מצמיד הקסם לנסיך הקטן שלך!





הקטנטנים לומדים לאכול אוכל מוצק בכיף
לקראת הפסח: כלי אוכל צבעוניים לקטנטנים 

 

חג הפסח הוא הזמן שבו כולנו מנקים ומשפצים, מעצבים ומחדשים, ובעיקר קונים דברים חדשים לבית שלנו ושל הקרובים לנו.


האמת, לא צריך לרכוש מוצרים יקרי ערך כדי להרגיש את החגיגיות באביב, לפעמים החלפת כוסות, ידיות או מפה יעשו את ההבדל בתחושת ההתחדשות החגיגית.

זוהי ממש סוג של מסורת סמויה שאנחנו מיישמים מבלי להסתכל ולהבין מדי לעומק.  פריטים שמאסנו בהם יושלכו החוצה או יועברו הלאה, מוצרים חדשים יירכשו, ובכלל התחושה שאופפת אותנו באוויר הנה תחושה של התחדשות וקלילות.


המטבח, זוכה להתייחסות ממוקדת בשל ביעור החמץ, או כחלק מהיערכות לקראת ליל הסדר. אם כך  למה לא לפנק את הפעוטות שלנו בסט חדש של כלי אוכל? בין אם הם ממש עכשיו נגמלו מבקבוק, ובין אם הם כבר קצת יותר גדולים ואנו רוצים לעורר בהם רצון לנסות מאכלים חדשים, חג הפסח הוא זמן טוב לשינוי.

לקראת החג חברת "הנסיך הקטן" יבואנית "טומי טיפי" מרעננת את מגוון כלי האוכל לקטנטנים, ומציעה סדרת כלי אוכל בצבעים אביביים ומדליקים, שכל פעוט ישמח לחגוג איתם את ליל הסדר.

הסדרה כוללת צלחות מחולקות  של "טומי טיפי",  מחולקות לשלושה חלקים בגדלים שונים ומגיעות בצבעים זוהרים וכיפיים,  כתום, וורוד לבנות, טורקיז וירקרק לבנים.   החלוקה של הצלחת מאפשרת לפעוט  ללמוד את סוגי המזון השונים, המרקמים, הטעמים והצבעים שלהם, ולמיין אותם לפי טעמו האישי.  בסיס הצלחות מונע החלקה וכך יכול הפעוט לגרוף את המזון בקלות  מבלי להפיל את הצלחת.

 

בנוסף בסדרה קיים אביזר שיעזור להורים לשמור על הסדר והניקיון שעשו לקראת החג- מצמיד הקסם.  ניתן להצמיד אותו למשטח שטוח אופקי כמו שולחן או מגש של כסא אוכל, ואליו  להצמיד כלי אוכל מכל חומר וסוג,  מפלסטיק, זכוכית, או קרמיקה הפעוט ככל שירצה לא יוכל להזיז את הכלי או להפיל אותו לרצפה. המשטח עשוי מסיליקון רך ונעים למגע והוא מגיע בצבעים שמחים ומעוררים תיאבון.רק שלא יאכל את המשטח, הוא לא כשר לפסח. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה