השקיניי מין האדום אדום הזה!


במיוחד לימי הקיץ, תכירו את משקה הסברס האדום הקפוא שיצנן אתכם בימים חמים ועל הדרך גם תרוויחו סגולות בריאותיות


חוות צברי אורלי השוכנת בנגב, חוות צבר אדום הגדולה ביותר במזרח התיכון, המתמחה בגידול זני סברס ייחודיים בקנה מידה עולמי, המוגנים בפטנט, משיקה לקראת הקיץ מוצר חדש, משקה סברס אדום קפוא תחת הקונספט "100% סברס אדום קפוא של חוות צברי אורלי".


מדובר במשקה סברס המגיע קפוא, משקה הנמכר במארזים של 3 בקבוקים במחיר 55 ₪, כאשר נפח כל בקבוק הנו 480 מ"ל . משקה הסברס הקפוא מופק מ-4 סברסים כאשר מומחי אורח חיים בריא ממליצים לצרוך 1/2 בקבוק ליום ולהוסיפו לתפריט היומי. המוצר בעל ערך גליקמי נמוך, ניתן לאחסנו 3 שנים במקפיא ובמקרר עד 5 ימים בלבד וניתן להכין ממנו ברד או שייקים שיצננו אתכם בקיץ.


טובי התזונאים ומומחים עולמיים לבריאות הציבור בחנו את תרומת הצבר לבריאות האדם והגיעו כולם לאותן מסקנות, לצבר מיוחסים סגולות רפואיות שונות, מוגדר כצמח העתיד ונחשב כ"הדבר  הבא" בכל הנוגע לתזונה בריאה: כך הוא מהווה מקור טוב לאספקת סידן, מכיל זרחן, ברזל, אבץ, אשלגן ומינרלים החיוניים לגופנו, מגדיל את רמת האינסולין אצל ספורטאים ומסייע להתמודד עם מחלות סרטן שונות, חולי דלקת פרקים וחולי מחלת המעיים קרוהן מדווחים על הקלה בכאבים בעקבות שתיית מיץ הצבר. הפרי משפר את פעילות מערכת השתן ואף מקל על הגוף במצב של עצירות, כי הסיבים המצויים בו מעודדים את המעיים לפעילות. מסייע במניעת עלייה במשקל, מגביר את האנרגיה בגוף, מאזן את החומציות ברירית הקיבה, מפחית צרבות, יעיל נגד כיבים וטחורים, משפר את פעילות הכבד ומחזק את המערכת החיסונית, מסייע לטיפול בהשמנת יתר, פעילות אנטי ויראלית, מסייע באיזון רמות הסוכר בדם ומאבק במחלת הסוכרת ויש לו השפעה חיובית על רמות הכולסטרול הטוב מול הרע בדם.


הוראות שימוש: יש להפשיר למשך 24 שעות את המשקה הקפוא במקרר – לפני השימוש.

מחיר ל- 3 יחידות-  55 ₪  

ניתן להשיג באתר החווה בכתובת: www.ocf.co.il

ובאתר חברת סחוט במיצים טבעיים  https://www.sahut.co.il/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה