חג הפורים שלי ❤️

כשהייתי קטנה .אימי ז''ל קנתה לי תחפושת של קאוביו.בלי לשאול למה אני רוצה להתחפש.ואני שמחתי כל כך לקבל תחפושת חדשה.כי כמה שנים התחפשתי לאותה תחפושת..אצלנו פורים התחיל חודש לפני.בהכנות העוגיות  וברכישת.המוצרים למשלוח המנות.
הייתי חוזרת מבית הספר .כשריח הטיגונים.היה מגיע לכביש הראשי.
כבר בכניסה לבית .איך שפתחתי את הדלת .כל המטבח היה פסים ארוכים של בצק של הדבלה  המסורתית .על השולחן היו פסים שלא נגמרים של בצק. חריצי היתה מגלגלת מוגנת לעוגיות הדבלה  ענקיות ויפות.
למחרת שוב חזר המחזה עם עוגיות המכרות אלה עם הסולת והתמרים. וכך במשך שבועיים הבית התמלא בקערות גדושות של מטעמי החג..אימי לא הרשתה לגעת רק אחרי חלוקת המנות לכל השכנים .
וכשחולוקו המנות .נשארנו לזלול מכל מטעמי החג
דרך אגב למה לא חל חג פורים אחרי פסח?.
הרי נשארנו עם ערמות חמץ ועכשיו שפסח בפתח אימי טענה כמו מרי אנטואנט."אם אין אוכל תאכלו עוגות".כי נשארנו עם ערמות עוגות.
וכבר יום אחרי התחילה אימי את ניקיונות הפסח.וכל יום הבית שלנו נהיה קטן יותר ומתחם הבית הלך והצתמצם.

ביום האחרון לפני פסח כבר אכלנו בחצר..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה