ארועי סוכות 2017!

פסטיבל "בציר חדש" ה-7, חגיגה של תרבות מוסיקה ואמנות עכשווית ומקורית בסימן 70 שנה לעיר יבנה
פירוט: השנה יציין הפסטיבל 70 שנה לעיר יבנה ויעניק במה לאמנים ויצירות שיובילו את החידושים בתחומי האמנויות והבמה.
בנוסף, תעלה  במסגרת הפסטיבל בבכורה עולמית, הצגה מוסיקלית חדשה שנקראת "סימני דרך", מאת גיורא יהלום ואורן יעקובי בבימויו של משה קפטן. יותר מעשור חלף מאז מותה של נעמי שמר. סיפור חייה הוא סיפורה של הארץ הזאת. בהצגה מוסיקלית חדשה אנחנו פוגשים את נעמי שמר בארבעה צמתים בחייה, בהם היא נדרשת להילחם על עתידה האישי והמקצועי..זוהי הפקה משותפת לתיאטרון הלאומי "הבימה" החוגג 100 שנה להיווסדו עם העיר יבנה החוגגת 70 שנה. כמו כן, בין התאריכים 9-10.10 יתקיימו מופעי חוצות – מוסיקה, קרקס ותיאטרון רחוב ברחבת היכל התרבות ופעילות בסדנה לאמנות ביבנה.
מתי: יתקיים ב- 08-10.10.2017 חול המועד סוכות
איפה: מופעי החוצות יתקיימו ברחבת היכל התרבות יבנה. מופע הפתיחה יתקיים באמפי תאטרון יבנה והמופע "סימני דרך" בהיכל התרבות.
מחיר: מופעי החוצות ללא עלות. המופע של אברהם טל, 80 ₪ בגוש הכיסאות,  60 ₪ במדשאה, "סימני דרך"- מחירי הכרטיסים: 139-199 ₪.


קפלו-לי - סדנה ליצירת קישוטי סוכה תלת-ממדיים
פירוט: סדנה ליצירת קישוטי סוכה תלת-ממדיים מקרטון מעוצב שיצרה המעצבת הבינלאומית נועה חיים.
מתי: חוה"מ סוכות, ימים א'-ג', 8-10.10.17, 11:00 - 13:00
איפה: מוזיאון העיר, שד'בן גוריון 11  , חיפה
מחיר: מחיר לילד: 15 ₪, מבוגר מלווה: כרטיס כניסה למוזיאון
1+1 בכרטיס לסדנא לחברי מועדון 'הכרטיס' המשלמים בכרטיס אשראי של מזרחי טפחות בלבד
למי מיועד: ילדים מגיל 5, בליווי מבוגר
לפרטים נוספים: 04-9115888

 הפנינג בא-לי-ים – אירוע לכל המשפחה
פירוט: המוזיאון הימי הלאומי מזמין אתכם לחגיגה משפחתית! נפליג למסע הרפתקאות בעקבות המוצגים הייחודיים, נגלה עולמות רחוקים ונתנסה במגוון פעילויות וסדנאות לילדים ומבוגרים.
מתי: 9.10.17 | 13:30-10:30
איפה: המוזיאון הימי הלאומי, שד' אלנבי 198, חיפה
מחיר: מחיר לילד: 28 ₪  | מבוגר מלווה: כרטיס כניסה למוזיאון
1+1 בכרטיס לסדנא לחברי מועדון 'הכרטיס' המשלמים בכרטיס אשראי של מזרחי טפחות בלבד
למי מיועד: הפעילות מתאימה לילדים מגיל 5, בליווי מבוגר
לפרטים נוספים: 04-8536622 , www.nmm.org.il


שם האירוע: "בובות בסוכות"
פירוט: מרכז תיאטרון בובות חולון מזמין את הקהל הרחב לשלושה ימים של הצגות וסיורים תיאטראליים עם אושפיזין מפתיעים; דמויות מתוך סיפוריו של עודד בורלא, 'קטנה' המתיידדת עם החושך וכמובן... ג'ינג'ה!. במסגרת החגיגה, יועלו ההצגות "למה בכה הדג" (תיאטרון הקרון), זוכת פרס הצגה הבינתחומית לילדים לשנת 2017 ובה חמישה מסיפוריו של בורלא צצים מתוך ספרי פופ-אפ צבעוניים, המסתירים בתוכם סודות והפתעות; וההצגה "טיול לילי" (תיאטרון הקרון), על חלומות, פחדים וחיות אחרות המתרחשת על גבי במה פלאית. במוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות יתקיימו סיורים תיאטרליים בהם הבובה ג'ינג'ה ובובנאי/ת ייקחו אתכם למסע בין תערוכות ותצוגות של מאות בובות תיאטרון, יציגו עבורכם מופעים ‏קצרים וינחו אתכם בסדנת היצירה 'שלומית בונה סוכה"' בה יבנו הילדים וההורים דמות בתוך סוכה מכוסות וכלים חד-פעמיים.‏ בנוסף, הילדים וההורים מוזמנים לסייע ביצירת "שרשרת המחזור הגדולה". מדי שנה, מצטברים במרכז תיאטרון בובות חומרי פרסום רבים; דפים, מודעות ותכניות של אירועים. בסוכות, יוכלו הילדים וההורים לנצל למחזר ולהפוך אותם לשרשראות מרהיבות.
מתי: 8-10.10.2017
איפה: המרכז לתיאטרון בובות- רחוב דוד רמז 13, חולון
מחיר: כרטיס להצגה: 45 ₪ | מחיר סיור תיאטרלי (הורה+ילד) 75 ₪
לינק או טלפון ליצירת קשר: לפרטים: 03-651648  www.bubot.net

פסטיבל מספרי סיפורים חוזר בפעם ה-24 בחוה"מ סוכות בסימן 70 למדינת ישראל. הפסטיבל, בניהולו האמנותי של יוסי אלפי
פירוט: באירוע הפותח יצוינו 90 שנים לאחד הסממנים הבולטים של הישראליות לאורך השנים – הקיבוץ הארצי. הפסטיבל יעלה יצירה מיוחדת בביצוע בכורה למספר סיפורים ותזמורת קאמרית, "כרטיס לכיוון אחד – חלום ציוני", בשילוב נגנים עיראקיים אותנטיים, לכבוד 70 שנות המדינה. אירוע מרכזי יציב את 70 שנות המדינה במוקד יפגיש את ותיקי הפלמ"ח שיביאו סיפורים על הנס של מדינת ישראל שהתאפשר תודות לבחורים והבחורות האמיצים של פלוגות המחץ. הקרן הקיימת לישראל, מסמלי המדינה הבולטים, תחגוג 115 שנים להיווסדה באירוע עם סיפורים שלא יאמנו על רכישת קרקעות, הפרחתן, ייעורן וטיפוחן.
באירוע שיעשה כבוד לגיבורים הסודיים מעולם הביטחון הנסתר של ישראל, יסופר סיפורם של יוצאי עיראק בקהילת המודיעין הישראלית. חפלה עיראקית עם בני העדה שהיו נערים במחתרת הציונית בעיראק והפכו למקימי יחידות המודיעין והביון בישראל, עם סיפורים שלא סופרו עד היום.
תמונה המותרת לשימוש ללא תמורה (קרדיט: ג'ואי כהן).
מתי:  יום חמישי 5 באוקטובר ויימשך עד 14 באוקטובר
איפה: תאטרון גבעתיים
מחירי כרטיסים: 85-110 ₪.
קישור לצפייה בתכנית הפסטיבל המלאה – בלחיצה כאן.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה