לטוס כמו לדעת לעוף!

בשבוע שעבר חגגו כל נשות העולם את יום האישה. לרגל יום זה יצאו נשות אלביט מערכות לטיול רק נשים לטיול למוסקבה. היות ואחותי עובדת שם החליטה לצרף אותי למסע הזה. ואני קפצתי על המציאה כי לא הייתי בחו"ל מעולם.ועוד רק נשים זה צריך להיות טיול מאוד כייפי שופינג לראות עולם.

אז נרשמתי לטיול וההתרגשות היתה בשיאה לא יודעת למה לצפות ומה מחכה לי בעיקר הקור המקפיא את הגוף במוסקבה כמו שכל  מי ששאלתי אמרו שכדאי להצטייד בביגוד טרמי. ארזתי מזוודה וגם את עצמי טוב טוב לקראת הקור שמצפה לי.

לילה לפני בקושי נרדמתי כי חיכיתי לרגע הטיסה. והתעוררתי ונסענו לשדה התעופה . פתאום לראות את הדיוטי פרי  להתחיל את השופינד כבר פה בארץ. לראות את המטוס הגמבו שלקח אותנו . לראות את מחלקת העסקים ולא לשבת שם . אלה לשבת במקום ליד החלום הפצפון שבקושי רואים משהו משם. ואז ארבע שעות טיסה שלא עברו מהר  בכלל. ניסיתי להרדם ולא הצלחתי. כשנחתנו ועברנו את המסלול יצאנו והרגשנו את הקור טוב טוב של מוסקבה.

ביום שישי טילנו והלכנו לראות את הקרמלין הבנינים המפוארים שיש במוסקבה איזה יופי.ואיזה פאר כאילו הם משווצים למי ישמ הכי גדול. הבנינים של סטאלין 7 האחיות של סטאלין. גורדי שחקים שבנה סטאלין.והמשכנו למוזיאון.וראינו מקומות שטילנו בשבת . ואפילו עשינו קידוש בחדש ובמוצאי שבת עשינו הבדלה היה טיול קצר ומהנה. זמן איכות עם אחותי הקטנה.חזרנו לקראת שני בבקר עיפות אך מרוצות.