מוצר של גם וגם אני אהבתי מה איתכן ?



כבר שנים שענף סכיני הגילוח נשלט בארץ ובעולם על-ידי חברת ג'ילט, אולם מותגים נוספים מבקשים לנגוס נתח לעצמם. ג'ילט ללא ספק מציעה מוצרים מוצלחים, מחירים סבירים ומוצרים איכותיים.הי כל פעם אני גונבת לבעלי את סכין הגילוח שלו . עכשיו גיליתי שהוא גונב את שלי  הוא אומר שהפעם הצלחתם וגם התוספת של קרם הלחות משפיעה על הפנים שלו יוצאים רכים ונעימים למגע ממש כמו קטיפה  מה יהיה מלחמה על הסכין.

מקום של כבוד נתנו לו



ביונסה בצהוב זרחני וגוף הורס  גם לא במידות 90 60 90
ג'ילט ונוס אוליי מכשיר גילוח לנשיםקבלתי להתנסות בסכין גילוח מבית ג"ילט  Venus & Olay  על חברת ג"לט  סכין שיש בו קרם לחות מוצר  נפלאסכין הגילוח "Venus & Olay" מבית ונוס הבטיח לי רגלים חלקות, והעיצוב המרהיב קרץ לי לפתוח את האריזה ולהתמכר לריח המדהים שנודף ממנו. את הסכינים של ונוס אני מכירה היטב ונוהגת להשתמש בהם בקביעות. עם זאת, כאן, לפחות על פי האריזה המרשימה והפירוט הנכתב עליה- מדובר בקרם דה לה קרם של סכיני הגילוח, 

 השימוש הראשון לא אכזב. מערכת חמשת הלהבים של סכין ונוס החדש סיפקה חווית גילוח יוצאת דופן, ריחנית, חלקה, עם אפס פציעות. כזו שמותירה תוצאה מושלמת ונעימה. המרכיבים מטפחי העור שמובנים בפס הלחות המצורף ללהב החדש כוללים גליצרין, פטרולטום המגן על העור, והשיא- חמאת קוקוס בוטנית שנספגת בעור ושומרת עליו רווי ובריא.

אם לא די בכך, המוצר מגיע עם מעמד לסכין שניתן להדביק בפשטות לקיר המקלחת ולהניח בו עד לשימוש הבא. תודה לכם שנתתם לי להתנסות ולגלות מוצר נפלא מוצר שיש בו הכל גם קרם וגם סכין אחלה המצאה נשים יקרות ממליצה בחום

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה