DERMINNOVATIONחידוש בעולם הקרמים - סדרת הקרמים בפיתוחה של ד"ר אינס ורנר מומחית לרפואת עור


DERMINNOVATION
חידוש בעולם הקרמים - סדרת הקרמים בפיתוחה של ד"ר אינס ורנר
מומחית לרפואת עור
שילוב פפטידים לשמירת הלחות ויצירת קולגן, כטיפול משלים לטיפולים האסתטיים

החידושים הרבים בתחום האסתטיקה, יחד עם המודעות העולה של נשים וגברים והרצון לשמור על מראה צעיר לאורך זמן הביאו בשנים האחרונות לשינוי בצרכים בתחום הטיפוח ותחזוקת העור.  ההתפתחות האדירה בטפולים האסתטיים השונים הביאה ליצירת קהל צרכנים גדול. כיום יותר ויותר עוברים טיפולים אסתטיים ולכולם ברורה היום החשיבות הגדולה בשמירה על עור הפנים כדי להשיג ולשמור על מראה צעיר לאורך זמן.
הטיפולים האסתטיים השונים כגון הזרקות בוטוקס, מילוי נפחים ע"י חומרי מלוי, קילופי עור (פילינג) שונים וטפולים למיצוק העור הינם כיום טפולים מקובלים בשכבה רחבה של האוכלוסייה.  קרם לחות וקרם הגנה בסיסי, חשובים לשמירת העור אולם כיום יש מרכיבים שונים בעלי פעילות מעבר אשר חשוב לשלבם בטפול זה.

נוגדי חמצון ומעוררי יצור קולגן הינם מרכיבים נספחים חשובים. בצד התפתחות הטפולים הרפואיים דוגמת הזרקות, בוטוקס, חומרי מלוי וקילופי עור שונים, כמו כן, התפתח  צורך לטפול תומך, אשר יוכל להשלים ולשמר את התוצאות של הטיפולים הללו.
לאחר הטפולים האסתטיים יש צורך לשמור על העור ע"י טיפול במרכיבים המעודדים את תהליכי הריפוי בעור, במיוחד לאור העובדה שלאחר הטיפולים האסתטיים השונים יש ירידה בפעילות המחסום האפידרמלי,  שגורם לירידה ביכולת העור לשמור על הלחות שלו,  שמירה על המחסום האפידרמלי  וכך על לחות העור צריכים להיעשות על ידי מרכיבים יעילים המסוגלים לשמור על הידרציה טובה של העור. מעבר לכך, חשוב לשלב אף חומרים מעוררי יצור קולגן בשלב זה.

נשים רבות סובלות מעור פנים רגיש  ותכשירים רבים גורמים להן לגירויי עור.  קל וחומר, לאחר הטפולים האסתטיים השונים,  העור נעשה רגיש יותר לגירוי. לאור זאת חשוב לתת מענה גם לנשים בעלות עור רגיש, הן אלו בעלות רגישות קבועה והן אלו עם רגישות בעקבות טפולים אסתטיים וליצור עבורן תכשירים שאינם גורמים לגירויי עור .
לשם מתן מענה לצרכים השונים שהוצגו לעיל, ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור ולרפואה אסתטית, יושבת ראש החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית עד שנת 2013, פיתחה שורת תכשירים קוסמטיים חדשנית תוך שימוש במרכיבים מיוחדים שונים. סדרת מוצרי DERMINNOVATION"- מוצרים בעלי נוסחה בלעדית וייחודית אשר פותחו במיוחד עבור עור שעבר טיפולים אסתטיים במטרה להעניק לעור מראה בריא ומטופח לאורך זמן.


מרכיבים חשובים במוצרי חברת Derm Innovation

לשמירת לחות העור
AQUAXYL  הינו אחד המרכיבים החדשניים השומר על מאגר המים בעור ומביא לשיפור בלחות העור. זה  קומפלקס פוליסכרידים ממקור צמחי (כגון חיטה). פוליסככרידים אלו מושכים אליהם מים ומעלים את כמות המים באפידרמיס ובדרמיס.
כמו כן, נמצאה אף עליה משמעותית ברמת הסרמידים בעור, שומנים המהווים חלק ממעטפת התאים בחלק העליון של העור. מעטפת תאים זו חשובה למניעת אבוד מים.
במחקרים נמצא גם שחלה עליה ברמת החומצה ההיאלורונית בעור.

לעידוד בניית קולגן
לאחר קילופי עור או פרוצדורות דומות,  מתקיים  בעור, תהליך של יצור קולגן מחדש,  בעת קלוף העור, עוברות המולקולות בחומר החוץ תאי בעור (קולגן, אלסטין, פיברונקטין) פרוק ונוצרים חומרים הנקראים מטריקינים שהינם חלקים מהמולקולות המקוריות. אלה גורמים לתחילת תהליכי ריפוי פצע בעור עם יצור חדש של קולגן, אלסטין ופיברונקטין. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה