האם אתם הורים כאלה?


כולנו מכירים את ההורים המושלמים והמתנשאים האלה: אלה שהילדים שלהם משחקים משחקי חשיבה במקום לרבוץ מול פייסבוק כל היום, אלה שהנשנושים אצלם בבית הם רק ירקות ופירות, האמא שהעדיפה לוותר על קריירה כדי להיות עם הילדים, כאלה שחיתלו את התינוק שלהם עם חיתול מבד (אבל רק עד גיל חצי שנה, כי אחרי זה הוא פשוט נגמל) ועוד אינספור דוגמאות.
    
קבוצה חדשה שצצה בפייסבוק "הורים עילאיים ומתנשאים" מצטרפת לגל הקבוצות ״העילאיות והמתנשאות״ (ובהן "אנשים עילאיים ומתנשאים", "עיתונאים עילאיים ומתנשאים" ועוד), ומציגה משפטים שהורים מתנשאים (ועילאיים,כמובן) נוהגים לומר ולהרגיז את הסביבה.
    
בעקבות הקבוצה שנפתחה, גם אצלנו במערכת עלו משפטים מרגיזים שכאלה, בין השאר:

- "הילדה שלי יודעת להירדם לבד מגיל חודש!"

- "הילד שלי מחייך לכולם מגיל חודשיים".

- "הילדה שלי אוהבת ללכת לאנשים זרים מגיל שלושה חודשים".

- "הילד שלי אוכל לבד עם כפית מגיל 7 חודשים".

- "הילד שלי לא אוהב להתלכלך וללכלך את הידיים והפנים".


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה