איזו התרגשות אני מתמוגגת

נשים יקרות היום הפכתי סטטוס מאימא לסבתא .איזו התרגשות. רציתי לספר לכן הבת שלי ילדה בשעה טובה בן. וכשהייתי איתה בחדר לידה הרגשתי שאני הדולה שלה. עזרתי לה ותמכתי בה ופינקתי אותה במסאג' ויחד עשינו תרגלי נשיפה ושאיפה. ממש חויתי יחד איתה את הלידה זו הייתה חוויה משמימה. כי רציתי להיות נוכחת בלידה והיא גם רצתה רק אותי. 

לא תמיד אמא יכולה לתפקד כדולה... אם אתן רוצות מישהי עדיין שתהיה שם בשבילכן, ישנה אפשרות להעזר דולות מה שלא היה לפני 25 שנה.
מיילדת פרטית היא כמו אמא או אחות איתך בלידה שתתמוך בך, תקל על כאב וגם אפילו תכין אותך ללידה.
מצאתי בשבילכן כמה דולות באיזורים השונים בארץ, כדי שתבחרו לכם אחת. תראו את הפרטים של הדולות כאן.נחזור רגע לאחור 25 שנה הייתי לבד בחדר לידה ללא עזרה של אף אחד בעלי בחוץ מהלחץ נשאר בחוץ לא יכל לשאת את הכאב והסבל 20 שעות בחדר לידה. ואז לא היו דולות ולא אמהות שיכלו לעזור כי אני הבכורה ואחרי כמה קטנים שלא יכלה לעזוב אותם. היום יש לכם נשים יקרות תמיכה של אמא ואם אין אפשרות של אמא אז יש דולות ואני הייתי מציעה לכם להעזר בהן יש נהדרות תוכלו לסמוך עליהם ברגעים החשובים הללו.
אין סוף לחידושים של היום! גיליתי שאפשר להיעזר גם בדולות לאחר לידה.
מה זה דולה אחרי לידה?
זו אחות או מילדת שמגיעה אליך הביתה אחרי הלידה ועוזרת לך בטיפול הראשוני בתינוק.
בנות, היום ללדת זה פשוט פינוק אחד גדול!
 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה