ספרי קריאה מומלצים!

אישה שווה דגנית בר קציר



 אישה שווה  דגנית בר קציר 

הספר שכל גבר ואישה חייבים לקרוא!

האם אנחנו מאושרים? האם אנחנו רוצים להיות מאושרים?
האם ביכולתנו לעשות שינוי?
האם ניתן להפוך משבר להזדמנות?


"אני אוהב אותך", "אני מאוהב בך" – אלו היו ההודעות שגיבורת הסיפור ראתה בנייד של בעלה, שלא היו מיועדות אליה.
משם הייתה לה בחירה: להישבר או לשבור את הכלים ולבנות מחדש.
מול הפחד שנעלם, פרץ אומץ שאִיפשר לה לקבל החלטה גורלית עבורה, עבורו ועבור המשפחה כולה. משם הדרך הייתה סלולה להגשמת חלומות, ומאישה מרצה היא הפכה במודע לאישה מרוצה.
אלא ששיחה אחת הבהירה לה שהיא גם אישה, עם תשוקות, מיניות ורצונות. היא לא ידעה אילו הפתעות מחכות לה בשנת הגירושים, ותוך כדי שנת ה"אבל" על נישואיה, ובנייתה מחדש – היא מגלה שתי אהבות ותשוקות, שחשבה שכבר לא יהיו מנת חלקה בגלגול הזה. היא בוחרת לאהוב ולהיות נאהבת, אך כמו בכל טלנובלה היא נתקלת בקשיים. כש"סוף העולם" מגיע, ימי הקורונה, היא חיה את האישה שבה באהבה ומתוך בחירה. עם סיום הסגר והחזרה לחיים האמיתיים היא בוחרת לבחון מה באמת המציאות זימנה לה. האם תבחר באחת מהאהבות ומהתשוקות שניתנו לה במתנה בשנה זו או האם תבחר להיות לבד ולא תפחד מכך?

סיפור פרוזה מעורר השראה עם דגש על דרך – דרך שבה מסיימים נישואין. הסיפור עטוף בהשראה וחוזק ומעניק לקוראים טיפים, תובנות והשקפת עולם חדשה ושונה, אשר ביכולתה לעזור להסתכל על דברים בפרספקטיבה אחרת.בספר מוצג מסע, חלקו פיקציה וחלקו אמיתות, של המחברת, והדרך המיוחדת שבחרה. עוצמת הסיפור, מחזקת ומעצימה נשים רבות, אשר נשאבות לשגרה השוחקת, עד להגעת המשבר הבלתי נמנע.

אישה שווה הוא רומן העצמה סוחף, קצבי, מלא הומור, שכתבה דגנית בר קציר, על נשים שילדיהן כבר התבגרו או עזבו את הקן, ושמוצאות את עצמן שאובות לחיי היום-יום, תוך התרחקות מהאישה שבהן, שזקוקה לאהבה, לתשוקה ולעידוד מבן הזוג. הבחירה בידינו, להיות אישה או להיות אישה שווה, שחיה בעוצמה, בהגשמה ובהוקרה!


דגנית בר קציר, עורכת דין, עיתונאית, שדרנית רדיו בפינה משפטית, מגשרת מוסמכת ונוטריונית. בעלת משרדים בתל אביב ובנתניה.

https://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=12358 לינק רכישה

תמונות ישנות יורם נדר




שלשה סיפורי ילדות, צמיחה ובגרות. המספר מצייר את דמויותיהן הביוגרפיות והבדויות של ג'סיקה, כרמלה, עוייבי, דובלה הויקר, שׂרוּל, הצייר, מחיה אותן ומשקף את אופי החיים והתקופה. הסיפורים כתובים באופן זורם ומרתק היוצר הרמוניה ומתאר מערכת סבוכה המשלבת מציאות ודמיון בסביבה דרומית, בישובים קטנים, עיירות פיתוח וותיקים, במקום ההזוי והמורכב ששמו ארץ ישראל.

https://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=12369 לינק רכישה

שאלה במתנה שירה נורית נגר





אִיתַי מִתְכּוֹנֵן לְטִיּוּל סְבִיב הָעוֹלָם. הוּא פּוֹנֶה לְשִׁשָּׁה בְּנֵי מִשְׁפָּחָה וּמְבַקֵּשׁ מֵהֶם בְּרָכָה וְעֵצָה. כָּל אֶחָד מֵהֶם נוֹתֵן לוֹ בְּמַתָּנָה מִלַּת שְׁאֵלָה בְּאַנְגְּלִית  (wh-question) וּמְלַוֶּה אוֹתָהּ בִּשְׁאֵלוֹת יֶדַע כְּלָלִי בִּתְחוּמֵי דַּעַת שׁוֹנִים.

הַסִּפּוּר כָּתוּב בְּעִבְרִית וְנוֹתֵן הֲצָצָה לַשָּׂפָה הָאַנְגְּלִית כְּדֵי לַחְשֹׂף אֶת הַקּוֹרֵא הַצָּעִיר לְאַנְגְּלִית בְּהַדְרָגָה וְכִבְדֶרֶךְ אַגַּב.

מַטְּרַת הַסִּפּוּר הִיא לָתֵת לַיֶּלֶד נְקֻדַּת פְּתִיחָה חִיּוּבִית וּבִטָּחוֹן בַּשָּׂפָה, וְכֵן לַחְשֹׂף אוֹתוֹ לְמִלּוֹת הַשְּׁאֵלָה הַבְּסִיסִיּוֹת בְּאַנְגְּלִית.

זֶהוּ סִפּוּר נָעִים, מְחֹרָז וּמַעֲשִׁיר, שֶׁגַּם עוֹלָה מִמֶּנּוּ תְּחוּשָׁה שֶׁל חֲמִימוּת, תְּמִיכָה וְעִידוּד בֵּין בְּנֵי מִשְׁפָּחָה.

שירה נורית נגר היא מורה לאנגלית ולהוראה מתקנת.


https://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=12372 רכישה

ִ


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה