לחיות את הרגע!

החיים קצרים ולכן צריך לקום כל בוקר ולהגיד תודה לבורא עולם .לפני חצי שנה איבדתי את אימי היקרה . תוך חודש וחצי גמרה אותה המחלה הארורה  , היא לא הספיקה  להגשים את חלומותיה. וזה רגע שמאוד שינה לי את משמעות החיים,צריך להנות מכל רגע. להסתכל על העולם דרך עניים זוהרות ולראות שהעולם יפה וטוב. לא הכל חומרי בחיים. לקחת את הלימון ולהפוך ללימונדה. מחשבה טובה יוצרת מציאות טובה. ולכן שמחתי לקרוא את הספר של לינדה מיזרחי ולגלות שממש כמו המחשבה שלי כך היא כתבה וקראה את שם הספר לחיות את הרגע. וזה זרק אותי ישר לסיפור של אימי זכרונה לברכה. רק פה שמסופר על אנשים בעולם הפשע שמנסים להרוג אותם. עלילה שמסתבכת והשחקנים בסיפור מנסים לחיות את הרגע. ספר מרתק שאי אפשר לעזוב באמצע. קראתי אותו ביומיים.קארין השברירית והגננת לעתיד מנסה לעזור לאביה במכבסה. הכל רגוע על מי מנוחות עד שיום אחד עבריין נכנס למכבסה ומבקש את הפרוטקשין החודשי. וקארין מבינה שהיא חייבת לעשות משהו.... מה היא החליטה ואיך זה משנה את כל עלילת הסיפור. האם אתם הייתם מוכנים לעשות הכל כדי לעזור לאביכן שנקלע לצרה?...............יש גם הפתעה בסיפור.

לינדה מזרחי – לחיות את הרגע

הוצאה לאור: יהלומים הוצאה לאור
ז’אנר: רומן רומנטי | רומן מתח
שנת הוצאה: ינואר 2019
מס’ עמודים:  כ-400
היא גרמה לי לחשוב על העתיד, עדיף שהייתה יורה בי.
קארין
אירוסין לגבר המושלם, לימודים לתואר בהוראה ומשפחה תומכת ואוהבת – החיים שלי מתוכננים עד לפרט האחרון, ואני על הדרך הבטוחה לקראת הגשמת הייעוד שלי – גננת אם. עד שיום אחד העתיד הבהיר שלי מתענן וברקים חוצים את השמיים כשעבריינים מאיימים על אבי ועל העסק המשפחתי שלנו. נחושה לעזור, אני נכנסת בעיניים פקוחות לרווחה היישר לגוב האריות.
רפי
אין לי אשליות, אני יודע שלא אמות מזקנה ולכן אני חי את הרגע. מנסים להרוג אותי, המשטרה יושבת לי על הזנב, והדבר האחרון שאני צריך הוא הסחת דעת בדמותה של נערה יפהפייה, מתוקה ותמימה כמו קארין, שבאה לחפש אצלי עבודה ובמקום להגיד לה להסתובב ולצאת מהמשרד שלי העסקתי אותה. היא לא מתאימה למקום הזה, היא מתכון בטוח לצרות ואם כל זה לא מספיק, היא גם מאורסת לגבר אחר.

לחיות את הרגע הוא סיפרה השישי של הסופרת לינדה מזרחי. זה רומן פשע אשר לוקח את הקורא למסע במעמקי עולם הפשע, חושף אותו לתככים, למזימות ולחיים נטולי פחד שיש להם רק מטרה אחת לחיות את הרגע ולנצל אותו עד תום. קדמו לו הספרים טרילוגיית גולד: תפסתי אותך, עכשיו תורי, לקחת סיכון, והספרים בין המילים ובטווח הסכנה. כל הספרים כיכבו ברשימות רבי המכר במקומות הראשונים וזכו להצלחה רבה בקרב הקוראים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה