רק 99 קלוריות בסדרת יוגורט פרי מופחתת סוכר של תנובה

תשלובת החלב של תנובה מכריזה  על תכנית "המצפן התזונתי" - מהלך רב שנתי בסימן תזונה נבונה ובריאה, במסגרתו תפחית באופן הדרגתי את כמויות הנתרן והסוכר במוצרי החלב.  תנובה  מתחייבת כי בתוך כ- 5 שנים תפחית באופן הדרגתי עד 25% את הנתרן במוצרי הקוטג' והגבינות הרכות ועד 20% את הסוכר המוסף בכל מעדני השוקולד לילדים, ביוגורטים ובגבינות הממותקות לפעוטות.  בחודשים הקרובים יושקו המוצרים הראשונים התואמים את התוכנית -  קוטג' מופחת נתרן;  מעדן שוקולד ומעדן ווניל לילדים מופחת סוכר; שוקו מופחת סוכר; חלב ליטר וחצי 2% שומן. ועכשיו נוספו עוד מוצרים יוגורט רק 99 קלוריות מה שנכנס למועדון 100 קלוריות עוד מוצר שהצטרף אלה יוגורט בבקבוקונים קטנים מופחת סוכר טעים ומזין.איזה כיף שעוד ועוד מוצרים נכנסים לקטגוריה של 100 קלוריות יש מועדון שנקרא מועדון 100 קלוריות ולמי שסופר קלוריות יותר קל כשזה לפי קטגוריה כזו .תענוג אמיתי. נסו בעצמכם ואפילו תאתגרו את ילדכם בזה שלא תספרו להם שיש בזה פחות סוכר ותראו שהם אפילו לא יבחינו בזה . 

עוד משהוא חשוב ביותר שבמקום סוכר השתמשו בצמח הסטיבייה שהוא מותר לחולי סוכרת אז שמחתי לתת לנסינית עם סוכרת נעורים והיא טעמה ואהבה עוד מוצר שהיא יכולה לאכול תודה לתנובה שחושבת גם על אלה שאסור להם סוכר בכלל.








תנובה מעמיקה את תוכנית "המצפן התזונתי" שלה ומשיקה סדרת יופלה 99- יוגורט פרי ב-99 קלוריות בלבד לגביע ועם 43% פחות תוספת סוכר ו- 1% שומן. הסדרה מבוססת על הממתיק הטבעי מצמח הסטיביה.
טעמי הסדרה הם:
• תות,
• אננס ואפרסק.
בנוסף, תחת אותה הסדרה, מושקים גם משקאות יוגורט: 99 קלוריות לבקבוק 150 מ"ל, 1.5% שומן, עם הממתיק הטבעי סטיביה בשני טעמים:
• משקה פירות אדומים
• משקה מנגו - בננה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה