מהשדה לשקית ב24 שעות!

  

מותג "הוטפופ" ממשיך להתרחב:  נכנס לתחום חטיפי ציפס ירקות עם VEGI CHIPS - חטיפי צ'יפס ירקות – מהשדה לשקית ב-24 שעות





 

·        הוטפופ VEGI CHIPS – צ'יפס ירקות ללא גלוטן, ללא צבי מאכל, ללא חומרים משמרים

·        הוטפופ VEGI CHIPS - מוצעים בשלושה טעמים: חטיף בטטות בשלושה צבעים (כתומות, לבנות  וסגולות) עם מלח ים, ירקות שורש עם מלח ים ובטטה כתומה עם מלח ים

·        הוטפופ VEGI CHIPS – מתאים לנשנוש ולאירוח, בעל טעם מושלם המספק חוויה בכל ביס

 

ליימן שליסל ממשיכה את התרחבותו של מותג הוטפופ, הפופקורן להכנה במיקרוגל המוביל בישראל. כשנתיים לאחר שנכנסה לתחום החטיפים המקסיקנים עם הוטפופ נאצ'וס, נכנסת כעת החברה לתחום חטיפי ציפס ירקות ומשיקה מוצר חדש בקטגוריית חטיפי הירקות: הוטפופ VEGI CHIPS.

 

הוטפופ VEGI CHIPS מיוצר בהונדורס ומוצע בישראל בשלושה סגנונות: מגוון בטטות (כתומות, לבנות וסגולות) עם מלח ים, ירקות שורש עם מלח ים ובטטה כתומה עם מלח ים. שלושת הסוגים של החטיף החדש הינם Vegan friendly, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כל חומרי הגלם של המוצר נבחרו בקפידה על מנת להבטיח טעם מושלם וחוויה מדויקת בכל ביס והם מגיעים מהשדה לשקית בתוך 24 שעות.

 

הוטפופ VEGI CHIPS – חטיפי ירקות בטעם נהדר ובמרקם קראנצ'י, מתאימים לנשנוש ולאירוח – כתוספת לסלטים, לצד מטבלים וכמובן גם עומדים בפני עצמם כחטיף איכותי וטעים במיוחד.

 

פנינה לזר, מנהלת תחום הוטפופ בליימן שליסל: "מותג הוטפופ היה מחלוצי הפופקורן למיקרוגל בישראל ומאז הוא מוביל את הקטגוריה ונחשב לאהוב ולפופולארי ביותר. לאחר השקתו המוצלחת של המוצר הוטפופ נאצ'וס, החלטנו להמשיך ולהרחיב את פעילות המותג בתחום החטיפים המלוחים עם סדרת Vegi Chips".

 

את מוצרי הוטפופ VEGI CHIPS, כמו גם את כל מוצרי מותג הוטפופ, ניתן להשיג ברשתות המובחרות,

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה