עלמה בת טבע קוסמטיקה טבעית ואורגנית


זיוה מטפלת רב תחומית עם התמחות בארומטרפיה וצמחי מרפא מזה 20 שנים.
מזה  שנים מייצרת ומשווקת קוסמטיקה טבעית ואורגנית, משחות טיפוליות 
וסבונים טיפוליים ולספא.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
אני מייצרת ומשווקת קוסמטיקה טבעית ואורגנית:
סבונים מוצקים,טיפוליים ולספא, 
סבון נוזלי עם תמציות צמחים ושמנים אתריים המתאימים לעור,
שמפו עם תמציות צמחים ושמנים אתריים לחיזוק שורשי השיער. 
בנוסף אנו רוקחים משחות מיוחדות בהתאם לבעיה ולטיפול. 
המוצרים טבעיים לחלוטין, מיוצרים בטכניקות ידניות ונקיות, ללא התערבות כימית ומכנית.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
רקע:שנים רבות הייתי בטיפול אצל הומאופט. הוא הביא אותי להתעניינות בצמחי מרפא ומכאן הדרך קצרה ללימוד רפואה משלימה. הפכתי למטפלת רב-תחומית גם בדיקור, רפלקסולוקיה, מסג'ים בנוסף על ההתמחות בארומטרפיה ותמציות אם.
המוטו שלי:בריאות ויופי עם חומרים טבעיים ללא חומרים מלאכותיים שלא משתלבים עם הגוף.
מוצרינו מוצגים באתר האינטרנט.
www.alma-natural.com


זיוה11הרצון והצורך לטפל באנשים ליווה אותי כל חיי. אבי, שהיה רופא כללי – מהרופאים של פעם, עם ביקורי בית, מעבדה קטנה ומכשיר רנטגן –  נטע בי את התשוקה הנ"ל. עוד מילדות אבי היה בדיעה שהידע הרפואי  וציוד הבדיקות המשוכלל שיש ברשותם לא תמיד מביא להבנת משמעות התוצאות וכיצד לטפל במקור המחלה.
כשהבנתי זאת החלטתי ללכת לכיוון הרפואה האלטרנטיבית, מתוך האמונה שהטיפול   צריך להיות מותאם לאדם באופן פרטני.
לאחר לימודים במספר תחומים – רפלקסולוגיה, ארומתרפיה,דיקור, עיסויים ועוד התחלתי לטפל  בשיטות האלה. עם זאת, האהבה הגדולה שלי תמיד הייתה צמחי מרפא. הבנתי שהכוח הטמון בהם הוא אדיר, אם רק יודעים להשתמש בהם נכון.
למעלה מ –  20 שנה אני מטפלת ברפואה האלטרנטיבית, כאשר אני מקדשת את היחס האישי למטופל והתאמת הטיפול לחולה, כדי להביא לתוצאות מטביות. במסגרת עבודתי   הפכתי למומחית לצמחי מרפא, ורקחתי תכשירים צמחיים לבריאות האדם ומשחות אורגניות וטבעיות לטיפוח העור עבור מטופלי. נסיוני בתחום הוביל אותי לגלות חומרים שיכולים להשפיע לטובה על אחוז גדול מאד  מהאוכלוסייה, ולסייע לרבים להחלים ולשפר את הן את מצבם הבריאותי והן את מצב רוחם
בשנת 2003 החלטנו בעלי ואני להפוך את ייצור המוצרים הנ"ל  לעיקר עבודתי, ומאז קיימת "עלמה בת טבע". פרוש עלמה בעברית הוא נערה צעירה, ובספרדית – נפש. אני מאמינה בכל מאודי בקשר ההדוק בין הגוף והנפש, ומשקפת זאת במוצרים שא

  ממליצה להזמין חבילות שי לחגים מוצרים שהתנסתי בהם ואני ממליצה בחום 





ממליצה בחום להזמין אריזות שי לחגים מנסיוני המוצרים טובים אכותיים ולא יקרים  אחרי שתתנסו במוצרים הללו לא תפסיקו להזמין. צלצלו עכשיו 0528706628

בין המוצרים יש גם דוחה כינים.  ערכת טיפולית לאקנה, קרמים מיוחדים להריונית, סבונים מיוחדים לכל מיני בעיות שווה להתקשר לברר ממליצה בחום.

  

חבילת מוצרים לטיפול באקנהחבילת מוצרים לטיפול באקנה רק 129 שקל


את המוצרים ניתן להזמין טלפונית  משלוח עד הבית לכל חלקי הארץ.










"ליטופית" שמן אורגני להרגעת תינוקות
סבון דוחה יתושים



מארזים לחג יפיפיים עכשיו במבצעים שווים לחגים 






מ

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה