מהיום אני עושה חיים!


נכון שאת כל הזמן אומרת אני לא מספיקה אני שוכחת דברים . שוכחת מטלות, לא מאורגנת. אז יש לי פיתרון בשבילך וגם בשבילך אדון. לא רק אנחנו הנשים מפוזרות וחולמות בהקיץ גם אתם הגברים.
אני רוצה להמליץ לכם על קיט מושלם לניהול  זמן של העסק במשרד בעבודה או בלימודים ערכת: לניהול זמן לעשות חיים  ולהגשים חלומות היא מארז מתנה מושלם עבורך או עבור חברים!  גם לתלמידים  עם קשיי קשב וריכוז זה נראה לי פשוט מעולה להתמודדות עם מצבי לחץ. התארגנות.לפני מבחנים. לפני טיולים. הכל מסודר ומאורגן בדף השבועי. רעיון מעולה.
במילים הכי פשוטות, ניהול זמן הוא איך תכל'ס בשטח היום שלך נראה- האם יש קשר בין הרצונות והשאיפות שלך בחיים ובין סדר היום שלך?

בגלל הטירוף של קצב חיים מהיר וריבוי המשימות הכמעט בלתי-אפשרי והמלחיץ שכולנו מתמודדים עמו כחלק מהשיגרה, הרבה פעמים יש פער בין מה שהיינו רוצים להספיק ובין מה שהספקנו בפועל. הפער הזה יוצר תסכול גדול ומתמשך מתוך תחושה של חוסר סיפוק והגשמה עצמית ומחבל ביכולת להשיג את המטרות, הרצונות והשאיפות האישיות והמשפחתיות שלנו.  מהיום הכל מתוקתק! יש לי זמן!
טל שפיר, מלמדת בארץ ובעולם, נשים שכבר רצות עם העסק שלהן, לרוץ מהר יותר, רחוק יותר, אבל פחות להתעייף. תוך ליווי צמוד, טל מצליחה ללמד איך לנהל את העסק כך שיישאר כמה שיותר זמן חופשי למשפחה, לזוגיות, לחו"ל, לתחביבים, ללמידה (וסתם למה שמתחשק).
בנוסף, טל מעבירה סדנאות ומרצה בארגונים בכל מקום בארץ בנושאים מגוונים בנושאים שתמיד רלוונטיים כמו ניהול זמן וניהול עצמי, שיווק, מכירות ועוד.
לעסק שלה היא קראה "עושים, חיים" כי החיים הם מה שנעשה מהם וגם כדי שלא נשכח את הכיף בדרך. 
בנוסף, היא מנהלת קהילה מדהימה ושוקקת בפייסבוק עם אלפי נשים עצמאיות, מהארץ ומהעולם, שנקראת "עצמאיות, עושות חיים"." מהיום אני מגיעה ליעד!

לינקים:
http://www.talshafir.co.il

http://www.talshafir.co.il/אימון-וליווי-עסקי/

http://www.talshafir.co.il/מוצר/לוחות-תכנון-מחיקים/


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה