להתעטף ברכות עם ניוטרוג'ינה - מותג הטיפוח המומלץ ביותר על ידי רופאי עור בכל העולם!

ניוטרוג'ינה - מותג הטיפוח המומלץ ביותר על ידי רופאי עור בכל העולם!




עוד מוצר שזכה במוצר השנה 2014 .אם הוא זכה זה רק מוכיח שהמוצר נבדק על ידי אנשים שהם בדקו ובחרו את המוצר הזה ואהבו אותו .ולכן כנסיינית בדקתי ומצאתי את אמיתות שבענין. המוצר טוב עושה את העבודה בציון מ1 ל10 זכה אצלי בציון 10. נסו גם אתם ואני מאמינה שגם אתם תאהבו.



רופאי העור בארצות-הברית העניקו לניוטרוג'ינה אישור דרמטולוגי בשנת 1967. המותג, שהוקם בקליפורניה ב-1930, נתן מענה לבעיות עור שונות, עם תוצאות מוכחות. לפני ארבעים שנה רכש תאגיד התרופות ג'ונסון&ג'ונסון את המותג הדרמטולוגי - ומאז נהנה ניוטרוג'ינה מהמעבדות הכי מתקדמות, ומפגין חדשנות טכנולוגית בכל הקשור בטיפוח.

קבלתי להתנסות בקרם לחות שמתאים לגוף וגם לפנים באריזת חיסכון של 300 מיל . ממש מומלץ אין צורך לקנות גם קרם לגוף וגם לפנים הוא ממש עושה את העבודה מרכך ושומר על העור נעים למגע .ריח נעים אהבתי ממילצה בחום.

יוטרוג'ינה קרם לחות מרגיע וקליל נספג במהירות. מתאים גם לפנים. לחות לאורך זמן עם קרם מרגיע וקליל הנספג במהירות המעניק לך תחושת רכות חלקה. הנוסחה הנורבגית של הקרם מעניקה לחות למשך 24 שעות והמרקם הקליל גורם לו להיספג במהירות, ללא תחושת שמנוניות ודביקות לאחר השימוש ומאפשרת לך להתלבש מיד. הניחוח הרענן של הקרם מעניק תחושה רעננה ונעימה עם השימוש. 
הוראות שימוש: מומלץ למרוח את הקרם באופן יומיומי על הפנים, הגוף והידיים. לעור רגיל. 














תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה