זמן ומרחב מאת רייצל רובינסון!

אני צופה בטלנובלה שממש מזכירה את הסיפור שמסופר עליו כאן בספר, שם הסדרה "אישה". שם מסופר על אישה נשואה עם שני ילדים קטנים. שיום אחד חרב עליה עולמה כשגילתה שבעלה נפטר, ויום אחד מספרים לה שהוא חי  והסיפור מתגלגל ומתגלגל . והעלילה מסתבכת. גם כאן קורה דבר דומה. עם קורי ולייני זוג מאורס בתחילת דרכו עם כל האהבה הפורחת. משהוא קורה. משהו נשבר לרסיסים. ואז לייני מתחברת לחברו של קורי,האם הזמן יעשה את שלו והכל יחזור לקדמותו או שהזמן עושה את שלו . ואי אפשר לחזור אחורה בזמן?.... את זה תגלו כשתקראו את הספר המותח מאוד אהבתי.

רייצ’ל רובינסון – זמן ומרחב

הוצאה לאור: אדל הוצאת ספרים
ז’אנר: רומן רומנטי | רומן מתח | רומן דרמה
שנת הוצאה: דצמבר 2018
מס’ עמודים:  כ-320
סדרה: סדרת אריות הים
קודי רידג’, חייל ביחידת אריות הים, נעדר בעת פעולה מבצעית, ונחשב מת. לאחר שלוש שנים, שישה חודשים וארבעה ימים בשבי האויב, קודי מחולץ על ידי יחידתו. כשקודי חוזר הביתה הוא נאלץ להתמודד עם מציאות חדשה. ארוסתו, שאהבתו כלפיה החזיקה אותו שפוי בשבי, מאורסת ללא אחר מאשר דקס רדינג, חברו ליחידה. קודי, חדור נקמה, נשבע לעצמו לנקום במי ששבה אותו ולהחזיר לעצמו את כל מה שאבד לו בשנים שבהן נעדר, כולל את לייני. האם יצליח להתזיר את אהובתו?....... האם יצליח לנקום את ניקמתו.? האם יצליח לגלות מי שבה אותו?....
עולמה של לייני רוזמונד, המנהלת עסק מצליח לעיצוב בתים ומאורסת טרייה, מזדעזע כשהיא מגלה שאהוב ליבה, שעד לאחרונה נחשב מת, חי ונושם. עם התקרבותה המחודשת לקודי, חוזר העבר שלה לרדוף אותה. האם אהבתה לדקס תשרוד את חזרתו של קודי לארצות הברית ולחייה? לייני מגלה שיש בכוחו של הזמן לשנות את הכול, והמרחב שנוצר בינה ובין קודי עלול להתגלות כבלתי ניתן לגישור, כאשר הדבר היחיד שעומד בינם לבין האושר הנצחי הוא גורל אכזרי ונקמה.
זמן ומרחב מאת רייצ’ל רובינסון, הוא הספר השלישי ואחרון בסדרת אריות היםשכבשה בסערה את פסגת רשימות רבי המכר בארצות הברית. הספר הראשון, מדהים בטירוף, וכן הספר השני, חקוק באבן, ראו גם הם אור בהוצאת אדל וכבשו את רשימות רבי המכר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה