תפוס את הבקבוק!


אין חודשים יותר חשובים לאימון שתייה מחודשי הקיץ.  אבל הסתיו כבר כאן  וגם עכשיו הנכד שלי  הגיע לגיל הנכון וזה הזמן  לאימון על מעבר משתיה מבקבוק לכוס ובדיוק בשביל זה  הבאתי לו מתנה כוס אימון  ובקבוק אחיזה כי הוא כבר מנסה לאחוז בשני ידיים את הבקבוק .את כוס האימון  נתתי לו שיתאמן בינתיים הוא רק משחק עם הכוס  קודם  שילמד לאחוז בבקבוק שהוא ממש נוח לאחיזה.



מותג התינוקות הישראלי המוביל טוליפס, המתמחה במוצרים לתינוקות, מציג מגוון רחב של כוסות אימוןן ובקבוקים פרקטיים, נוחים, ומתאימים במיוחד לשימוש עבור קטנטנים בגילאים ושלבי התפתחות שונים. כאשר תינוקות מתחילים לפתח עצמאות וללמוד בשלב הראשוני לשתות בכוחות עצמם, חשוב להתאים להם כוסות ובקבוקים אשר יתאימו לצרכיהם, יהיו מותאמים לידיהם הקטנות ויכינו אותם לקראת השלבים הבאים בהתפתחותם. המותג מציע שלל בקבוקי שתייה בנפחים ובצורות שונות בעלי פטמות יניקה לשתייה נוחה. בין הדגמים הרבים ניתן למצוא את בקבוקי האנצ'ה שצורת אובאלית עם חור באמצע המיועד לאחיזה נוחה. הבקבוקים הזמינים בשלל צבעי הקשת עשויים פלסטיק שקוף עמיד בפני שבירה, טלטולים, חבטות ולחצים וניתן גם לחימום במיקרוגל. דגם מבוקש נוסף הוא כוס האימון המהפכנית בעלת הפיה הרכה, המיועדת לשלב הביניים המכין את התינוק לקראת מעבר לכוס רגילה. כוס האימון מתאימה לשתיית מים, כאשר ייחודה במנגנון המונע טפטופים מכל זווית בה מוחזקת. הבקבוקים והכוסות מבית המותג אינם מכילים ביספנול A

מחירים: בקבוקה אנצ'ה: 14.90 ₪, כוס אימון: 12.90- 14.90 ₪.










כוס אימון עם פיה רכה וידיות 300 מ"ל

כוס אימון שאינה מטפטפת עם ידיות ופיה רכה אשר מתאימה במיוחד לאימון התינוק לשתיית מים. הכוס עשויה פלסטיק איכותי שאינו מכיל ביספנול A. הודות לידיות התינוק יכול לאחוז בקלות את הכוס ולשתות מים. מכיל 300 מ"ל. מומלץ לשימוש מגיל 6 חודשים.








בקבוק אנצ'ה גדול

בקבוק אנצ'ה גדול  ,עמיד במיקרוגל, מגיע בשלל צבעים מרהיבים. הבקבוק עשוי פלסטיק שקוף ,עמיד בפני שבירה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה