הכי טבעי טומי טיפי


 סדרת הבקבוקים המהפכנית לתינוק: "הכי טבעי כמו אמא"


מותג התינוקות "טומי טיפי", Tommee Tippee, מהמובילים בעולם בתחום מוצרי תינוקות – נכנס לרשת סופר פארם בפריסה ארצית החל מאוקטובר 2014.  על מדפי הרשת יוצגו בקבוקים ופטמות מסדרת "הכי טבעי כמו אמא" .

"הכי טבעי כמו אמא" הינה סדרת הדגל של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי" –  המשווק בלעדית בישראל על ידי חברת "הנסיך הקטן". היא תוכננה לחקות את הגמישות, התחושה והתנועה הטבעיות של שד האם. הסדרה כוללת  בקבוקים ופטמות ללא ביספינול A . הבקבוקים מגיעים בגדלים שונים ומתאימים להתפתחות הילד, כך גם הפטמות עוצבו בייחודיות להקלה על השילוב שבין הנקה להאכלה מבקבוק.
סדרת "הכי טבעי כמו אמא" המחקה באופן מושלם את שד האם, ומאפשרת לאימהות לשלב בין הנקה טבעית והזנה מבקבוק,  כבשה את לב האימהות ברחבי העולם זמן קצר לאחר פיתוחה. טומי טיפי הוא מותג אביזרי התינוקות מספר אחד באנגליה אשר זכה בתואר מותג העל של אנגליה (Superbrand) בשנת 2011. מוצרי טומי טיפי משווקים בישראל משנת 1999 .


חברת "הנסיך הקטן",  מתמחה ביבוא ושיווק צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, מהמותגים המובילים בעולם, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), JCB, סמי הכבאי ועוד.
אתר אינטרנט: www.littleprince.co.il.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה