להיות זמר לשיר בתוך אולם פרטי

הישראלים אוהבים לשיר זה נכון. וגם רובם מזייפים כל אחד רוצה להיות כוכב . לפני חמש שנים ערכו לי מסיבת הפתעה והזמינו די"גי קריוקי. כולם שרנו ושמחנו עלינו על במה ושרנו אבל כשהיגיע השעה 12 בלילה חצות כמו סינדרלה המסיבה הופסקה ומי בפתח הדלת המישטרה כי הפרענו לשכנים וזה עוד במושב בבית פרטי.  אז המסיבה הופסקה והופסקנו לשיר רק לשבת ולדבר היה מותר. אבל אם המקום שאליו הוזמנתי אתמול היה קיים אז אולי המסיבה היתה ממשיכה לתוך הבוקר.

על המקום     ליחצו על הקישור meonthemic  או בעברית מיאון דה מייק חדרי קריוקי פרטיים יש כל מיני חדרים בסגנונות שונים  כמו לאס וגאס  הוואנה בכל חדר שני מרקעים  אייפד ושלושה מיקרופנים אתם בוחרים שירים מתוך מגוון של 10000 שירים בכל מיני שפות. מתאים לימי הולדת בר ובת מצווה מסיבות גיוס שחרור וסתם לשבת עם החברים הטובים אווירה בתית חמה כאילן אתם בבית שלכם הפרטי  נורא נהנתי להיות אתמול ולחוות את המקום ביחד עם חברותי היה ממש כייף  







חווית הבילוי שכבשה את הישראלים בשנתיים האחרונות
רחובות ונמל תל אביב (מתחם TLV)
MEON THE MIC הוא הראשון שהביא לישראל את בשורת ה- K-BOX מיפן ולהציע חדרי קריוקי פרטיים לאירוח, מפגשים עסקיים ואירועים פרטיים.
המתחם הראשון נפתח לפני כשנתיים ברחובות ומכיל 5 חדרי אירוח פרטיים בהשראת ערים נבחרות מהעולם וכבר הספיק למשוך אליו עשרות אלפי ישראלים ששמעו על החוויה החדשה והמליצו עליה מפה לאוזן. כעת נפתח מתחם ענק עם 10 חדרי קונספט בנמל ת"א - היכן שהיה מועדון ה-TLV האגדי. היזמים החליטו לחלוק כבוד למתחם ולהיסטוריה שנקרא מעתה MEON THE MIC TLV.    
בתל אביב, כמו אצל אחיו ברחובות, כל חלל מותאם למספר מבלים שונה ומעוצב בקונספט אחר, לפי ערים בעולם: פריז (100 איש), לאס וגאס (40 איש), מוסקבה (30 איש), אמסטרדם (30 איש), הוואנה (25 איש), זנזיבר (25 איש), ברלין (20 איש), דבלין (20 איש), סידני (15 איש) ומרקש (15 איש).
המתחמים משלבים טכנולוגיה מתקדמת ומערכות אודיו ובקרה חכמות להשלמת החוויה. המבלים מקבלים לידם איי-פדים חדישים עליהם מותקנת אפליקציה ייחודית שעוצבה ותוכננה בלעדית ל MEON THE MIC והיא מהמתקדמות בעולם, תוכנת האיי-פד מאפשרת שליטה מלאה במתרחש בחדר, בתאורה ובבחירה מתוך מאגר עצום של עשרות אלפי שירים (המאגר מתעדכן בכל שבוע) המחולק לפי סגנונות, שפות ורשימות השמעה (פלייליסטים) שתוכננו מראש. באמצעות האיי-פד יוכלו המבלים גם להזמין שירות, שתייה ואוכל.
מטבח & בר
במתחמיMEON THE MIC  קיים בר עשיר בנוסף למטבח המשלב סגנונות מזרח-מערב המציע מגוון מנות המיועדות ל Sharing בין המבלים, במחירים משתלמים.
MEON THE MIC# - אלי הורוביץ 12 (בית עופר), רחובות
MEON THE MIC TLV - יוסף יקותיאלי 4, נמל ת"א

להזמנות:  5876* חדר לדוגמא יש עוד חדרים יפיפים אבל את השאר תגלו בעצמכם נשאיר משהוא שתגלו לבד.meonthemic

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה