טומי טיפי איבזרי הנקה

לרגל שבוע ההנקה הבינלאומי:
מגוון אביזרי הנקה שיעזרו לאימהות בכל מקום
"טומי טיפי" מציע לאימהות מניקות מגוון מוצרים ואביזרים שיתמכו בהם
במהלך תהליך ההנקה

שבוע ההנקה העולמי שחל בתאריכים 1-7.08 נועד כדי לייצר מודעות ולעורר תמיכה בהנקה. הנושא של שבוע ההנקה השנה הוא "תמיכה בהנקה: קרוב לאמהות", אשר נועד להדגיש את חשיבות העזרה בשבועות ובחודשים אחרי הלידה, כאשר מתרחשת ירידה חדה בשיעור ההנקה. תמיכה מתמדת במהלך התקופה לאחר הלידה ע"י המשפחה, חברות אימהות ומדריכות הנקה תקל על האם הטרייה.
מוצרי ההנקה מבית המותג המוביל, טומי טיפי, מסדרת הכי טבעי כמו אמא,  פותחו בעזרתן של אימהות ותוך תמיכה בצרכים שלהן ושל התינוקות.

משאבת החלב הידנית מבית טומי טיפי בעלת פטנט ייחודי, עם פסי עיסוי המעודדים הפקת חלב מהירה ונוחה. ההפעלה הידנית מבטיחה דיסקרטיות ושליטה קלה, להשגת רמת שאיבה נוחה. המשאבה מורכבת מ- 3 חלקים בלבד, מה שהופך את ההרכבה והניקוי לקלים בדיוק כמו השימוש. בנוסף המארז של המשאבה כולל מיכל 60 מ"ל לאחסון חלב אם, בקבוק מסדרת "הכי טבעי כמו אמא"  150 מ"ל עם פטמה שלב 1, תיבת עיקור (סטריליזציה) שבנוסף שומרת על ניקיון הבקבוק והמשאבה ו-6 רפידות הנקה. מחיר מומלץ לצרכן: 279 ₪.
4 מכלים 60 מ"ל לאחסון חלב אם- מניחים את המכל בתוך בקבוק הכי טבעי כמו אמא ושואבים ישירות מהמשאבה אל המכל שבתוך הבקבוק, מחיר מומלץ לצרכן:  39.90 ₪.

רפידות ההנקה מאופיינות בכושר ספיגה מעולה הודות לתוספת שכבת הלחות המיוחדת. הן כוללות ביטנה רכה ביותר, לשמירה על יובש ונוחות העור.  כל רפידה ארוזה באריזה אישית להיגיינה מרבית, וכוללת גם מדבקה הנצמדת לחזייה ומונע תזוזה.  הרפידה מאוד דקה ודיסקרטית, כך שהיא אינה נראית לעין מעבר לחולצה.
הרפידות מוצעות באריזת חסכון של 50 יחידות ארוזות בנפרד, והן מוצר חובה בתיק לידה ובתקופת הנקה. מחיר מומלץ לצרכן: 54.9 ₪ .


לואיס האריס מנהלת מותג עולמית בטומי טיפי, אמא לאחד ותומכת גדולה בהנקה אומרת: "הנקה יכולה להיות מאוד מעייפת בשבועות הראשונים אבל גם מאוד מתגמלת מכל הבחינות. בכל יום שאתן מצליחות לעשות את זה, אתן צריכות לתת לעצמכן תפיחה על השכם ולהתעודד בשל העובדה שאתן נותנות לתינוק שלכם את ההתחלה הכי טובה של החיים ותוך כדי מגנות על עצמכן ואפילו עוזרות לתינוק שלכן להעלות במשקל. שימוש במשאבת חלב אחרי הנקה יכול לסייע גם בעידוד הפקת חלב בתנאי שלא תנסו להשתמש במשאבה עד שהתינוק יסתגל לשגרת ההנקה – בד"כ כעבור חודש מהלידה – ואז תוכלו ליהנות מהחופש שהשימוש במשאבה יכול להקנות".



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה