מעשה בשקיק דקיק

מזל טוב לשקית של הסופר נולדה שקית קטנה בשם ניקול

חדש מניקול: שקיות אוכל הנקשרות בקלות יש לי חברה ושמה ניקול והיא החברה החדשה שלי לשנת הלימודים החדשה


הנכדה שלי ראתה את השקית עם הידיות "ואומרת לי לשקית של הסופר נולד תינוק שקיק דקיק עם ידיים ממש שקית תינוקת"



שתף

מהלב
נקשרת בקלות``, שקיות מזון גדולות במיוחד עם ידיות לקשירת השקית, עכשיו רלוונטי יותר מתמיד לקראת החזרה לבית ספר
  חברת חוגלה קימברלי  משיקה תחת המותג ניקול עוד פתרון חכם -  "נקשרת בקלות" - שקיות מזון בעלות ידיות לקשירת השקית, גדולות במיוחד לנוחות מקסימאלית.
ידיות הקשירה של "נקשרת בקלות" מאפשרות נוחות נשיאה לכל מקום – בבית, בביה"ס, בגינה, בתיק ועוד. כמו כן, שקיות המזון  מתאימות לכריכים, לחמניות וכל סוגי המזון שאינם מתאימים לשקית בגודל סטנדרטי.  
"נקשרת בקלות" תשווק לצד המוצר "סנדוויצ'ון" שקיות מזון בגודל סטנדרטי של ניקול. גודלה של שקית המזון הגדולה במיוחד הינה 35*25 ס"מ וגודלה של שקית המזון הסטנדרטית הינה 19*25 ס"מ.
מכיל 200 שקיות שנשלפות אחת אחת
מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪
להשיג ברשתות השיווק והפארם
שקיות סנדוויצ'ון XL עם ידיות לקשירה של ניקול כזוכה מוצר השנה 2015.
#מוצר השנה #ניקול

תראו איזה שקית מקסימה כמו של הסופר רק קטנטנה עם ידיות לקשירת השקית.כך לא בורח כלום מהשקית אהבתי את הרעיון





ועוד מוצרים בסדרת ניקול




ניקול את כזו עקשנית מחוספסת אבל גם רכה

ניקול את כזו עקשנית מחוספסת אבל גם רכה 

 ניקול המטלית שלך לבית נקי  ואת באמת טובה אחלה עוזרת יש לי מנקה הכל בקלות

HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=YWVC3BLTYDM  סרטון לראות את המטלית


פר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה