שלושה ספרים חדשים !

 מציצים מאת ביאטריס הופמן

"ליז נישקה אותו בצווארו ובאוזניו, והוא הניח את ידיו על ישבנה הבשרני, לש אותו, מעך אותו, לחץ אותו, תוך כדי שהוא נותן לה להרגיש את איברו הקשה והרטוב במפשעה.
השפתיים שלהם שיחקו ביניהן, והם התנשקו בלהט בזמן הריקוד. פיו של מיכאל טייל על כתפיה בתשוקה. ליז חשבה שזה הרגע המתאים למסירת המתנה. היא תפסה אותו בידו והובילה אותו למרפסת.
הבריזה הלילית סטרה בפניהם, אך לא ציננה את הלהט. ליז הרימה את הקופסה ומסרה אותה לידיו, בלי שום טקסיות."




ליז, אישה מושכת שאינה מסופקת מינית, הוזה ומדמיינת רגעים ארוטיים, וכל תקוותה היא שאותם רגעים יהפכו למציאות.
הפרידה מבן זוגה, שעמו הייתה לה מערכת יחסים מורכבת, שלא לומר מוזרה, מובילה אותה למודעות עצמית, ומעודדת אותה ליהנות ממין באופן פתוח וליברלי, ללא רסן. בספר, ליז נתונה כל העת למבטם של פועלי הבניין, שמול ביתה, ולמבטו של מעריץ אלמוני אחד, שמציץ בה ללא הרף. אז... מי הוא אותו מציצן?

ביאטריס הופמן נולדה בארגנטינה ועלתה לארץ בשנת 1987.
לאחר השתתפותה במספר סדנאות כתיבה היא פרסמה בספרדית, כמה ספרים בז'אנרים שונים: ביניהם, שירה וסיפורים קצרים.
הפעם היא מציגה לראווה את יצירתה האירוטית בתרגומה לעברית.

 לרכישה ישירה לחצו כאן.

חמישה סיפורים באוויר מאת אתיטל

"איני יודע איך זה קרה, אבל בגילי המתקדם מאבדים גם את כושר הראייה.
האורות שלי היו מעומעמים במיוחד ולא ראיתי עדר כבשים שחצה את הכביש באמצע המדבר בלילה. גם בטי לא ראתה, וחבטה עזה בחזיתי בלמה אותי בפתאומיות.
כבשה תמימה התגלגלה על הכביש מן החבטה, אך הצליחה לקום ולברוח. הרגשתי את מעיי מתהפכים בי, אך בטי לא התעכבה כדי לבדוק אותי. היא המשיכה בדבקותה בנהיגה כדי להגיע לבית החולים
בבאר-שבע כמה שיותר מהר."



ספר “חמישה סיפורים באוויר“ הוא ספרה העשירי של אתיטל. ספר במביא מבחר סיפורים קצרים וקטעי פרוזה, העוסקים בתחומי החיים, המדברים אל כל נפש עם התייחסות לגורמים מיסטיים בנושאי יחסים, אהבה, תודעה והישרדות, מתוך גישה פילוסופית ופסיכולוגית השזורים בהומור רב.
אלו הם סיפורים וקטעים מרעננים ברעיונותיהם ובגישתה המיוחדת של המחברת אל החיים, בהם הקורא מוצא את עצמו לעיתים בעולם הזוי, אך הגיוני בחוקיו. כתיבתה של המחברת זורמת, סוחפת, מרגשת ורצופת תובנות, וכנה בחשיפתה האינטימית של שפת הלב.

אתיטל (בר), ילידת הארץ, 1949, בוגרת תיכון “רננים“.
ספרי הפרוזה הנוספים שלה הם: “מסע בין הזמנים“, “מבחנים בדרך“ ו“נקודת מבט שונה“. ספרי שירתה שיצאו לאור הם: “צמיחת נעורים“, “בהתחדש ימיי“, “שירת הפעימות“ ו“שירים בין העונות“. בנוסף, אתיטל הוציאה לאור ספר תיעודי אודות בת עם אוטיזם “להיות אמא של בת-אור“, וספר לילדים “חלון בלי מסגרות“.
. לרכישה ישירה לחצו כאן


שמש מקדונית מאת  אפרת ברוך
שמש מקדונית הרואה אור בימים אלו  מביא את סיפורן של שתי נשים חזקות, השזור זה בזה, עבר והווה, במסע של גילויים, סודות, כאב בלתי ניתן להבנה והתמודדות.
שלה, ילדה אבודה בשואה, לאחר שאיבדה את כל משפחתה בטרבלינקה, שרדה מחנות, הוחבאה במסתור, נמצאה, הסתתרה, נרדפה, נתפסה והצליחה לשרוד, תוך מלחמת קיום קשה ביוגוסלביה הקרועה והשסועה של מלחמת העולם השנייה. מלחמת הקיום וההישרדות שלה לא תמה גם אחרי המלחמה ועלייתה לארץ ישראל עם קום המדינה, עד שהקימה משפחה בישראל.
כלתה נכנסת למשפחה ומנסה בסערה לשבור שתיקה בת עשרות שנים, לקלף את השכבות. יוצאת עימה לדרך שכוללת היפתחות, התמודדות, מסע חשיפה. 


"את ירח הדבש תכננתי בימים הטרופים שלפני החתונה, בין מבחני סוף שנת לימודי המשפטים שלי לבין סידורי ההפקה של אירוע החתונה הפומפוזית במלון "רמדה רנסנס" המפואר. אז זה היה סמל סטטוס בירושלים, וגם טרנדי, להתחתן במלונות. ביום החתונה, שהיה מטבעו עמוס ולחוץ, שיחת הטלפון היחידה שהסכמתי לקבל הייתה מסוכן הנסיעות שטיפל בנסיעתנו לירח הדבש, שתוכנן ליומיים לאחר האירוע הגדול".
 לרכישה  ישירה ליחצו כאן


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה