סיקור ארוע בייבי לנד 2014

בייבי לנד 2014


היום החלטתי בתור סבתא ללכת לראות את הארוע הגדול שכולם מצפים לו מידי שנה בשנה אף פעם לא הלכתי כי זה לא היה מעניין אותי ולא התאים לי כי כשילדיי היו קטנים לא היה דבר כזה מופלא היום כל דבר שקשור להורות וסבתאות אני הולכת בכייף כי יש לי נכדים ואשמח לסקר ולבדוק ולתת לסקר דברים ולחוות אותם ולספר בבלוג שלי.


אז ככה הלכתי עם הבת שלי והנכד הקטן בן שנה.איך שהגענו לארוע היה מפוצץ עם אנשים הורים וילדים ותינוקות בעגלה היה קשה להסתובב עם עגלה ולכן המלצתי לבוא עם הבעל שיעזור לעבור מדוכן לדוכן היה תור ארוך ולכן עוד המלצה לבוא בבקר כי אנשים עובדים ולכן יש פחות מבקרים בשעות הללו.באנו בשעה חמש ונשארנו עד שמונה כי הילד כבר היה  עצבני והיה עייף וגם באנו ביום הראשון ובגלל זה היו טורים מעייפיים ואנשים היו כבר עצבניים לחכות בתור.  עם כל זה היה כיף בדוכן הצילומים לא יכלונו לחשוב להכנס כי התורים באמת עמוסים. המלצתי לארוע שכזה להפוך אותו לשבוע  כי באמת לא מספיקים שלושה ימים כשבאים עם תינוקות והם עצבניים לשים אותם בעגלה והם מתעייפים ומחפשים את הפינה שלהם.
















המלצות להורים

לבוא זוגות אחד ישחק עם הילד במתחם המשחקים ויש גם הצגה כך שילדכם יהנו מכל רגע ובזמן הזה אמא או אבא יסתובבו ברוגע במחתמים השונים,

לבוא בבוקר אם יש אפשרות כי אין לחץ בשום רגע אין תורים עמוסים למי שאין סבלנות לחכות

הנכד שלי טעם מדייסות מטרנה הוחלף עם טיטולים של האגיס יש מקום להחתלה קיבל כל מיני נשנשוים של קורנפלקס וקיבל סוג של מחית פרות בקיצור חזר שבע .



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה