתי?  חוה"מ רביעי חמישי 22-23.9.21 

איפה? רמת הנדיב

גילאים: 3-14. 

עלות: 55 ₪ לערכה אחת לכל המשפחה (מומלץ לעד5 אנשים) לרכישה בחנות המבקרים בכניסה לגנים

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים מראש בלבד: 04-6298111 שלוחה 4 ובאתר


קרחנה בירושלים

מה בתכנית? לאור הביקוש הרב החליטו עיריית ירושלים וחב' אריאל להמשיך את פעילות ההחלקה על הקרח – 'קרחנה בירושלים' –בתחנה הראשונה גם לתקופת החגים במהלך חודש ספטמבר (האטרקציה תפעל גם בערבי חג,  מוצאי חג ומוצאי שבת).   המתחם שהובא במיוחד מאוסטריה משתרע על שטח של כ-750 מ"ר ומצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים. במתחם ניתן לתאם מראש שיעורי החלקה לילדים. לרשות המבקרים עומד  צוות הדרכה מקצועי ומיומן המזמין אתכם לחוויי מהנה במהלך החגים.   

מתי? עד 30.9 כולל ערבי חג, צאת חג ומוצ"ש

איפה? התחנה הראשונה דוד רמז 4 ירושלים

עלות: שעת החלקה 45 ₪ בהצגת כרטיס ירושלמי. מחיר מלא: 67  ₪ / שעתיים 100 ₪ 

כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, בחברות האשראי ובמועדוני כוחות הביטחון,

גילאים: 5-55

לפרטים נוספים: בטלפון 03-7772030, הזמנת כרטיסים מראש באתר. המתחם נגיש לעגלות וכסאות גלגלים


כנסו לקצב במוזיאון ידידי ישראל

מה בתכנית? מופע מוסיקלי קצבי וסוחף שבו ילמדו הילדים לתופף, לזוז לפי הקצב, להכיר כלי הקשה מרחבי העולם, לנגן מקצבים מוסיקליים מתרבויות שונות ועוד. בנוסף, מוזמנים הילדים וההורים להקרנת סרטי ילדים. בסיור מודרך במוזיאון ייהנו המבקרים מחוויה ויזואלית מרגשת המובילה אל מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים חדשניים. מוזיאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת.

מתי?  סוכות 22-23.9.2021 (מופע קצב) וביום ראשון 26.9 סרטים בשני סבבים 11:00 ו-15:30.

המוזיאון פתוח בימי א'-ה': 10:00-18:00 (סיור אחרון יוצא בשעה 17:00), בימי ו' בין השעות 9:00-15:00 (סיור אחרון יוצא בשעה 14:00)

גילאים: 3-10. בהצגת תו ירוק 

איפה? יוסף ריבלין 20 נחלת שבעה ירושלים  

עלות: ילד (3-18)/תושב ירושלים/סטודנט 33 ₪. מבוגר 44 ₪. גמלאי/נכה/חייל- 22 ₪ עלות כניסה משפחתית לסיור במוזיאון (2 מבוגרים +3 ילדים) 100 ₪. מופע קצב 20 ₪ סרט 10 ₪ לאדם.

לפרטים נוספים והרשמה מראש: באתר, במייל או בטלפון: 02-5329400


מפגש כלייזמרים וסיפורים חסידיים במוזיאון חצר הישוב הישן בירושלים

מה בתכנית? מפגש כלייזמרים  - ניגונים וסיפורים לכל המשפחה עם גרשון לייזרסון ואריק שיפמן – חברי תזמורת הכלייזמר הישראלית , מפגש עם הסופרת תמר מאיר בליווי כינור וגיטרה  שתספר את סיפור         

העגלה - ארבעה חסידים נוסעים עם עגלון טוב לב ,שני סוסים זקנים ועגלה ישנה אל הרבי הגדול. בדרך יתקלו במכשולים ובקשיים עליהם יתגברו באמצעות המוזיקה והרוח. ההצגה 'השידוך האחרון' תלאותיו של שלומ'ל השדכן הירושלמי הוותיק בדרך לשידוך האחרון (שחקנים איה לופט ואדוארד שפרוכמן) בנוסף  בכל יום יתקיים סיור מודרך בתערוכות המוזיאון ופעילות מיוחדת. 

מתי?  חוה"מ סוכות: ימים רביעי, חמישי, ראשון  (22-23.9, 26.9) 10:00-15:00

יום שישי וערב שמחת תורה (24.9, 27.9)- 10:00-13:00

איפה? מוזיאון חצר היישוב הישן  אור החיים 6  הרובע היהודי ירושלים. בהצגת תו ירוק.

עלות:  הפעילות כלולה במחיר הכניסה. כרטיס משפחתי 50 ₪ גמלאי וילד 10 ₪ מבוגר 20 ₪ 

לפרטים נוספים: באתר או 02-6276319, 052-4002478



רוצים לדעת איפה יש את האוכל הכי טוב?


Harvey's Smokehouse 

מעשנת העץ הראשונה, היחידה באזור ירושלים ובין הבודדות בארץ, מציעה שלל עשיר של בשרים מעושנים בעץ בעישון איטי בין 12-18 שעות, בסגנון ברביקיו אמריקאי. לאחר שהייתה סגורה בחצי השנה האחרונה, המסעדה נפתחה מחדש לפני כמה שבועות והשיקה תפריט חדש ומעניין הכולל מנות בשריות ומנות צמחוניות חדשות. בנוסף כולל התפריט החדש מגוון מנות פתיחה מיוחדות ביניהן; מגדל חציל בלאדי, קרפצ'יו פילה בקר, פופקורן צ'יקן ועוד. החידוש האחרון במנות העיקריות בתפריט: בריסקט 14 שעות בעישון עץ היקורי, אסאדו 12 שעות בעישון עץ דובדבן בשר טלה מפורק 12 שעות בעישון מסקיט והסנדוויצים של הארווי לצד פלטות בשרים בהרכבה אישית ועוד. 

יפו 33, ירושלים 02-6246444, כשרות מהודרת. 


Harvey`s Burger Shack

האחות הצעירה של מעשנת הבשרים של השף חיים (הרווי) סנדלר, מסעדת המבורגרים איכותית שהביאה את בשורת הסמאש בורגר לירושלים. הסמאש בורגר היא קציצה מדויקת, טעימה ופריכה ביותר; בשר טחון טרי המונח על פלנצ'ה רותחת ונמעך על ידי שפכטל לכדי קציצה משובחת. בין ההמבורגרים בתפריט: בורגר מיוחדים; האמריקאי, המעושן, וויסקי ג'ק, האיטלקי, המבורגר צמחוני ועוד מבחר ענק של בורגרים עם תחליפי גבינות צמחוניים. 

שלומציון המלכה 1, ירושלים. טלפון: 052-5333625/052-7457847, כשרות מהודרת.


תמול שלשום

בית הקפה המיתולוגי של ירושלים משיק תפריט מנצח הכולל את המנות האהובות מכל הזמנים שנוצרו במהלך 26 שנות פעילות המקום. בתפריט כלולות מנות בולטות כמו אלול בעין כרם - פוקצ'ת אגסים וגבינת רוקפור (43 ₪), פיצה שוק - פסטו, תרד טרי, קונפי עגבניות, שום, בצלים וזיתים, מוצרלה וביצת עין (53 ₪), שקשוקה ים תיכונית – חציל על האש, גבינת פטה מפוררת (61 ₪) ועוד. בתפריט גם סלטים, דגים, קינוחים, פסטות, מנות צמחוניות, ומנות ללא גלוטן. חלל המסעדה מהווה גם חנות ספרים - בין הקשתות והקירות העתיקים מוצבים מדפים עמוסי ספרים, ועל קירות המקום תלויות תערוכות ציורים ועבודות אמנות. כל שולחן ופינת ישיבה במסעדה מכונה בשם של סיפור, מבין שלל הסיפורים שנצברו בהיסטוריה המפוארת של המקום, תפריטי המסעדה מוגשים בצורת ספר כרוך, וכלי ההגשה יושבים על "פלייסמטים" מאוירים באווירת המקום.

יואל משה סלומון 5 ירושלים, מדרחוב נחלת שבעה. כשרות: רבנות ירושלים חלבי ירקות מהדרין, חלב ישראל עם משגיח. 

שעות פעילות א'- ה' 09:00 – 23:00, ו' מהשעה 09:00- 14:30. טל. 02-6232758 או  באתר



המלצות למלונות שווים 


חופשה במחיר נגיש לכל כיס ברשת מלונות ibis ישראל

מלונות ibis מרשת אקור (ACCOR) הבינלאומית מזמינה את הציבור לעלות לירושלים בתקופת החגים, וליהנות מחופשה במזג אויר נהדר ובמחיר משתלם ואטרקטיבי במיוחד. אורחי המלון נהנים ממיקום פשוט מושלם; דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה, מספר דקות מתחנת הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות בעיר, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים. המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מדי יום בין השעות 18:30-19:30 happy hour עם קוקטיילים והרבה אווירה טובה. מלונות  ibisירושלים, מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד.

מלון :ibis Jerusalem City Center (כתובת: יצחק אלישר 4) משתייך לקטגוריית העולמית של המותג, ועל כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים (עץ ואדום). חלק מהחזון המיוחד של הרשת והמותג הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים מארצות שונות ותרבויות שונות.

ראש השנה (2 לילות לינה על בסיס חצי פנסיון) החל מ- 3,405 ₪. בנוסף במהלך חג ראש השנה, ביום שלישי בבוקר, המלון מציע סיור חוויתי וציורי באווירה קסומה רחבי ירושלים; הכולל יציאה מהמלון אל העיר העתיקה אל קבר דוד, בית כנסת הרמב"ן, בית כנסת החורבה, כיכר בתי מחסה ועד לכותל המערבי. בחזור הסיור יעבור דרך השוק הססגוני של הרובע הנוצרי, ביוקר בגלריית הקרמיקה הארמנית ויציאה מהשער החדש.

ערב חג סוכות/ שמחת תורה (לינה על בסיס חצי פנסיון) החל מ-997 ₪ לזוג, חול המועד (לינה על בסיס א.בוקר) החל מ-655 ₪ לזוג.

מלון :ibis Styles (כתובת: בן יהודה 4), הינו המלון השני של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת מלונות ACCOR בירושלים. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. המלון שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. בקומה ה–8 של המלון יוכלו האורחים ליהנות ממסעדה ובר עם נוף פנורמי, שם גם מוגשת מדי יום ארוחת בוקר לאורחי המלון.

ראש השנה (לינה על בסיס א.בוקר) החל מ- 710 ₪ לזוג.

ערב חג סוכות/ שמחת תורה (לינה על בסיס א.בוקר) החל מ-680 ₪ לזוג, חול המועד (לינה על בסיס א.בוקר) החל מ-684 ₪ לזוג.

לפרטים והזמנות: טלפון *9709 או באתר


מלון היוקרה וולדורף אסטוריה ירושלים  

מלון וולדורף אסטוריה השייך לרשת מלונות ואתרי יוקרה של קבוצת הילטון העולמית, נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם - מלון פאלאס בירושלים ונחשב לבין הפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. מלונות רשת וולדורף אסטוריה בולטים בניסיון העשיר ובתרבות השירות הייחודית שמספקים לקהל לקוחותיהם. האווירה הייחודית במלון מציעה חווית יוקרה נצחית, תחכום, ואלגנטיות בבירת ישראל, ירושלים ולה שפע של היסטוריה, תרבות, קולינריה ועוד. אירוח בוולדורף אסטוריה ירושלים משמעותו חוויה אקסקלוסיבית שאין דומה לה וכדי להעשיר עוד יותר את החוויה, נפתח במלון לאחרונה  Spa Guerlain Paris - מתחם בריאות וספא היוקרתי ביותר בארץ, השייך למותג הצרפתי Guerlain Spa  בהשקעה כוללת של  כ-15 מיליון ₪ והוא פתוח לאורחי המלון ולקהל הרחב. הספא מעניק לכל אורח חוויה שכולה בריאות והתחדשות של הגוף והנפש והוא המשך ישיר של החוויה הכללית הניתנת לאורחים בכניסתם למלון וולדורף אסטוריה. המתחם כולל 2 קומות: בקומה הראשונה בריכת שחיה מקורה באורך של 33 מטרים ובה בריכת זרמים ומיטות מנוחה. בנוסף בקומה זו שני חמאם טורקי מפוארים, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות ולוקרים אישיים. בקומה השנייה חדר כושר מפואר, חדר לאימונים אישיים, פינת המתנה לפני הטיפולים, 9 חדרי טיפולים מרווחים ומצוידים במיטב הנוחות והטכנולוגיה כשבין החדרים סוויטת טיפולים זוגית הכוללת סאונה יבשה ומקלחת צמודה. 

לטובת אורחי המלון במהלך חג הסוכות שיוכלו לקיים את מצוות הישיבה בסוכה, תוקם בקומת הלובי, הסוכה התלויה הפנימית הגדולה בעולם. הסוכה תהיה מוצבת תחת גג זכוכית הניתן לפתיחה וסגירה בהתאם למזג האוויר ותוכנן במיוחד כך שישמש כסוכה חיה לאורחים; רוחבה כ-400 מטרים מרובע וגובהה כחמישה מטרים. מלאכת העבודה על הסוכה התחילה שבועות ארוכים לפני החג, צוות של מהנדסים ומעצבים עומלים על תכנון הסוכה ועיצובה ככרם עתיק, גיבוש אמצעי הבטיחות והקישוטים. הסוכה כשרה למהדרין.

לפרטים והזמנות: מלון וולדורף אסטוריה - גרשון אגרון 26, טלפון: 02-5423333 או במייל


רשת מלונות JACOB הכוללת 5 מלונות בחמישה יעדים תיירותיים במחירים אטרקטיביים

רשת מלונות  JACOB כוללת 5 בתי מלון ייחודיים, המציעים כ 430 חדרים המשתרעים בלמעלה מ28,000 מ"ר. המלונות ממוקמים בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה וחדרה. כל אחד ואחד ממלונות הרשת מצטיין באופי המייחד אותו ומבדל אותו ממלונות אחרים אך בד בבד, כולם מאוד דומים - בסטנדרטים הבלתי מתפשרים, באווירה החמה ובגישת השירות הבלתי מתפשרת. במלונות הרשת ניכרת תודעת שירות גבוהה, לצד עיצוב מוקפד עד הפרט האחרון ובכל אחד מהמלונות מורגשת אווירת נופש ייחודית, מענגת ומפנקת כשצוות המלון האדיב מבטיח ששהות  האורחים תישאר לעד כזיכרון בלתי נשכח.

נהריה, מלון Sea Life:

ראש השנה (2 לילות על בסיס חצי פנסיון) החל מ-4,800 ₪ לזוג, ערב חג סוכות (על בסיס לינה בלבד) החל מ-2,000 ₪ לזוג, חול המועד סוכות (על בסיס לינה א.בוקר) החל מ-1,700 ₪ לזוג.

מלון סי לייף ממוקם על קו החוף הצפוני ומכל חדריו נשקף נוף מרהיב לים התיכון ומציע חווית ריזורט הכוללת חוף ים, מדשאות פתוחות אל מול רצועת החוף, בריכה חיצונית ופינות שיזוף וישיבה. במלון בריכה מקורה הפתוחה לאורך כל השנה, ספא בקונספט ייחודי המציע חדר מלח טבעי (היחיד שקיים בארץ), שיובא היישר מרומניה, הידוע בסגולותיו הבריאותיות הרבות. המלון מציע 64 חדרים הפרושים במבני המלון: מבנה מרכזי עם 40 סוויטות הפונות לנוף הים, ועוד 24 סוויטות גרדן וטרסה מסוגננות המציעות חווית אירוח פרטית ונינוחה במבנה בוטיק. 

כתובת: רחוב העלייה 75, נהריה. לפרטים נוספים: הזמנות 6367*, במייל או באתר

חדרה, מלון Resort Ramada:

ראש השנה (2 לילות על בסיס חצי פנסיון) החל מ-4,300 ₪ לזוג, ערב חג סוכות (על בסיס לינה בלבד) החל מ-1,800 ₪ לזוג, חול המועד סוכות (על בסיס לינה א.בוקר) החל מ-1,500 ₪ לזוג.

מלון רמדה ריזורט חדרה הינו מלון פנאי, ספא ועסקים יוקרתי הממוקם ברצועת חוף מהיפות בישראל והוא אחד המלונות הקרובים ביותר לחוף ים הקיימים בישראל. המלון, ששופץ כמעט כולו בחודשים האחרונים בעשרות מיליוני שקלים אשר מעוצב על ידי עמנואל שטרן בסגנון מהודר ואלגנטי בנגיעות אווירה ים תיכונית וכעת ערוך לקבל את אורחיו ולהציע חווית אירוח עשירה ומוקפדת כיאה למלון פרימיום. במלון 171 חדרים מודרניים ומאובזרים, כולם פונים אל נוף חוף הים עם הלגונה המרהיבה והציורית שבו. במלון ספא מפנק הכולל בריכה חיצונית המשקיפה לים (ופתוחה בעונת הקיץ) מדשאות שיזוף, מתחם מרחצאות הכולל בריכה מקורה הפתוחה כל ימות השנה, ג'קוזי, סאונה  פינית, סאונה לחה וחדר כושר. בקרבת המלון מתחם שופינג באוויר הפתוח בתוכו בריכת גלישה ראשונה מסוגה בארץ, אזור החלקה על הקרח, מתקני משחק לילדים, ועוד. במרחק נסיעה של כמה דקות ניתן לטייל בנחל מסלול, נחל  אלכסנדר ועוד.

כתובת: רחוב רחבעם זאבי 2, חדרה. לפרטים נוספים: הזמנות 6367*, במייל או באתר

טבריה, מלון JACOB:

ראש השנה (2 לילות על בסיס חצי פנסיון) החל מ-₪1,050 לזוג, ערב חג סוכות (לינה על בסיס חצי פנסיון) החל מ-870 ₪ לזוג, חול המועד סוכות (על בסיס לינה א.בוקר) החל מ-699 ₪ לזוג בחול המועד סוכות המחיר כולל בתוכו גם כניסה חינם לחמי טבריה.

מלון ג'ייקוב בטבריה ממוקם בתוך מבנה היסטורי בסגנון עות'מני במרכז העיר טבריה. המלון משלב ישן וחדש, קלאסי ואופנתי. על עיצוב המלון הופקד יהודה גדליהו ששילב אלגנטיות אירופאית בתוך ההשפעות העות'מאניות המאפיינות את המבנה. הסגנון אנין הטעם של המלון מעניק תחושה של תקופה אחרת לצד עיצוב מסוגנן ויוקרתי. המלון מעניק טוויסט מודרני לטבריה ההיסטורית, ישוב עתיק המכיל חלק מאתרי הקדושה החשובים ביותר למספר דתות אל מול נופה הייחודי של הכנרת. במלון 72 חדרים מרווחים ונוחים שתוכננו ועוצבו תוך חשיבה על המטייל העכשווי, ל-18 מהחדרים מרפסת המשקיפה על העיר טבריה. החדרים ממוזגים ומאובזרים בטלוויזיה 32", פינה להכנת שתייה חמה, שולחן עבודה, כספת, מקרר מיני-בר וחדר רחצה עם מייבש שיער ואביזרי רחצה המתאימים לנוסע יחיד, לזוגות ולמשפחות. המלון ממוקם במרכז העיר קרוב למסעדות ולאטרקציות תיירותיות רבות ונמצא במרחק הליכה של כ- 10 דקות מהטיילת של טבריה וכ- 15 דקות מחופי הכנרת.

כתובת: רחוב אוהל יעקב 2. לפרטים נוספים: הזמנות 6367* במייל או באתר

תל אביב, מלון :Shenkin

ראש השנה (2 לילות על בסיס א.בוקר) החל מ-855 ₪ לזוג, ערב חג וחול המועד סוכות (על בסיס לינה בלבד) החל מ-855 ₪ לזוג.

מלון בוטיק שנקין הממוקם בלב ליבה הפועם של העיר הלבנה, באחת השכונות היפות והמיתולוגיות בתל אביב. המלון מוקף עשרות ברים שוקקים, מסעדות ומזללות מקומיות ובחנויות בוטיק מסקרנות. בעיצובו העכשווי של המלון, שיק על זמני המשלב עיצוב ישראלי קלאסי, הושקעה מחשבה רבה וכל פרט וכל חפץ במלון נבחרו בקפידה תוך שימת לב ליצירת אווירה רגועה ומיוחדת שנועדה לעטוף את אורחיו בתחושת שלווה אינסופית. בפטיו, פינה מפנקת שביחד עם בר קפה איכותי בלובי ונשנושים על חשבון הבית, הופכים לאזור מנוחה נחשק. במלון שלושים חדרים מעוצבים עד לפרט הקטן ביותר. בנוסף, המלון מציע שני חדרי ספא למעוניינים בטיפול מפנק. גג המלון המרווח פונה אל נופה האורבני של העיר תל אביב ובו מיטות שיזוף, פינות ישיבה, ג’קוזי ומקלחת התרעננות. 

כתובת: רחוב ברנר 21 תל אביב. לפרטים נוספים: הזמנות 03-6009400 במייל או באתר

ירושלים, Bat Sheva: 

ראש השנה (לינה על בסיס חצי פנסיון) החל מ-1350 ₪ לזוג, ערב חג וחול המועד סוכות (על בסיס לינה וא.בוקר) החל מ-855 ₪ לזוג.

מלון בוטיק בת שבע ממוקם במרכז העיר ירושלים וסמוך לכל האטרקציות המובילות והאתרים ההיסטוריים החשובים: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד. מלון בת שבע הינו סיפור של ישן וחדש, עתיק ומודרני, פסיפס של טעמים ועירוב של ניחוחות. במלון 79 חדרים שכולם פונים לנופה של העיר ירושלים ההיסטורית. הקונספט העיצובי של דנה אוברזון עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים, עיר שעברה העשיר הוא מוטיב ניכר ודומיננטי, והפיכתו לשפה עכשווית בירושלים המודרנית. עיצוב החדרים נועד להשרות אווירה נוסטלגית וחמימה, של זיכרונות מתקופות שונות ומימים אחרים. מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים, המבוססים על חומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים. במלון חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש, גג מרהיב המשקיף לנוף הירושלמי. 

כתובת: רחוב קינג ג'ורג' 42, ירושלים. לפרטים נוספים: הזמנות 6367* במייל או באתר




חופשה יוקרתית ורומנטית במחיר מבצע מיוחד

מלון הספא העירוני היוקרתי  DAVID TOWERנתניה:

ראש השנה (2 לילות על בסיס חצי פנסיון) בחדר סופריור עם נוף וצ'קאאוט בצאת החג ללא תוספת תשלום נוספת החל מ-₪4,000 לזוג, ערב חג סוכות (לינה על בסיס חצי פנסיון) בחדר סופריור החל מ-1,800 ₪ לזוג, חול המועד סוכות (על בסיס לינה א.בוקר) בחדר סופריור החל מ-1,050 ₪ לזוג.

מלון הספא העירוני DAVID TOWER נתניה, השייך לסדרת היוקרה Mgallery Hotel Collection ברשת הבינלאומית ACCOR, משלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום. המלון המעניק את רמת השירות והאיכות הגבוהה ביותר בישראל, מקפיד על אירוח מהודר, אלגנטי ואנין טעם, מציע לקהל הישראלי חופשה מושלמת, יוקרתית ושקטה (המלון ללא כניסת ילדים). סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו מהווים את מקור ההשראה למלון הספא העירוני DAVID TOWER. הסולטאן החליט לבנות מגדל מפואר כולו זהב כדי להתייחד עם אהובתו על אחד הצוקים הנושקים לים התיכון. צבע הזהב הצובע את החופשה בגווני מלכות, מלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון ועובר כחוט השני בין המסדרונות ועד הגעתם של האורחים לחדרם. המלון הוקם לפני למעלה משלוש שנים וממוקם בקו הראשון לחוף הים של נתניה, בלב ליבה של העיר. במלון 75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית, לחוויית אירוח מושלמת. ספא VIA MARIS המשתרע על שטח של 1000 מ"ר בו קיימת הקפדה יתרה ודקדקנית על כל פרט ופרט ועל כלל דרישות היגיינה, כולל בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה. הספא מצויד בחדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות מתכווננות אקסקלוסיביות סוויטת טיפולים זוגית, ג'קוזי, ג'קוזי פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, חדר כושר מאובזר במכשירי כושר מתקדמים וחדשניים.

לפרטים והזמנות: מלון DAVID TOWER - רח' דוד המלך 8 נתניה באתר






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה