Girl Power!

רציתי להעלות נושא מעניין והוא הכוח הנשי או כמו שהוא נקרא באנגלית Girl Power ולשאול האם אכן יש דבר כזה?
במשך שנים נשים טענו לאפלייה בשיווין ההזדמנויות בכל התחומים מהבית קרי האם לאישה מותר לפרנס או שמא מקומה במטבח?  במקום העבודה האם מקומה של האשה בתפקידי פקידות בלבד או שמא מותר לה גם לבצע תפקידים מקצועיים וניהוליים?
 בצבא האם אישה צריכה לעסוק בתפקידי פקידות ו/או הוראה או שמא היא יכולה לשאת תפקיד במערך הלחימה/פיקודי ? וכמובן בפוליטיקה האם אישה צריכה רק להצביע או שמא היא יכולה גם להיבחר לכנסת ואף לתפקידים בכירים בממשלה ? ועכשיו גוגל בא ושם אימוגים בנות . ולגברים שם תמונות של כדורגל ספורט גולש כאילו אין בנות שמשחקות כדורגל כדור סל.

כיצד מרכיבי השפה האהובים ביותר על נשים מגבילים אותן לסטראוטיפים. נשים ונערות שולחות מידי יום כמיליארד אימוג'יס (אייקונים) דרך הסמארטפון שלהן, האימוג'יס המתייחסים לנשים מדברים בעיקר על טיפוח, יופי ואופנה ורובם בצבעים ורודים. לעומת זאת, האימוג'יס המתייחסים לספורט, ניצחון וקריירה מוצגים בדמויות גבריות בלבד.
אולוייז, המובילה העולמית בהיגיינה נשית, מעודדת אותך לקרוא לשינוי, לרגל המהלך הושקו אימוגי'ס חדשים המייצגים אותנו כנשיות כפי שאנו באמת - אמהות, אחיות, ספורטאיות, יוצרות, יזמיות, קרייריסטיות, דעתניות!!!  בואו נעשה מהפך ויחד נשים תמונות אימוגי במקום התמונה של הפייסבוק. ויחד נבחר אימוגי מתאים.

אני בחרתי באימו"גי כזה שאני כאשה יש לי כוח גם להרים משקולות. משקולת של החיים לדוגמא


  • משקולת כאמא לילדים
  • משקולת כמטפלת בילדים בתור עובדת
  •  משקולת סבתא שמטפלת וביביסיטר לנכדים.
  • משקולת החברה שעוזרת ושומעת ותומכת.
  • מישקולת החברה בועד הכיתה או הגן
  • וישנם עוד המון משקולות בחיים  אז לנו יש את הכוח הנשי ויחד נעשה את השינוי המיוחל.




  
likeagirl#

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה