זכרון טעים במיוחד!

בתור ילדה לאמא ואבא טריפולטאים..הכריך שהיה לי הכי טעים מימי בית הספר היה כריך לחמניה ממרח אריסה שאמא הייתה מכינה עם המון שום. מורחת את הלחמניה מוסיפה טונה ומלפפון חמוץ. הכריך היה מריח מגרה בכל הכיהה... ואני יגלה לכם סוד עוד לפני ארוחת הפסקת עשר הייתי חוטפת ביס כשהמורה היתה כותבת בלוח... לא יכולתי להתאפק.היום בתור אמא עסוקה  ואימי נפטרה אין לי זמן להכין אריסה אז שמחתי שזה האריסה הכי קרובה לטעם של אימי זכרונה לברכה... אז שדרגתי אותה בשקשוקה יצא מעולה  . 


חברת "נפטון" מציגה ממרח "אריסה לימון" - טעים טעים! 

הממרח המעולה משתדך לכל מאכל שעולה על דעתכם: כריך, טוסט, פסטה, בשר, עוף, דג, סלטים, ביצים, מוקפץ, ירקות מבושלים ואפילו לסתם פרוסה עם טונה או גבינה לבנה... נפטון מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים. ומה אתם מציעים לתבל עם אריסה לימון?
הממרח מרוכז בצנצנת אחת, שני טעמים אהובים מהמטבח התוניסאי והמרוקאי: אריסה – ממרח פלפלים חריפים ומתוקים, ולימון כבוש –לימון במלח ופפריקה.
מי שנזכר בפריקסה או בסנדוויץ' תוניסאי – צודק. הממרח עז הטעמים מכיל לימון כבוש, שמן, מים, פלפלים אדומים ותבלינים, והוא ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטמט.
כשרות פרווה מהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"צ העדה החרדית.
המחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח ל-180 גרם.
ניתן להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסני השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.
#אריסה_לימון נפטון מוצרי מזון 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה