רשת אופטימקס רואה לך בעניים!

רשת אופטימקס נחתה זה עתה ברמת גן עם מבחר ענק של משקפי שמש ומשקפי ראייה במחירי מבצע מסנוורים ובלעדיים לקיץ !

בלב שכונה במקום שקט ושליו נפתחה רשת אופטימקס.חניה בשפע בלי הרעש הסואן של העיר, עם מיטב המכשירים החדישים והטובים .

 

ולרגל הפתיחה החגיגית - כל משקפי השמש ב50% הנחה , כולל כל דגמי 2021 ! של מותגים כמו RAY- BAN, TOM FORD, VOUGE GABBANA& DOLCE

  , MARC JACOBS, JIMMY CHOO , MYKITA ,L.G.R ועוד ..

 





משקפי שמש הפכו כבר מזמן לפריט אופנה הכרחי וחלק חשוב מפריטי הלבוש שלנו. אנחנו אוהבים לגוון, להחליף מידי פעם, להתאים להופעה ולסגנון,

 

אבל בקיץ הישראלי יש להם תפקיד חשוב במיוחד בשמירה על העיניים שלנו מפני פגיעות קשות כמו כוויות בקרנית, קטרקט בעדשה וגידולים בעפעפיים.

 

הידעתם?

 

  • זהירות, סכנות בדרך ! חשיפת העיניים לקרינת השמש עלולה לגרום להן כוויות ומחלות קשות, בניהן: קטרקט, פטריגיום (צמיחת רקמה על פני העין), ניוון המקולה וכן סרטן העפעפיים והעור סביב העיניים.
  • בריאות ואיכות מעל הכל - משקפיים לא איכותיים עלולים לגרום לנזק רב יותר מאשר הליכה ללא משקפי שמש מכיוון שכאשר מרכיבים משקפי שמש לא איכותיים, האישונים מתרחבים ומאפשרים חדירה מרבית של הקרניים המזיקות.
  • קיימים שני סוגים של קרניים אולטרה־סגוליות שלהן השפעה הרסנית על העיניים : קרניים מסוג A - בעלות אורך גל ארוך הגורמות לשיזוף העור קרניים מסוג B - בעלות אורך גל קצר וכושר חדירה רב יותר. הן מסוכנות יותר, גורמות לכוויות בעור וקשורות להתפתחות סרטן העור.
  • חפשו את התווית – בעת רכישת משקפי שמש חשוב להקפיד ולראות שישנה תווית שמצביעה על הגנה מפני הקרניים האולטרה־סגוליות (UV). בדקו שקיימת הגנה מלאה (בשיעור של 100%-99%) מהקרינה האולטרה־סגולה מסוג A ומסוג  B  
  • האנושות חשופה כיום יותר לקרינת השמש בגלל הקטנת שכבת האוזון המקיפה את כדור הארץ, אשר מסננת את קרני השמש
  • באויר בים וביבשה - הפגיעה בעיניים מהשמש יכולה להיגרם לא רק בעת שיזוף בים. העוצמה של קרינת השמש היא מרבית גם כשהיא משתקפת מהשלג, מהאדמה או מהמים ואפילו מהמדרכה. השמש יכולה לגרום לפגיעה זמנית בעיניים ואף לנזק קבוע לראייה.​

·        מיטת שיזוף? לא בהכרח פתרון בריא! גם הקרינה שסופגים ממכשירי השיזוף אינה טובה. היא אף גדולה מזו שסופגים מהשמש ומסוכנת מאוד לעיניים. לכן המשתזפים בשיטה זו, חייבים להרכיב משקפי מגן לעיניים.

·        מקטב יעיל - את הבוהק מאור השמש חוסמות ביעילות עדשות מקוטבות. הן מפחיתות את הכיווץ בעיניים שגורם לעייפות העיניים ולמתח מיותר. עדשות מקוטבות מעניקות ראייה דינאמית, בהירות גבוהה יותר, עומק שדה רב יותר וצבעים חיוניים יותר. למעשה, הזכוכית עוברת תהליך המיישר את המולקולות שבה לכיוון אחד, ובכך הוא מנטרל את שבירת האור ומפחית במידה רבה את הבוהק הגלוי.

אז מה חשוב לדעת רגע לפני שקונים משקפיים ?

1. וודאו שישנה תווית שמצביעה על הגנה מפני הקרניים האולטרה־סגוליות. אין תווית אחידה לכל יצרניות המשקפיים ולכן יש לבחון כי קיימת הגנה מלאה (בשיעור של 100%-99%) מפני קרניים מסוג A ו־B.

2. המשקפיים צריכים להיות גדולים וצמודים לעיניים כדי למנוע חדירה של קרני השמש מהצדדים ומלמעלה.

3. אם אתם חשופים לשמש לזמן ממושך מידי יום בנהיגה, הליכה, או פעילות ספורטיבית כמו גלישה בים, רכשו משקפיים בעלי מסנני קרינה גבוהים במיוחד.

4. עדשות המשקפיים חייבות להיות מקוטבות כדי למנוע סנווּר.

5.  עלות גבוהה לא מבטיחה שהמשקפיים מגינים טוב יותר מפני קרינת השמש. מחיר המשקפיים נקבע לרוב לפי הטרנדים האופנתיים הקיימים ולא רק לפי איכות המשקפיים.

7. רכשו את המשקפיים בחנויות אופטיקה מקצועיות. לרוב, דוכני רחוב לא מקפידים על מוצרים איכותיים ועלולים לגרום לכם לנזק לעיניים. חנות בה יש מומחים , אופטיקאים מדופלמים ומוצרים עם תוי תקן איכותיים, יעניקו לכם את ההגנה המירבית.

8. בדקו מה מידת הנוחות – משקפיים לא צריכים ללחוץ על האוזניים או להחליק מהאף בקלות רבה מדי . אם אינכם רוצים משקל על האף, בחרו משקפיים עם עדשות פלסטיק או פוליקרבונט.

9. אם המשקפיים משאירים לכם סימנים, "גומות" וכתמים אדומים, ניתן לבקש הרחבה מהמוכר בחנות.

 

10 . עדשות זכוכית צלולות ונשמרות יותר כי הן פחות נשרטות אך הן כבדות ועלולות להשבר. לעומתן, עדשות פלסטיק הן קלות יותר ושבירות פחות אבל עשויות להישרט ביתר קלות.

עדשות פוליקרבונט ועדשות אקריליות קלות מאוד, עמידות מאוד בפני שברים, אבל לא מאוד צלולות.

 

11. צבע העדשה יכול לתת לכם לראות את העולם בורוד, כתום או כחול. אך אם אתם מעדיפים לראות את העולם בצבעיו הטבעיים , בחרו עדשה אפורה.

 

12איכות המסגרת גם חשובה, שכן מסגרת באיכות נמוכה עשויה לגרום לאובדנם של המשקפיים

 

אומרים שהעיניים הן הראי לנשמה. הן יכולות להראות לנו את העולם דרך משקפיים ורודות או להפוך אותו למטושטש וקודר.

 

השמש בישראל מורגשת במלוא חומה ועוצמתה רוב השנה וביתר שאת בחודשי הקיץ, ויש לכך השפעות גם על העיניים שלנו המבוגרים ולילדים הרגישים יותר.

 

רשת האופטיקה 'אופטימקס', מבטיחה מקצועיות ושירותיות, לצד מחירים נוחים לכל כיס.

יהודה קייקוב, מנהל הרשת, בעל ניסיון רב בתחום, מוביל יחד עם צוות אופטיקאים מומחים ומוסמכים, בדיקות ראייה וטיפול מקצועי במבוגרים וילדים עם המיכשור המתקדם ביותר והכל באדיבות ושירות מכל הלב.

 

בואו להתרשם ממבחר עצום של משקפיים לכל בני המשפחה, בעיצובים צבעים וסגנונות שונים ובמחירים סופר אטרקטיביים שלא כדאי לפספס! הכינו עצמכם לשמש ...






optimax-optic.co.il קישור לאתר

 

מוזמנים לראות מקרוב -

'אופטימקס', רח' הרצוג 21, נתניה טל. 09-8828880. 

רח שפירא 18, רמת גן 077-805-0575

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה