ספרים חדשים

מפגשים מן הסוג הרביעי מאת דב קולני



 במהלך תשעים שנותיו של המספר, עו"ד דב קולני, בתחומי המשפט, הספרות, האומנות, האקדמיה והדיפלומטיה, הוא נתקל באירועים והתרחשויות מוזרים, הזויים ומפתיעים. אלה העלו  בזיכרונו את המפגש -  פרי הדמיון - של בני האדם עם חייזרים מן החלל החיצון כפי שהוא מתואר בסרט "מפגשים מן הסוג השלישי"; מכאן שמו של הספר - "מפגשים מן הסוג הרביעי".

אלא שכל האירועים המתוארים בסיפורים הקצרים שבספר הם אמיתיים לחלוטין; המידע על "אבן סקון" שבכיסא ההכתרה, בסיפור יידיש ו-עברית בכנסיית ווסטמינסטר, על מלצרית בויילס השואלת על מפלגת הליכוד, היחלצות באיראן, מבוכה בתחרות הפסנתר, סין ה״היברידית״, פגישה עם טייסים סעודים באלבמה, ירושלמי בוכרי במנזר השתקנים, נערות חסודות והלוויות רבנים בשכונת מאה שערים בירושלים ועוד ועוד.  הסיפורים כולם יוצרים פסיפס ססגוני של רגעים  יוצאי דופן, מפעימים ומרגשים וגם מצחיקים ומתובלים לא פעם בהומור, תוך שיבוץ של אזכורים ותמונות מתחומי הספרות, האומנות, ההיסטוריה והמדעים, אשר מעשירים את המסופר. 

לרכישה ליחצו כאן


פרח סובב עולם מאת אריאלה פלד


"פיליאס פוג ופספרטו, ג'יימס קוק, מרקו פולו, ז'ול וורן ועוד רבים אחרים, מגלי עולם, סופרים, והרפתקנים, היוו עבורי השראה במסעותיי ברחבי כדור הארץ".
אני מקדישה את הספר לאלפי המטיילים שזכיתי להוביל לאורך השנים ואשר השאירו חותם בליבי, ולחבריי, מדריכי הטיולים בחו"ל, שבוודאי יזדהו עם חלק גדול מהחוויות והסיפורים". 
אריאלה פלד, מדריכת טיולים מזה שלושים וחמש שנה, מגוללת את הסיפורים והחוויות שנקרו בדרכה ברחבי הגלובוס, כפי שנכתבו ותועדו מתוך אהבה לטבע, לבעלי החיים ובעיקר לבני האדם. היא שוזרת הומור ודיבור ישיר ומדגישה את אהבת החיים, ולצידם, את המורכבויות והקשיים איתם נאלצה לעיתים להתמודד במהלך הטיולים ברגע האמת.
בשונה מספרי הדרכה למטיילים, הספר אינו מתיימר להעניק לקורא אך ורק מידע מועיל על אזור כזה או אחר. הוא כתוב באופן שמזמין את הקורא לצלול אל תוך הנופים הנפלאים, הריחות, הצבעים, הטעמים והחוויות, המתוארים, ולדמיין את המסלולים שעברו המחברת ואיתה מטיילים רבים.

לרכישה ליחצו כאן


מעבר לגבולות האהבה מאת עודד פלד



עודד ומאיה, שניהם בפרק ב' של החיים, נפגשו והתאהבו באופן מיידי ובעוצמה מטורפת. בתוך כמה ימים הבינו שהם רוצים לחיות ביחד ואף להתחתן. עודד אף רכש בית מפואר בקריית טבעון מכספו למרות המשכנתא הגדולה שנאלץ לקחת.

בד בבד החלה מאיה לגלות הססנות, ובחודשים הראשונים של הקשר עוברים השניים טלטלות רבות ונעים בין מריבות ופרידות לאהבה ואושר. 

עודד, ששוקע בדיכאון עמוק בעקבות חוסר הוודאות שהוא שרוי בו, מוצא דרך ייחודית מאוד לומר למאיה את אשר על ליבו.

עודד פלד הוא איש הייטק בכיר באחת מחברות ההייטק המצליחות בארץ. זהו ספרו הראשון.

לרכישה ליחצוכאן


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה