כשצופית גרנט הרגישה אבודה?




בהשקה של Wellness מרכז הבריאות ברמת החייל בבעלותם של ד"ר עדי סאקר וד"ר
ראול רודריגז 







התייצבה צופית גרנט וסיפרה על הטיפולים והחוויה שקיבלה ב- Wellness
​"לפני כמה חודשים עברה עליי תקופה קשה בה הרגשתי אבודה, זה היה בסמוך
לצילומים של העונה החדשה של אבודים. עליתי במשקל, התחלתי לקחת כדורי הורמונים,
סבלתי מתשישות חזקה ומורגשת. את כל זה מיד ראו עליי קרוביי וגם אלו שפחות.
אמנם מתמיד אני עושה ספורט ומשתדלת לשמור על שגרת חיים בריאה עד כמה
שמתאפשר לי בחיי העמוסים, בכל פעם כשהייתי טסה ולא לצורך צילומים הייתי טסה
למקומות שונים בעולם לטיפול ניקוי רעלים כזה או אחר. הייתי מגיעה למקום הכי קסום
שיש רק בשביל לצום, משלמת הון תועפות כדי להרגיש שאני מתנקה ומשאירה מאחוריי
את כל הקשיים והרעלים שהחיים מייצרים אבל אי אפשר באמת לנהל אורח חיים רגיל,
מלא בסטרס ועומסים ואז לעשות קפיצה ליעד כלשהו לעשות טיפול של ניקוי רעלים,
לחזור לשגרה ולצפות שהכל יהיה אחרת. ואז גיליתי את מרכז הבריאות ​ Wellness שאמנם
הכרתי את עדי סאקר וניל סאקר אך מעולם לא הגעתי למרכז. וכל זה התחיל משיחה פשוטה
בין חברים שבה אמרתי לו שנמאס לי לנסוע לקצה העולם לטיפול של ניקוי רעלים שעליו
אני משלמת מחיר יקר מאוד ואז הוא הציע לי לקפוץ אליו לקליניקה וכך עשיתי. ואז התחלתי
תהליך שבו אני נמצאת שלושה חודשים עם ליווי צמוד והדרכה אישית ומדויקת עם טיפול
של ניקוי רעלים שלא מצריך ממנו לצום או למצוא שעת טיסה נוחה. והיום אני מרשה לעצמי
ליהנות ממה שהחיים מציעים לנו, מהריחות והטעמים מהחלה בשישי עם הדגים החריפים
ועכשיו כשאנחנו טסים, אני טסה בשביל ליהנות משופינג, אוכל טוב ואווירה של חופש.
ואז הבנתי שכדי להיכנס לניקוי אמיתי של הגוף צריך לעשות את זה בדרך חיים ובליווי הנכון
והמותאם לך. וכל זה בזכות המרכז ​Wellness שבזכותו גם ירדתי במשקל, עור הפנים שלי חזר,
השיער שלי מלא וללא תוספות ומלא ברק וזו הבשורה שלי לשנה החדשה, להתחיל דרך
חדשה ובטוחה כשאת בידיים טובות ומקצועיות."




מרכז Wellness לבריאות טבעית, רחוב הברזל 15 רמת החייל תל אביב, קומה 2
9910* www.wnc.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה