24 שעות!

כעת היא במרדף נגד הזמן – 24 שעות שבהן היא צריכה למצמותחן פסיכולוגי חדש: "24 שעות"/ מאת: קלייר סיבר
היום חיה, מחר מתה? 
אמילי, החברה הכי טובה שלי, נספתה אמש בשרפה במלון. 
אבל זו הייתה אמורה להיות אני. 
כעת אני במרדף נגד הזמן - 24 שעות שבהן אני צריכה למצוא את הבת שלי, לפני שהוא יגלה שאני עדיין חיה.

24 שעות, מאת מחברת רב–המכר אמא חורגת,
הוא מותחן פסיכולוגי אינטליגנטי וזורם, שישאיר אתכם חסרי נשימה.

"מותחן אפל ומפותל, שמראה טוב כל כך כי לעולם לא תוכל
להימלט מחטאי העבר שלך." סימון קרניק



קלייר סיבר, מחברת רב המכר "אמא חורגת" מוציאה ספר מתח חדש. 24 שעות" הוא מותחן פסיכולוגי אינטליגנטי, שישאיר את הקוראים חסרי נשימה.
אמילי, החברה הכי טובה של לורי, גיבורת המותחן  "24 שעות" נספתה אמש בשריפה במלון. אלא שמסתבר כי מי שהיתה אמורה למות בשריפה היא לורי.
וא את הבת שלה, לפני שיגלו כי היא עדיין חיה. לורי יוצאת למסע מורכב פיזית ונפשית, בו היא מנסה להציל את היקר לה מכל. האם היא תצליח במשימה?.... ממליצה לכם מאוד לקרא את הספר. כי פשוט אי אפשר להשאר במתח. אי אפשר להפסיק לקרוא.

כריכה רכה
302 עמודים
בהוצאת ספר לכל
מחיר: 98 שקל

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה