יולדת יקרה או לפני לידה חשוב שתקראי הודעה זו


להניק בקלות...
לקראת שבוע ההנקה הבינלאומי

לקראת שבוע ההנקה הבינלאומי אשר חל בשבוע הראשון של אוגוסט מדי שנה, עולה שוב הדיון סביב הנושא.  לאחרונה התווספו פעילויות ומאמצים, גם מטעם מערכת הבריאות  וגופים נוספים הקשורים לתחום בריאות התינוק והפג, והן מטעם חברות מסחריות, וזאת על מנת לקדם את הצלחת תהליך ההנקה.  

נכון שהאינסטינקט האימהי הטבעי שלנו האימהות, היה מאז ומעולם, להניק את התינוק, ופעם גם  לא ממש  הייתה ברירה. זה היה הנתון, אישה שלא יכלה להניק וזה נדיר, נאלצה להיעזר באם מניקה.
מאז החלו לשווק את תחליפי החלב, חלה ירידה משמעותית בניסיון להניק את הילד וכך  במשך שנים התפתחו להם, תחליפי חלב, השוק צמח, אולם בריאותו של הילוד נדחקה הצידה. כל זה, גרם לאימהות טריות,  לפספס ולהרפות מהר מדי.

בעשור האחרון, חלה שוב עליה דרמטית בנכונות לחזור לטבעיות שלנו, לחלב אם. גם בסקר שנערך על ידי משרד הבריאות עולה נתון גבוה של רצון הנשים להניק. אחוז הנשים היהודיות  אשר הצהירו בכוונתן להניק מיד אחרי הלידה, עמד על %88.4 ואילו בקרב  היולדות  הערביות עולה כי  % 97.7 הנשים, הצהירו על כוונה זו.
מבחינת משך תקופת ההנקה, אחוז האימהות שדיווחו על הנקה בששת החודשים הראשונים של התינוק – עמד על  51% מהנשים היהודיות ואילו 64.6%  אימהות ערביות.
בין הסיבות להפסקת ההנקה, צוינו סיבות רבות, בניהם, חוסר עליה במשקל, חסר חלב בעיות במבנה השד, חזרה לעבוד ועוד.

עם עליית המודעות ועידוד ההנקה,  חברות ראו את הצורך שעולה, ובכך החלו  להשקיע ולפתח מוצרים אשר תפקידם לתת  מענה ולעודד את ההצלחה בהנקה. תוך כדי מתן מענה לאותן בעיות  אשר עלולות לצוץ במהלך התהליך. 
בין המוצרים החדישים ביותר בתחום זה, נמצא חידושים ופטנטים, אותם כדאי לסקר ולהעלות בפני המניקות.
בימים אלו הושקה בארץ ע"י סדרת "מולטי מאם" למיניקות,  ביבוא בלעדי של חברת "דרורת"  המשווקת תכשירים רפואיים.

'מולטי מאם' היא  סדרת מוצרים טבעיים ומבוססי מחקר ויעילות המיועדת  לטיפול בבעיות הנגרמות מהנקה.  המוצרים מבוססים על פטנט עולמי של מולקולת ה- QR 2,  אשר מהווה פריצת דרך רפואית לטיפול בחיידקים וזיהומים.  המולקולה נצמדת לחיידקים מכל הכיוונים ולא מאפשרים להם להיצמד לרקמת הגוף, להתרבות ולהתפתח ובכך בעצם מחסלת אותם.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה