ללכת על המים

















מותג הכפכפים ונעלי האצבע הברזילאי המוביל 
IPANEMA משיק את קולקציית קיץ 2015 


באירוע לעיתונאים שנערך בחנות  ברחוב שנקין 9 תל אביב, הציגו יוני אלבז יבואן איפנמה בישראל   את קולקציית כפכפי וסנדלי איפנמה לקיץ 2015
המותג הברזילאי האהוב, אשר כבש את רגליהם של מיליוני אנשים בברזיל וברחבי העולם, משיק בישראל את קולקציית קיץ 2015 בעיצוב חדש ומרהיב וסגנון קלאסי מודרני.
הקולקציה העכשווית מביאה איתה דגמים ועיצובים קלאסיים ומודרניים, בהשראת המגמות החדשות והטרנדים שכבשו את מסלולי תצוגות האופנה בבירות העולם. קולקציה מקסימה ואורבאנית עם הרבה שיק וסטייל, לנשים, גברים וילדות, ולהשלמת מראה הטוטאל לוק הכללי.



קולקציית הגברים של IPANEMA כוללת נעלי אצבע בצבעוניות קיצית כובשת ומרהיבה ושלל צבעים, גוונים ושילובי צבעים.
נעלי האצבע קלילות ונוחות ליום יום, והן עשויות מחומרים משובחים ואיכות ייצור גבוהה, וניתן להשיגם בצבעים ושילובים רבים, כגון: שחו ושילובים מוצלחים  ויפים.
ניתן להשיג במידות: 41-47


הקולקציה לילדות- מתאפיינת בעיצובים מדליקים ומגניבים וצבעוניות עליזה. בולטים בקולקציה הנוכחית- כפכפי אצבע עם הדפסים מעולם התוכן של הילדים, הדפסים אהובים כמו לבבות, צורות גיאומטריות, דמויות דיסני, חיפושיות, פרחים, גרפיטי ועוד, לצד, כפכפי אצבע עם תחכום יצירתי וטוויסט ברצועה, בדוגמת לב משובץ אבנים זעירות. ניתן גם לראות העונה, נעלי אצבע קלאסיות במראה קולי רענן ושילובי צבעים .

קולקציית הנשים- לקיץ העכשווי משלבת בין המראה האורבאני- העירוני לבין המראה הנשי- רומנטי, וכוללת מבחר דגמים ועיצובים חדשניים, בשילוב דיטיילים מודרניים, פפיון ופרחים, הדפסים מדליקים ואיורים חביבים, למראה נשי וקלאסי ביום וזוהר בערב, ולהשלמת ההופעה הכללית. יש את המראה הרומנטי.


לחברה יש 5 מותגים: IPANEMA

 , RIDER ,  GRENDHA ו- MELISSA.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה