באביב היא תשוב בחזרה!






אלפי אנשים בישראל ובעולם  סובלים מידי שנה מתסמיני אלרגיה בתקופת האביב. אף נוזל, עיניים דומעות, גרדת וגירויים בעור ולעיתים אף תופעות אסתמטיות. מדובר כמובן באלרגיים שבננו המהווים יותר מחמישית מהאוכלוסייה, לקבוצה זו האביב מהווה סבל אמיתי .אמא שלי סובלת מיזה כל שנה . עם בוא האביב שמחתי לתת לה את התוסף הזה . שיעזור לה להעביר את התקופה הזו של האלרגיות.



את תופעות האלרגיה לא ניתן למנוע לחלוטין,אך אפשר לנקוט מספר צעדי מניעה כדי לצמצמן:

1.      מומלץ לצמצם את השהות מחוץ לחדרים.
2.      רצוי להתקין מערכת מיזוג אויר המצוידת במסננים מתאימים לקליטת אבקנים.
3.      בחיק הטבע, רצוי להימנע משהות בקרבת עצי אורן, זית ופקאן או צמחים אליהם ידוע כי ישנה רגישות.
4.      תזונה-  רצוי להימנע מצריכת   מוצרי חלב במצבים בהם קיימת ליחה ממקור לא ברור.

דרכי הטיפול  באלרגיה ברפואה משלימה
ניתן לטפל באלרגיה באמצעות נטילת תוספי מזון מסוימים:
ויטמין c התורם להגברת הפעילות של מערכת החיסון, סקוטלריה- צמח אנטי אלרגי שמייצב את תאי הפיטום, סירפד- צמח  משתן . הצמח נמצא יעיל  לטיפול בתופעות אלרגיות ובמיוחד לקדחת השחת, וסרפדת. אכינציאה- תורם לייצוב מערכת החיסון.

אחד מסוגי הטיפול היעילים באלרגיות היא ההומאופתיה.
ההומאופתיה הינה שיטת טיפול המתבססת על עיקרון  "הדומה בדומה ירפא" כלומר כדי לטפל באלרגיות עלי לתת חומר הגורם לאנשים בריאים תופעות הדומות לתופעות האלרגיה.
הניסיון היומיומי בטיפול בתופעות אלו בעזרת תרופה הומאופתית בשם ALLIUM CEPA  המבוססת על בצל מקל מהר מאוד על  תסמיני האלרגיה  ביעילות שאינה נופלת  מתרופות אנטי היסט מיניות. צמח נוסף המשמש כתרופה הומאופתית לטיפול בקדחת השחת נקרא EUPHRASIA . צמח זה יעיל לטיפול במצב המתאפיין בעיטושים מרובים, נזלת מימית , גירוי וגרד בעיניים .

שיטת טיפול נוספת ויעילה היא ההומו טוקסיקולוגיה. שיטה זו גורסת כי הצטברות של פסולת ורעלים בגוף כתוצאה מתזונה לא נכונה, מזהמים שונים באוויר ובמזון ,שתייה לא מספקת וחיים במתח מתמשך מסייעים להיווצרות תנאים למחלות שונות ביניהן אלרגיות.
לתזונה נכונה יש בהחלט תפקיד חשוב במניעה ובצמצום התופעות. שימוש בנוסחאות ייחודיות  למצבי אלרגיה של צמחים וחומרים הומאופתיים יכול לסייע מאוד.
מומלץ בדרך כלל להקטין מזונות המעודדים ייצור חומצה ארכידונית כמו  בשר אדום ובוטנים.
החומצה הארכידונית היא חומר מפתח בתהליך האלרגי דלקתי ולכן ככל שמקורות החומר מהמזון קטנים כך יש יותר סיכוי לצמצם את עוצמת האלרגיה .
 רצוי לצמצם צריכת סוכר אשר לעיתים קרובות מעמיס עבודת יתר על איברים שונים בגוף כמו כבד ולבלב וכן מקשה על פעילותה של מערכת החיסון.

טיפול נטורופתי באלרגיות:
 מומלץ לכלול במזון ירקות עליים וירקות כתומים. לסובלים מקור ועייפות בנוסף לתופעות האלרגיות כדאי להוסיף לתזונה :כרוב, ג'ינג'ר, סלק ובצל וכן לאכול ארוחות חמות לפחות פעמיים ביום.יש לשים לב לא לצרוך מזונות המכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל במיוחד הצבע טרטרזין הידוע ביכולת האלרגנית שלו. מומלץ  לאכול  בשעות סבירות ובנחת ולא לבצע פעילויות נוספות כמו צפייה בסרט ,שיחה בטלפון או קריאת עיתון בזמן הארוחה. פעילויות אלו מחלישות את המטבוליזם האנרגטי של הגוף ומאפשרות  התפרצות או החמרת האלרגיות  מנקודת מבטה של הרפואה הסינית.
תוסף תזונה חדשני  שפעילותו בהקלה, על מגוון תסמיני האלרגיה שאיפתית, נבדק במחקר קליני
 
אלר פרי הינו תוסף תזונה חדש בסדרת תוספי התזונה של טבע.

אלר פרי מבוסס על רכיב ייחודי (חלבונים סטנדרטיים של ביצי שליו )  שפעילותו בהקלה מהירה על מגוון מתסמיני אלרגיה שאיפתית נבדקה במחקר  קליני  במחקר שפורסם בכתב העת המדעי Food Science & Nutrition journal  
במחקר נצפתה הקלה בטווח של 15-30 דקות בתסמינים - נזלת,
עיטוש, אף סתום, גירוד עם או בלי עיניים דומעות.
ההקלה, בתסמיני אלרגיה שהחלה כ-15 דקות לאחר נטילת המוצר, נמשכה כשעתיים והמטופלים שנטלו אלר-פרי היו מסוגלים לנשום טוב יותר באופן משמעותי.
התוצאות מבוססות על בדיקות PNIF ( מדד אוביקטיבי לרמת חסימת האף  ) שהראו שיפור של 18% לעומת פלצבו כבר 15 דקות לאחר החשיפה לאלרגן,  בבדיקה הסובייקטיבית המטופלים חשו שאי הנוחות שלהם קטנה באופן משמעותי בפרק זמן של שעתיים לעומת הפלצבו. 
בקרב משתתפי המחקר לא דווחו תופעות לוואי משמעותיות

המינון המומלץ - למבוגרים וילדים מעל גיל 12-  2 טבליות לעיסה לפי הצורך עד 6 פעמים ביום.

מחיר מומלץ לצרכן: 92.20  ש"ח לאריזה המכילה 60 טבליות. להשיג בכל רשתות הפארם ובתי המרקחת ברחבי הארץ.

* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל או למנוע מחלה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה