שרבה מקרונה מתכון טריפולטאי מבית אמא ז" ל!

  • שרבה מקרונה כמו שאימי ז"ל לימדה אותי להכין מתכון מנצח לימים קרים. החריפות העדינה מחממת את הנשמה.....


  • 2 פלפלים חריפים פרוסים
  • 5 שיני שום כתושות
  • 2 כפות רסק עגבניות
  • 1/2 1 כפות פפריקה מתוקה
  • 1 כף פפריקה חריפה
  • קורט מלח ופלפל שחור
  • 1/2 1 ליטר מים
  • פסטה קצרה כמו פסטה פוזלי



  •  בסיר עמוק לטגן עם מעט שמן  שיני שום קצוצות לאחר כמה דקות להוסיף כארבע כפות רסק עגבניות ולהמשיך לטגן ולערבב כל הזמן, להוסיף מלח,פלפל גרוס,פפריקה אדומה וחריפה  ופלפל חריף פרוס ואז להוסיף מים רותחים כרבע סיר. לערבב היטב. להוסיף חבילת פסטה באיזה צורה שאוהבים אמא שלי היתה אוהבת  דגם ירח הייתה אומרת לי "תיקני לשורבה ירח כי הרוטב נכנס בפנים" כשהייתי קטנה לא היו המון סוגים כמו עכשיו אז היה סוג שניים.. ממשיכים עם המתכון. לערבב ולהוסיף עוד מים שיהיו מעל הפסטה. במהלך הבישול אני מוסיפה מים כדי שלא יהיה יבש. לפעמים אני מוסיפה יותר מים גם כדי שיהיה יותר כמו מרק בתאבון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה