בואו נתאחד עם הקו המאחד!

אתמול הייתי בערב גאלה לעמותת הקו המאחד . כשמו כן הוא עמותה שמאחד את כל הילדים חילונים דתיים מכל המגזרים. לא עושה הבדל בן גזע דת ומין.כולם כאחד.ראיתי סרטון על פועלה יוצא הדופן על המתנדבים על עבודת הקקודש שהקימו ישראל שיינפלד ואשתו חייה מושקה. הערב היה עמוס וגדוש במתנדבים שהרימו את הערב. באו לשמח  ולהצחיק אותנו בנוכחותם.  עלה ילד אחד שמו מתנאל שהכרתי אותו דרך הסרטון . ממש ריגש אותי עד דמעות. והחלטתי באותו רגע שננסה להתנדב אני ובעלי לעמותה הזו שנכנסה לליבי. וגם לתרום להם כסף כמו כספי יום הכיפורים וכספי פורים כספים שאנחנו גם ככה תורמים לבית הכנסת. נעביר את הסכומים הללו לעמותה הזו בערב זה היו ננסי ברנדס  ילדי בית ספר למוסיקה רמי לוי. היה ערב מלא בהתרגשות. מלא שמחה ונתינה . יישר כוח לעמותת הקו המאחד שנהייה תמיד מאוחדים אין על עם ישראל שאוהב לתת לעזור להתנדב. אני לדוגמא מתנדבת  יחד עם בעלי .במחלקת הרווחה של רמת גן בחלוקת מזון לקשישים ועושים את זה מכל הלב. לתת את הנשמה ואת הלב ממש כמו בשיר.

תמונות מהארוע  רון שובל

 ישי לפידות והרב ישראל לאו 




 רקדנו ושמחנו




#הקו המאחד
.
עמותת "הקו המאחד" הוקמה בשנת 1999 ע"י יו"ר העמותה מר ישראל שינפלד, אשר את היכרותו עם המצוקה היומיומית של משפחות החולים ונפגעי הטרור חזה במו עיניו כאשר פעל בעמותות לילדים חולים, וראה את הצורך הרב בעזרה ובהקלת נטל הסבל מילדים הסובלים מתסמונות נדירות ונפגעי טרור וממשפחותיהם.
כיום פועלת העמותה בכל חלקי הארץ, והיא מתמחה בעיקר בעזרה לחולים ובהתייחסות לכל צרכיהם האישיים, תוך כדי התייחסות אישית לצרכים הייחודיים של כל חולה וחולה.
עמותת "הקו המאחד" פועלת על-מנת לתמוך ללוות ולהקל על חולים פגועי תסמונות נדירות ונפגעי טרור ומשפחותיהם, בעזרת צוות מתנדבים מקצועי, פעילויות מגוונות הכוללות עריכת בר מצוות, מסיבות, הגשמת משאלות, ומחנות נופש בארץ ובחו"ל.
עמותת "הקו המאחד" מאז הקמתה מתקיימת בעזרתם של אנשים טובים המסייעים מלבד בגופם גם בממונם. אנשים כאלו קיימים והם עוזרים ועומדים לימין המערכת, מי בארגון ומי באיסוף ומי בתרומתו.
לעמותת "הקו המאחד" קיים חוג ידידים מאורגן בנשיאות אישי ציבור מכובדים, רבנים, רופאים, בכירי אנשי המשק והכלכלה, כאשר המטרה להרחיב את מסגרת הפעילות למען הקהילה בשיתוף אנשי הקהילה עצמם בתוכן, ברוח ובחומר.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה