בחג הזה תלבשי מאוזנר!


שנה חדשה מתחילה עם בגדים חדשים בואו להנות מאופנה עילית "Dress to success" הוא המוטו של בית האופנה מאוזנר, מותג אשר להגדרתו מתמחה באופנה לנשות קריירה אמיתיות ומצליחות. וכן כל אישה תמצא את הבגד המתאים לה , אני אוהבת את הסגנון הרומנטי, התחרות למינהם, ומה אתן אוהבות?......מותג העל "מאוזנר" מציג השנה קולקציה מעניינת במיוחד, עם טוויסט רומנטי: תחרות, הדפסי מים אימפרסיוניסטים, מוטיבים של אמנות נאיבית, רקמות ושפע דייטלים - אלה גויסו בהצלחה לכדי קולקציה מגובשת  ועשירה מבית היוצר של "מאוזנר".
ביד אמונה ובוטחת, רקחו צוות המעצבים קולקציה הרמונית, שמתאפיינת בשמירה על איזון: קחו לדוגמא את השיפון, בקלות ניתן לחרוג בשימוש בו ולהפוך את הפריט למוגזם וקלישאתי. ב"מאוזנר", השתמשו בו כבתבלין, וניקדו במינונים נכונים את שרוולי החולצות בשיפון. התוצאה יותר ממרתקת - ממש פריט לאספניות אופנה.
בתפריט העונה: עליוניות תחרה, שמלות סקסיות, חצאיות בבד עשיר, ג'קטים ג'נס בגזרה מחויטת, מכנסיים  מסוכסכים עם הנעליים - שיוצרים עניין ומתח בין סיומת המכנס והנעל, מכנסי דריל קלאסיים מבדי כותנה משולבים בלייקרה עם השקעה ניכרת בדייטלים, חולצות טריקו משולבות תחרה עם הדפסים ורקמות נדירות, חצאיות מכנס אוברסייז, ולקינוח: צעיפים מבד מודל וויסקוזה.



בית האופנה מאוזנר
יוצא בקולקציה סתווית ראשונה  נשית ומתוחכמת
הסגנון הרומנטי, או הקלאסי 

בית 'מאוזנר' לאופנה עילית יוצא בקולקציה סתווית ראשונה. פריטי הקולקציה שואבים השראתם מתפארת בגדי שנות החמישים הרומנטיות. הקולקציה מצליחה לשלב בין הרכות והרומנטיות של פעם לבין הכוח והביטחון הנשי של היום וזאת תוך איזון והרמוניה.
הפריטים הייחודיים מבדי תחרת גפיור משדרים רומנטיקה אופנתית בשילוב תחכום עכשווי וייחודי
הפריטים היפהפיים מביאים אל קדמת הבמה את פאר העבר במראה רומנטי, נשי ורך אך יחד עם זאת משדרים עכשוויות ותחכום. בין הדגמים- שמלות תחרה שחורות ואלגנטיות בתוספת טוויסטים מיוחדים, עליוניות בצבעי ירוק בקבוק מבד תחרת גפיור מתנפנפת ושובבה ועוד.
את הקולקציה הנשית והמיוחדת מדגמנת יסמין מאוזנר-קוטלצקי, סמנכ”לית  ובתם של בני  הזוג מאוזנר. יסמין מצליחה להביא דרך הפריטים אותם היא מדגמנת את רוח נשות העבר ויחד עם זאת להציג אישה עצמאית, בטוחה בעצמה, מתוחכמת ובעלת עוצמה ונוכחות.
הפריטים עשויים בתפירה קפדנית מבדים איכותיים, גימורים ופיקוח קפדני על כל שלב ושלב.
את הקולקציה ניתן לרכוש ברשת הבוטיקים מאוזנר:


רשימת רשת הבוטיקים:
תל אביב - גן העיר, רח' אבן גבירול 71 | רמת אביב, מרכז שוסטר, רח' אחימאיר 25 | כיכר המדינה, רח' ה' באייר 14 | גבעתיים - קניון גבעתיים (קומה 2, צמוד לקפה אילן'ס) רח' ויצמן  71 | ראשון לציון- מרכז בן-גוריון, שד' בן גוריון 4, פינת רח' רוטשילד 126 | רחובות- רח' הרצל 196 | ירושלים - רח' שמאי  17 | רמת השרון- מרכז שופינג, רח' סוקולוב 34 |  רעננה- רח' אחוזה 88 | כפר סבא - קניון ערים, רח' כצנלסון 14 | חיפה- מרכז פנורמה, רח' הנשיא 109 | פתח תקוה, חובבי ציון 11.

אתר החברה: www.mausner.co.il



קרדיט צילום דביר כחלון

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה