פסטרמה על שום מה?

 כל בוקר לפני שאני יוצאת לעבודה למישרה מלאה אני מכינה כריכים. בגלל שכל היום אנחנו בחוץ ואין זמן לאכול כמו שצריך ולא מקבלים את כל אבות המזון.אני יושבת וחושבת איך ומה להכין לילדים איזה כריך יהיה טוב בריא ומלא ויטמינים ולא רוצה לשמוע כל יום  את המשפט המרגיז מה לשים לכם בכריך והילד צועק מחדרו 'שוקלד, 

עכשיו אני קובעת מה יואכלו ילדי ודרך אגב מכינה גם לי לעבודה יש פסטרמה עם דבש ופסרמה על גחלים ניסיתי טעמתי וזה ממש טעים בריא ואחוזי השומן הם רק אחוז שניים  עשיר בחלבון מין החיי פרוס דקדק .

שזה אומר אפשר לשים יותר מיונז . אני מכינה אותו על לחם מלא מורחת מיונז עלה חסה מלפפון חמוץ וזהוא. מהיר ויש בו כל טוב את הירקות ילדי אוהבים בצד לא בתוך הכריך כי עד שהם אוכלים את הכריך העגבנייה נראית עלובה ומסכנה מתמוססת בדמה. אז אני בחרתי בסוג הכריך הממהר אני מאלה שאין להם זמן .

איזה סוג אתם יש את המשקיענים שיכניסו לכריך מכל טוב בכריך שלו תמצאואת הירקות בכל מיני צבעים .

יש סוג הפדנט הוא יכין את הכריך  כמו מקטלוג.

יש את שוחר הבריאות שבכריך שלו תמצאו נבטים לחם בריאות מקמח מלא .אז מי אתם איזה סוג של כריכים אתם מכינים?......

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה