הסאגה המלכותית: שלוט בי!

ספר ראשון בטרילוגיית הסאגה המלכותית: שלוט בי


הוא לא אביר חלומות. הוא שתלטן. הוא תובעני. הוא מסוכן. ואני לא מסוגלת לסרב לו. חלק ראשון בטרילוגיה מאת ג'נבה לי.  

"הייתי המומה כשהוא נישק אותי. הוא היה זר, ועם זאת מוכר מאוד. רק כשהתעוררתי וגיליתי את תמונתי מרוחה על שערי הצהובונים התחוור לי שאני יודעת מי הוא. הנסיך אלכסדנדר מקיימברידג'. מגה ילד רע. יורש העצר המגורש. הוא לא אביר חלומות. הוא שתלטן, הוא תובעני, הוא מסוכן. ואני לא מסוגלת סרב לו.

לשנינו יש סודות, כאלה שבכוחם להפריד ביננו או לקרב אותנו זה לזה ביתר שאת. ובעוד הפפראצי חופים סוד אחרי סוד, עליי להחליט עד כמה אני כבר נתונה לשליטתו.
הספר "שלוט בי" הוא ראון בטרילוגיית הסאגה המלכותית של הסופרת ג'נבה לי.


כריכה רכה
328 עמודים
בהוצאת ספר לכל
תרגום: דליה צחור
98 שקל

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה