מלון ביער השחור! מלון Brandbach !

את החופשה השנתית שלי ביליתי עם בעלי ביער השחור, נסענו לשמונה ימים קבוצה מאורגנת,הגענו למלון באמצע הלילה , כשנכנסנו קיבלו אותנו צוות המלון ירון והשף יגאל , בסבר פנים וחום משפחתי ,ממש צוות המלון   שמע לכל בקשותנו, היה ממש כיף לחזור כל ערב למלון לאכול אוכל ביתי טעים כי כשנוסעים לחו"ל לנו חשוב גם האוכל כשומרי מסורת , שלא יכולים לאכול בכל מקום, היה חשוב שנאכל וששבת תהיה שבת כמו בבית, קידוש וזמירות שבת ועונג שבת , ובאמת הארוחה בשבת הייתה טעימה וחוייתית וממליצה לכם להגיע למלון  שהוא נראה כמו וילה ענקית, פנים החדרים והסגנון כפרי וחם , בשבת ערכנו סיור רגלי בתוך היער השחור שזה ממש מאחרי המלון שלנו,דרך אגב היער השחור לא שחור בכלל הוא ירוק וירוק , פשוט הוא כל כך צפוף שהשמש לא נכנסת לתוך היער ולכן מרחוק נראה שחור, ובפנים בתוך היער חשוך , אבל ממש כייף לטייל בתוך היער מזג האויר נפלא ,קריר והגשם רק עשה לנו כייף ככה באמצע אוגוסט לראות את הגשם שטיפטף וטפטף, נשמל לחזור שוב.

זה הסיור הרגלי שערכנו בשבת לא אני צילמתי, 


 זה הנוף מחדר המלון
 אני וירון המנהל של המלון

 האוכל שהכין לנו יגאל הטבח






 חדרי המלון 









 





מלון נמצא בעיירה Salsbachwalden הממוקמת בלב היער השחור- כ- 25 ק"מ מהעיירה הידועה Baden Baden, כ- 45 דקות נסיעה מאירופה פארק וכעד שעה נסיעה מכל האטרקציות שהיער השחור מציע.

העיירה Salsbachwalden מציעה מסעדות טובות, מסלולי טיול רגליים לאורך הנהר, טיול ביער ומפגש עם חיות תוך כדי מסלול רגלי, ביקור ביקב המפורסם של העיירה Allte Gode, טיפוס חבלים, מפל ה- Gaisholl Waterfalls ועוד.

במלון: לובי, בריכת שחיה וחדר אוכל
בחדרים: טלוויזיה, מייבש שיער, מרפסת, מקלחון או אמבטיה ושירותים.
ניתן לקבל חדרים סמוכים: חדר זוגי+חדר גדול (למשפחות עם 3 ו-4 ילדים). המלון כשר רק בחודשי יולי אוגוסט.



מלון Brandbach  ממוקמת במיקום שקט ושטוף שמש נפלא ליד היער ליד הכרמים המפורסמים "Alde גוט".
 Sasbachwalden הוא אתר נופש יפה עם היצע תרבותי מגוון ושבילים רבים.  בשל מיקומו של המלון זה הוא נקודת התחלה נפלאה ואידיאלית לטיולים לקרובים ורחוק.
 במלון יש 45 חדרים מרווחים ונוחים, עם מקלחת / אמבטיה ומרפסת, חלקם עם נופים של עמק הריין.
 המסעדה והחדר האוכל יש 80-100 מושבים.  אחד משני החדרים כחדר ישיבות מתאים גם.  אורחים יכולים אורחי המלון שלנו במלון בריכה, סאונה או סולריום המקורה, או בחדר האח נעים.
 מגרש חניה הגדולה בחזית המלון מציעה שפע של מקום לאורחים, כמו גם מאמנים.  קומת קרקע הפצה: לובי, קבלה, מסעדה, בר חמור / בר, שירותים.  OG: חדר אח,
 בריכה שחייה, סאונה, סולריום.

 הסביבה שלנו
 אתר הנופש  הוא שקט, עדיין נמצא במיקום מרכזי.  אפשר להנות בפארק בשמש וליהנות מהיום או לטייל, לטייל לחנויות, מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום ובSasbachwalden Achern.
 באוטובוס, ברכב או במונית תוכל להגיע בקלות לאטרקציות בקרבת המקום .
 לצאת וליהנות מהנוף הייחודי בסביבה הרחבה יותר  או לקחת את  עצמך  ולטייל עם הנוף המרהיב   שרואים מהחדרים שלנו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה