אני וסבתא ישבנו בצוותה

המילה תה מחזירה אותי שנים רבות אחורה לימי ילדותי כשהייתי קטנה אני  הבת הבכורה הייתי הולכת אחרי הלימודים אני ואחותי אל בית סבתי מרחק כמה בתים מהורי . איך שהינו מגיעות היינו מתקבלים בשמחה  סבא שלי היה לו שעון מטוטלת ואיך שהשעון מצלצל ברעש גדול את הצלצול הרביעי שלו סבא היה מבקש את כוס התה שלו וכולנו היינו יושבים ושותים תה .סבתא הייתה נותנת לנו סוכריות טופי. ואחר כך הייתה  קוטפת נענע מהגינה .ועושה לנו תה . רק מה בגלל היותה עיוורת  הייתה מכינה לנו תה חזק היתה שוכחת להוציא את השקיק ובגלל זה התה שלה היה מר שאי אפשר לשתות  אז לא היה לנו נעים  לא לשתות אותו היינו יוצאים בחוץ עושות  את עצמנו שותות  ואחר כך שופכים לגינה מעל עלי הנענע. בגלל זה זכרונותי מתה רק מעלים געגועי אליה ואל התה המר אבל האהבה אליה  והריח של התה החזק עדיין באפי אך הייתי מוכנה היום לשתות את התה הזה אפילו שהוא מר רק שתכין לי אותו מתגעגעת אלייך סבתא יקרה. את קומקום התה שמרתי אצלי למזכרת  .


היום כשהבאתי וטעמתי את התה החדש של שופרסל הטעמים של הנענע החזירו אותי לזיכרונות לסבתא  אבל היום הטעמים החדשים שיש משדרגים את התה  ואפילו עשיתי מנהג לשתות עם בני בתי עם הורי שגרים לידי כל ערב יש לנו שעת תה בשבע ככה לפני החדשות יושבים יחד ונהנים מכוס תה .

 דרך אגב תה הקמומיל טוב לכאבי בטן אצל תינוקות  .  והטעמים הנענע הלואיזה  והתה הירוק מחזק את מערכת החיסונית שלנו אז יצא שהתה גם בריא וגם טעים לבריאות.

סדרת תה שופרסל כוללת 9 מוצרים בשלוש סדרות המכילות נוגדי חמצון. סדרת תה ירוק בטעמי: נענע, יסמין ולימונית לואיזה, תה ארל גריי, תה שחור, ותה רגיל בטעמי: קמומיל, פירות, יער, נענע וורד הבר. מקור התה ממולדת התה הגלובלית, מסרי לנקה. 

מחיר לצרכן עבור תה ירוק שופרסל 14.90 ל- 25 שקיקים בסניפי שופרסל דיל ואונליין לעומת 24.90 ₪ של המותג המוביל בקטגורייה.  

אם יש תה חייבים עוגיות ליד הנה מתכון קל וטעים לעוגיות שקדים

המתכון מתוך הספר "המטבח באהבה" של רות סירקיס - 
חומרים
100 גרם שקדים טחונים לאבקה – או שקדים פרוסים
2 כוסות קמח
קורט מלח
1 שקית אבקת סוכר (100 גרם)
200 גרם חמאה רכה (במקור מרגרינה)
כפית תמצית וניל
להגשה:
אבקת סוכר
אופן ההכנה
מחממים תנור ל-160 מעלות. קולים את השקדים במחבת יבשה ומצננים. אם משתמשים בשקדים פרוסים – טוחנים אותם לאבקה. מערבבים את הקמח, אבקת סוכר והשקדים בקערה.
מוסיפים את החמאה והווניל ומפוררים לתערובת במרקם של גריסים. מאחדים לבצק ואוספים לכדור. מגלגלים לכדורים , יוצרים גומה בעזרת האצבע במרכז כל כדור וחורצים את השוליים במזלג סביב סביב. מניחים באופן מרווח על תבנית מרופדת בנייר אפייה. אופים כ-20 דקות. העוגיות צריכות להישאר בהירות. מצננים מעט ומפזרים בנדיבות אבקת סוכר על העוגיות החמימות.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה